Pagina 11 van 36 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 876 worden weergegeven.
  1. #251
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    De rapportcijfers hoop ik zo snel mogelijk op te lossen, heb op het moment even geen toegang tot de server, maar zodra dit weer hersteld is ga ik dit aanpassen.

  2. #252

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    En op de startpagina van DVD.nl (dus niet van het forum) kun je onderaan de pagina onder het kopje DVD.nl forum de topics zien waarin het laatst gereageerd is. Eerst was het zo dat je als je bijvoorbeeld een reactie gaf in het pricewatch- of recensie-forum je dat niet zag, nu zie je alles.
    Van de pricewatch (staat ook op startpagina) is dit dubbelop.

    Van de recensies vind ik niet verkeerd, dan zie je meteen dat er gereageerd is in die thread. Vorig jaar stond dat immers onder de link naar de filmrecensie.
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge Bekijk bericht
    Edit: ik vind het ***! Vooral het punt dat ik niet kan kiezen vanaf welke pagina ik wil lezen bij grote topics, gigantisch minpunt!
    Je kan naast "Pagina x van y" op het pijltje naar beneden klikken en een pagina ingeven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door malt Bekijk bericht
    Jammer dat je niet meer per subforum als gelezen kunt beschouwen. Verder ziet het er wel goed uit maar het is zeker wennen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Om één subforum te markeren als gelezen: je opent het subforum, klik op "Directe links" en "Markeer subforums als gelezen". Om ze allemaal te markeren als gelezen, ga je naar de hoofdpagina en selecteer je vanonder "Markeer subforums als gelezen"
    Je kan ook dubbelklikken op het icoontje voor het subforum op de hoofdpagina, dan is het subforum ook gemarkeerd als gelezen.
    Laatst aangepast door Tom Wollaert : 26-03-2007 om 16:21

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Je kan naast "Pagina x van y" op het pijltje naar beneden klikken en een pagina ingeven.
    Waar staat die pijl naar beneden dan? Waarschijnlijk kijk ik met m'n neus, maar ik zie hem niet

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Maximale aantal plaatjes is overigens verhoogd. Thread titel aanpassen kan nu ook, i.v.m. de handelsfora.
    Hoeveel plaatjes kan je nu gebruiken dan in een post? Ik kan mijn TKA en TRA dus nu niet updaten . Volgens mij heb ik nog geen antwoord hierover gelezen.

  6. #256

    Standaard

    Ik probeerde net wat plaatjes toe tevoegen in deze tread:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=48061
    Toen ik het wilde saven zei hij dat de tekst te lang was en teveel plaatjes bevat,hoe moet ik dat nu telkens gaan updaten dan? Vorige week nog gedaan op oude forum was geen probleem.
    Laatst aangepast door Dennis Kuijper : 26-03-2007 om 16:58
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #257

  8. #258
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Na het aanpassen van een aantal instellingen moet het maximum aantal plaatjes en aantal karakters nu niet meer beperkt zijn.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Na het aanpassen van een aantal instellingen moet het maximum aantal plaatjes en aantal karakters nu niet meer beperkt zijn.
    Thanx, het werkt weer

  10. #260
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Use it wisely!

  11. #261

    Standaard

    ik vind het eerlijk gezegd maar niets, het oude forum vond ik persoonlijk beter

    vraagje: als ik nu iemand een pm stuur, hoe kan ik zien of die persoon em gelezen heeft?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  12. #262

  13. #263

    Standaard

    ik vind het erg vaag, ik heb duidelijk ingesteld dat ik op de hoogte wil worden gehouden als er gepost wordt in een thread waarin ik een abonnement heb maar dat gebeurt niet,nu moet ik constant terugzoeken waar ik was gebleven alle goede bedoelingen ten spijt maar ik zal hier nog minder tijd aan spenderen als voorheen.
    Laatst aangepast door John Sital : 26-03-2007 om 19:06 Reden: extra
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  14. #264
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Heb even voor je gekeken. Je hebt 1 thread met e-mail notificatie geabonneerd en een stuk of 4 zonder (van die laatste 4 krijg je dus ook echt geen mailnotificatie als daar iets gebeurd). Van deze thread krijg je als het goed is wel een email-notificatie (maar weet zo niet of je directe of dagelijk abbo hebt ingesteld op deze thread)

  15. #265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Heb even voor je gekeken. Je hebt 1 thread met e-mail notificatie geabonneerd en een stuk of 4 zonder (van die laatste 4 krijg je dus ook echt geen mailnotificatie als daar iets gebeurd). Van deze thread krijg je als het goed is wel een email-notificatie (maar weet zo niet of je directe of dagelijk abbo hebt ingesteld op deze thread)
    hm bij mijn opties heb ik wel aangegeven per e-mail op de hoogte te willen gehouden of moet ik nog wat anders instellen?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  16. #266
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Welke optie heb je gekozen in je opties? Die optie die daar staat gebruikt hij voor iedere thread waar je in post. Als je gewoon selectief wil abonneren op threads moet je gewoon het discussieopties knopje gebruiken en dan kiezen voor abonneren en de wijze waarop.

    Bij de opties kun je ook instellen dat je abonneert zonder e-mail notificatie, maar dan krijg je dus geen mail.

  17. #267

    Standaard

    na wat zoeken heb ik mijn abonnementen gezien en erachter de hokjes aangevinkt met dagelijkse kennisgeving s kijken of dat wel werkt
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #268
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Bij mij werkt hij iig wel, want had vanmorgen al een behoorlijk mail liggen over deze thread ! .

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Waar staat die pijl naar beneden dan? Waarschijnlijk kijk ik met m'n neus, maar ik zie hem niet
    Het kan enkel in een topic (niet de lijst van topics) en staat hier:


  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Hmm. Wat een vreselijk uiterlijk! :S

    Sorry Heren! Ik vind het afgrijselijk :'(
    Inderdaad! En niet eens zo functioneel. 3 regels per thread... Dat is onnodig scrollen, terweil er genoeg ruimte is om alle info op één regel te plaatsen. Ook je aangegeven locatie bovenaan is er niet handiger op geworden. Een slash was net zo duidelijk. Ik ben sinds het nieuwe uiterlijk nog maar de helft actief hier omdat ik me irriteer.

    Optie; installeer meerdere forum-stijlen, waaruit de gebruiker kan kiezen.

    Ook is Verdana veel rustiger lezen voor de ogen. Ben zeer teleurgesteld met het resultaat

  21. #271

    Standaard

    Onder het motto: ik ga niet het hele topic doorlezen..Waarom kan ik alleen berichten editten in HTML-taal??
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Onder het motto: ik ga niet het hele topic doorlezen..Waarom kan ik alleen berichten editten in HTML-taal??
    HTML-taal? Probeer eens op http://www.dvd.nl/forum/profile.php?do=editoptions bij "Weergavemodus" de interface van de kader aan te passen.

    Edit: er zijn blijkbaar nog wat posts waar de spoilers nog niet werken, doordat ze ook eindigen op [/spoiler:<code>]

    Hier is er bv. één: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=1161 (spoilers voor Prison Break-fans.)
    Laatst aangepast door Tom Wollaert : 26-03-2007 om 21:47

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    HTML-taal? Probeer eens op http://www.dvd.nl/forum/profile.php?do=editoptions bij "Weergavemodus" de interface van de kader aan te passen.

    Edit: er zijn blijkbaar nog wat posts waar de spoilers nog niet werken, doordat ze ook eindigen op [/spoiler:<code>]

    Hier is er bv. één: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...postcount=1161 (spoilers voor Prison Break-fans.)
    jij bent goed bezig
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  24. #274

    Standaard

    Ik ken gewoon m'n weg goed op vBulletin .

  25. #275

    Standaard

    Iets wat ik gisteren nog tegenkwam: ik wilde zoeken in een subforum op een bepaald onderwerp. Op het "oude" forum kon je gelijk bovenaan in dat betreffende subforum zoeken. Dan zocht ie ook alleen maar in dat subforum. Als je daar nu klikt zoek je gelijk in het hele forum. Nu moet je eerst bovenin de zoek functie gebruiken...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 11 van 36 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •