De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard HD DVD kijken op dvd speler

    Ik zag wat HD dvd's. Op die van Universal stond dat je ze uitsluiten op een HD DVD speler kan afspelen. Op die van Warner Home Video stond hierover niks. Kun je de Warner HD dvd ook afspelen op een gewone dvd speler? Bevat hij dus een SD laag? Wie weet hier iets meer van? Want de HD dvd van Full Metal Jacket is 16:9. Zou mooi zijn als je die in breedbeeld kon kijken op een dvd speler.

  2. #2

    Standaard

    volgens mij kn je nooit HD DVD'S op een normale dvd speler afspelen een HD DVD is een heel stuk groter dan een dvd Een dvd 9 bevat tot bijna 9 gig en een HD DVD bevat bij de grooste 25 Gig of meer.

  3. #3

    Standaard

    HD en Blue Ray DVD's worden gelezen met een speciale blauwe laser die niet in een normale DVD speler zit. Daarom kosten die DVD spelers ook zoveel

  4. #4

    Standaard

    Je hebt wel van die schijfjes met aan de ene kant HD en andere kant gewone DVD volgens mij, maar dan staat het ieder geval op de hoes lijkt me.

  5. #5

    Standaard

    Er zijn inderdaad hybride schijfjes, waar ook een DVD-speler wat mee kan. Handig als je de film nog niet hebt en toch in de toekomst van plan bent te upgraden.

    Alleen denk dus niet dat de beeldkwaliteit beter is dan de gewone DVD als je zo'n hybride afspeelt in een DVD-speler.

  6. #6

    Standaard

    En je dacht serieus dat het nieuwe formaat gewoon op je oude aparatuur af te spelen was...hehe :')
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  7. #7

    Standaard

    he larzz dit bericht ziet er alvast minder gunstig uit wat mij betreft
    http://www.highdefdigest.com/news/sh...d_Reissues/553
    als t op dit moment al mogelijk is dan is het ook waarschijnlijk niet voor lang meer want Universal is van plan om helemaal geen combodiscs meer uit te brengen van warner en anderen weet ik dit eerlijk gezegd niet en ja als er op de hoes combodisc staat kun je m wel afspelen op je dvd speler maar je loopt denk ik ook t risico dat dit niet met alle hd dvd´s het geval is en volgens mij zijjn heel veel titels al geen combodiscs misschien dat dit een beetje zinvol commentaar was

    Mvg Niek
    Laatst aangepast door T.E.F.K.A.N. : 31-03-2007 om 14:25
    "Since the dawn of our species, man has been blessed with curiosity"

  8. #8

    Standaard

    hier nog effe wat meer info over FULL METAL JACKET
    http://hddvd.highdefdigest.com/fullmetaljacket.html
    "Since the dawn of our species, man has been blessed with curiosity"

  9. #9

    Standaard

    Idd, Dit kan uiteraard niet...
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •