Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Volgens mij heb ik nog niet één positief bericht gehoord of gelezen over Acme... Ik zal er in ieder geval niet snel iets bestellen.


  2. #27

    Standaard

    Als DVD.nl slim is stoppen ze hier snel mee, want van die prutsers van Acme moet je het echt niet hebben. Slechte reclame voor deze goeie site. Doe mij Gator maar.

  3. #28

    Standaard

    ben ik dan de enige die goede transacties gedaan heb bij ACME
    in tegenstelling van gator, heb daar ene bestlling lopen
    betaald, maar geen reactie over hoe, wat en wanneer
    daar kan ik nu weer een mail naar zenden...
    ag ja, zo heeft ieder winkel/shop wel wat

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik nog niet één positief bericht gehoord of gelezen over Acme... Ik zal er in ieder geval niet snel iets bestellen.
    Hier een 2e positieve reactie,

    Na meerdere mailtjes gestuurd te hebben, heb ik gisteren mij €10,- verschil terug gehad.
    Dus dat is ook de wereld uit.

    Verder wens ik iedereen succes met zijn/haar correspondentie met Acme over de diverse afhandelingen.

  5. #30

    Standaard

    Nou, de manier van afhandelen vind ik toch verre van positief hoor...


  6. #31

    Standaard

    Ik heb gisteren bericht gehad van ACME, ze hebben me nog niks toe kunnen sturen, aangezien de leverancier van een artikel in gebreke blijft. Als ze het artikel vandaag niet binnen krijgen, sturen ze me de rest van de bestelling op.

    Ze hebben me al aangeboden dat ik voor het betaalde geld iets anders uit kan kiezen of het retour gestort kan krijgen als het me te lang duurt. Nog effe afwachten dus...

    In ieder geval wel eindelijk bericht terug, al had dat wel flink wat sneller gekunt.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #32

    Standaard

    Ik bstel alleen bij Gator, prijs is goed even als de bezorging.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #33

    Standaard

    Ze hebben woord gehouden en een deel van de bestelling is inmiddels mijn kant opgestuurd. Ze verwachten Marv volgende week binnen te hebben...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #34

    Standaard

    Om nog even terug te komen op mijn bestelling. Zoals ik al gepost had moest ik erg lang wachten voordat het verzonden was. Helaas waren 2 van de 3 items niet goed (schade/paste niet goed) en die heb ik terug gestuurd. Dat werd gelukkig wel snel afgehandeld, en nu waren de laatste 2 items ook goed

  10. #35

    Standaard

    is het dan zo slecht gesteld met de merchandise winkels hier in nederland
    nu heb ik wat trouble met GATOR
    op 21 april bestelling gedaan
    op 25 april mail, voorraad word nagekeken
    op 27 april mail, wordt besteld..en spoedig geleverd
    op 14 mei mail, item binnen, maar in andere versie, heb deze geweigerd en een ander item gevraagd die op voorraad zou moeten zijn
    nu 18 mei...en nweer geen mail van ze....

    met andere worden...

    communicatie van GATOR zeer slecht
    ik hoop dat item gauw binnenkomt, daarna geen GATOR meer voor mee
    ik hou het wel bij de ebay, daar geen slechte ervaringen mee

    edwin

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    is het dan zo slecht gesteld met de merchandise winkels hier in nederland
    nu heb ik wat trouble met GATOR
    op 21 april bestelling gedaan
    op 25 april mail, voorraad word nagekeken
    op 27 april mail, wordt besteld..en spoedig geleverd
    op 14 mei mail, item binnen, maar in andere versie, heb deze geweigerd en een ander item gevraagd die op voorraad zou moeten zijn
    nu 18 mei...en nweer geen mail van ze....

    met andere worden...

    communicatie van GATOR zeer slecht
    ik hoop dat item gauw binnenkomt, daarna geen GATOR meer voor mee
    ik hou het wel bij de ebay, daar geen slechte ervaringen mee

    edwin
    Nou nou nou, om voor zo'n uitzondering (want dat is het) meteen heel Gator naar beneden te halen... ik heb hun communicatie altijd als zeer prettig, snel en effectief ervaren, en weet zeker dat er alleen al op dit forum een klein legertje aan mensen is die die mening met me deelt.

    Nederland is qua merchandisewinkels bedeeld met een aantal prima spelers, en Gator zit daar zeker bij. Er zijn inderdaad ook rotte appels.
    Je zou eerder kunnen zeggen dat Nederland niet erg goed bedeeld is qua algemene beschikbaarheid van merchandise. Vaak moet je hier erg snel erbij zijn, wil je een bepaald item te pakken krijgen. Die stroeve beschikbaarheid kan nu eenmaal problemen voor detaillisten veroorzaken.

    Ik weet zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken, Edwin. Wat er ook verder gebeurt, jij komt niet als een gedupeerde eruit. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Nou nou nou, om voor zo'n uitzondering (want dat is het) meteen heel Gator naar beneden te halen... ik heb hun communicatie altijd als zeer prettig, snel en effectief ervaren, en weet zeker dat er alleen al op dit forum een klein legertje aan mensen is die die mening met me deelt.

    Nederland is qua merchandisewinkels bedeeld met een aantal prima spelers, en Gator zit daar zeker bij. Er zijn inderdaad ook rotte appels.
    Je zou eerder kunnen zeggen dat Nederland niet erg goed bedeeld is qua algemene beschikbaarheid van merchandise. Vaak moet je hier erg snel erbij zijn, wil je een bepaald item te pakken krijgen. Die stroeve beschikbaarheid kan nu eenmaal problemen voor detaillisten veroorzaken.

    Ik weet zeker dat je je geen zorgen hoeft te maken, Edwin. Wat er ook verder gebeurt, jij komt niet als een gedupeerde eruit. Daar steek ik mijn hand voor in het vuur.
    GATOR staat echt bovenaan wat qua service, communicatie en levering betreft! Natuurlijk kan het zo zijn dat er iets misgaat met de communicatie e.d. maar dit komt vaker voor bij ACME en TIA want vooral die laatste moet nodig eens wat bijgeschoold worden op gebied van service, communicatie en levering en dan bedoel ik niet de levering van 2ehands opgekochte spullen die voor nieuw worden verkocht.
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  13. #38

    Standaard

    ik ga er ook van uit dat het goed komt..
    maar de communicatie is traag, zeer traag
    dat kan voor verbetering vatbaar zijn...

    ik heb nu in 1 week 4 keer mijn vervangend artikel aangewezen
    heb 1 mail terug gehad, dat het nu in orde zou komen
    nu maar afwachten hoe snel dit gaat

    ik had een artikel besteld via ebay UK
    dit binnen 3 werkdagen in huis na betaling
    kijk....dat is service

  14. #39

    Standaard

    Olaf is kortgeleden vader geworden. Wellicht is dat de oorzaak van de mindere communicatie.

    Mijn ervaring met Gator is dat de communicatie zo snel is, dat er bij wijze van spreken sprake was van slow chat via de mail. Maar het is al een hele tijd geleden dat ik iets besteld heb, dat dan weer wel...

  15. #40

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik alleen maar goede snelle service van gator gewend ben. Ik koop er toch heel veel. Soms in de winkel, soms via het internet, maar gaat altijd goed en ook binnen 10 dagen na bestelling binnen.

    Vind ACME iets minder, omdat je daar inderdaad 3 tot 4 mails moet sturen om antwoord op je vragen te krijgen.

  16. #41

    Standaard

    Nu vaste lage prijzen op de volgende items:

    Star Wars: Boba Fett 1:4 scale
    http://shop.acmemoviestore.com/star-...re-p-4375.html

    Star Wars: Princess Leia 1:4 scale
    http://shop.acmemoviestore.com/star-...ld-p-5201.html

    Star Wars: Luke & Yoda Dagobah Training 1:4 scale
    http://shop.acmemoviestore.com/star-...at-p-3625.html

    Star Wars: Luke Skywalker 1:4 scale
    http://shop.acmemoviestore.com/star-...ld-p-1589.html

    Star Wars: Vader Chrome Statue
    http://shop.acmemoviestore.com/star-...ue-p-3904.html

    John Wayne 1:4 scale
    http://shop.acmemoviestore.com/john-...re-p-1421.html

    Star Wars 1:2 Scale Lightsabers
    http://shop.acmemoviestore.com/advan...to=Prijsklasse

  17. #42

    Standaard

    Acme is ook niets meer voor mij.
    Mijn vriendin kocht voor mijn verjaardag een beeldje voor me in de winkel op Scheveningen, dikke maand later pak ik hem uit.
    Blijkt dat een deel gebroken en gelijmd was! Is haar nooit verteld en ze heeft ook geen korting gehad.
    Het was een beeldje wat ik graag wilde hebben, dus ik heb het maar gehouden maar toch...


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Acme is ook niets meer voor mij.
    Mijn vriendin kocht voor mijn verjaardag een beeldje voor me in de winkel op Scheveningen, dikke maand later pak ik hem uit.
    Blijkt dat een deel gebroken en gelijmd was! Is haar nooit verteld en ze heeft ook geen korting gehad.
    Het was een beeldje wat ik graag wilde hebben, dus ik heb het maar gehouden maar toch...
    Ik heb in scheveningen ook een paar bustes gekocht, maar deze pakte ze daar helemaal voor me uit en mocht ik ze controleren op beschadigingen.
    Dat zou ik zowiezo doen, bji elk beelde wat ik zou kopen, waar dan ook.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •