Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 876 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welkom op het nieuwe forum!

    Welkom op het nieuwe forum! Na een dag hard klussen is het eindelijk zover dat we het nieuwe forum geopend hebben voor het publiek. De komende dagen zullen we nog wat kleine aanpassingen maken en onder andere een FAQ aan het forum toevoegen.

    Mocht je bugs of schoonheidsfoutjes tegenkomen, meldt die dan aub in deze thread!
    Eric van Ballegoie

  2. #2

    Standaard

    Das wel effe wennen, maar het ziet er een stuk sjieker uit.

  3. #3

    Standaard

    Eerste reactie: hmm vreemd.

    Ik vond het oude forum iets meer rust uitstralen. Het zal wel wennen. Ik krijg wel de hele tijd login popups in Firefox.

  4. #4

    Standaard

    Het is heel erg wennen. Ik krijg elke keer een inlog pop -up en ik zie bij bijna overal kruisjes. Ligt dit aan het forum zelf?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    www.dvd.nl





    testestestetst

    test test test

    *edit*

    De oude [url ][ /url] tags werken niet, en nog geen spoiler tags? Ook jammer dat de tags niet in het bericht blijven staan bij editten. Ze blijven kennelijk ook actief als je iets wil aanpassen. Ik moest de bold optie nu handmatig uitschakelen in het menu om ervoor te zorgen dat deze tekst niet bold zou zijn.
    Laatst aangepast door pokalapoketl : 24-03-2007 om 20:22

  6. #6

    Standaard

    Hier ook login pop ups. Inderdaad nog even wennen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Eerste reactie: hmm vreemd.

    Ik vond het oude forum iets meer rust uitstralen. Het zal wel wennen. Ik krijg wel de hele tijd login popups in Firefox.
    Wat vooral erg is, dat nu een topic in het overzicht 2 hele regels inneemt (titel + linebreak + topicstarter)

    Dit is naar mijn idee totaal niet nodig, en geeft een heeel erg druk uiterlijk. Gewoon 1 regel per topic zoals het hoort lijkt mij veel beter.

    En waarom moet ik opeens Javascript van Hardware.info toestaan om het forum goed te kunnen draaien? Host aub alles even zelf .
    Laatst aangepast door slindenau : 24-03-2007 om 20:28
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik vond het oude forum iets meer rust uitstralen. Het zal wel wennen.
    De rust werd denk ik veroorzaakt door het gewend zijn met het Verdana (zie regel hieronder) lettertype. Nu wordt default Arial gebruikt.

    De rust werd denk ik veroorzaakt door het gewend zijn met het Verdana lettertype. Nu wordt default Arial (zie regel hierboven) gebruikt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Wat vooral erg is, dat nu een topic in het overzicht 2 hele regels inneemt (titel + linebreak + topicstarter)

    Dit is naar mijn idee totaal niet nodig, en geeft een heeel erg druk uiterlijk. Gewoon 1 regel per topic zoals het hoort lijkt mij veel beter.
    Mja, dat ben ik gewend van het Gamer.nl forum (zelfde software). Ik heb ook het idee dat het iets met de kleurstelling te maken heeft. Het komt nu nog een beetje "goedkoop" over. Maar goed, we wachten af.

    Ik zie dat de urls ook weer werken .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol Bekijk bericht
    De rust werd denk ik veroorzaakt door het gewend zijn met het Verdana (zie regel hieronder) lettertype. Nu wordt default Arial gebruikt.

    De rust werd denk ik veroorzaakt door het gewend zijn met het Verdana lettertype. Nu wordt default Arial (zie regel hierboven) gebruikt.
    Inderdaad, daar had ik nog niet eens op gelet. Goed opgemerkt .
    Laatst aangepast door pokalapoketl : 24-03-2007 om 20:32

  10. #10

    Standaard

    Het forum reageert nog vrij traag bij mij, ik zie ook nog een boel "rode kruisjes" en krijg ook telkens inlog-popups. Maar het geheel ziet er wel chique uit, wel even wennen, maar dat lijkt me niet meer dan logisch...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #11

    Standaard

    Die popups verwijzen naar http://dvddev.hwigroup.com/ . Dat zal zeker wel de test-versie zijn.

    Verder ziet het er wel goed uit. Jammer dat de smilies nog dezelfde zijn want daar ben ik nooit weg van geweest.

  12. #12

    Standaard

    Login popups en rode kruisjes wordt aan gewerkt.

  13. #13

    Standaard

    Oeh, wat ook heel irritant is: elke reactie in een apart "vlak". Bij normale forums sluiten die vlakken aan, geeft ook wat meer rust denk ik .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  14. #14

    Standaard

    Moet ik m'n avatar trouwens ook opnieuw uploaden of wordt dat nog geregeld?

    EDIT: nevermind. Hij is alweer verschenen.
    Laatst aangepast door Richard B. : 24-03-2007 om 20:38

  15. #15

    Standaard

    Onderin beeld stond altijd ook een link terug naar het forum als je in een thread zat. Dat is nu weg. Komt dat nog terug?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Moet ik m'n avatar trouwens ook opnieuw uploaden of wordt dat nog geregeld?
    Nope, die waren we nog aan het updaten.

  17. #17

    Standaard

    Het is inderdaad wel even wennen, maar het ziet er zo op het eerste gezicht zeker goed uit.

  18. #18

    Standaard

    Even wennen, maar dat was de vorige keer ook.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #19

    Standaard

    Het vervelendste is dat er inderdaad altijd een soort popup komt met inloggegevens...

  20. #20

    Standaard

    Geen last ven pop ups, vind het er wel beter uit zien

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mathieu Ghekiere Bekijk bericht
    Het vervelendste is dat er inderdaad altijd een soort popup komt met inloggegevens...
    Als het goed is dat inmiddels verholopen. Enkele afbeeldingen verwezen nog naar onze development server. Als het goed is krijg je nu echt geen login popups meer.

  22. #22

    Standaard

    Bij de traderslijst staat bovenin ook een link naar een moderator-page. Lijkt me niet echt de bedoeling...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #23

    Standaard

    na elke 10 reacties een nieuwe pagina, das wel heel erg irri.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Bij de traderslijst staat bovenin ook een link naar een moderator-page. Lijkt me niet echt de bedoeling...
    Scherp. Wordt aan gewerkt. En in de tussentijd: afblijven! :P

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    na elke 10 reacties een nieuwe pagina, das wel heel erg irri.
    Kun je zelf instellen bij je opties (Persoonlijke instellingen -> Settings & Options -> wijzig opties)

Pagina 1 van 36 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •