Pagina 4 van 36 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 876 worden weergegeven.
  1. #76

    Smile

    Tsja dat nieuwe uiterlijk zal wel snel weer wennen.
    Wat ik wel jammer vind is dat ik nu al mijn abonnementen kwijtben:neutral:. Zeker bij threads die niet zo druk bezocht werden was het toch wel handig dat je een emailtje kreeg als er gereageerd werd. Nu moet ik alles weer opnieuw instellen.
    Het werkt wel weer btw want ik kreeg net alweer het eerste emailtje.

  2. #77

    Standaard

    Ja, het nieuwe forum is erg mooi, wel wat trager dan voorheen, maar dat zal vast wel goedkomen. Maar ik heb toch een probleem. Ik moest me vandaag opnieuw inloggen in tegenstelling tot vroeger moest ik mijn gegevens weer invoeren. Nou wist ik mijn username wel, maar mijn password niet meer. En mijn boomspeed e-mail account die ik jarenlang gratis had, is verlopen, dus daar kan ik ook niet meer op. Nu ben ik dus al mijn tradestars kwijt. Met wie kan ik hier contact over opnemen dat ik een vervangend password naar het MSN adres van mijn normale account opgestuurd kan krijgen?

  3. #78

    Standaard

    Ugh. Een verbetering: je ziet meteen of iemand on-line is. Voor de rest graag terug naar de oude layout!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Als het goed is, doet die het gewoon:"
    test 1-2-3
    Niet bij oudere posts.

  5. #80

    Standaard

    't zal even wennen zijn, maar wel mooi

    goed werk heren

  6. #81

    Standaard

    Stuur mij daar even een mailtje over: koen(at)dvd.nl

  7. #82

    Cool

    Inderdaad even wennnen... maar dat zal wel lukken.

    Vraagje... hoe zie je of een verzonden pm is gelezen door de ontvanger?
    Ik zie nu alleen maar 2 mappen : ontvangen en verzonden...
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #83

    Standaard

    Altijd wennen een nieuwe lay-out. Op het eerste gezicht ziet het er wat drukker uit en mis ik een aantal handige update-functies (ze zijn er nog wel, maar wat meer verstopt). En inderdaad jammer dat de berichten waar je eerder gepost heb niet meer in de 'mijn berichten' updates staan. Maar goed, een echte indruk heb je pas na een tijdje. Eerst maar even wennen.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Inderdaad even wennnen... maar dat zal wel lukken.

    Vraagje... hoe zie je of een verzonden pm is gelezen door de ontvanger?
    Ik zie nu alleen maar 2 mappen : ontvangen en verzonden...
    Volgens mij is dat echt zo'n beetje het enige wat de nieuwe vBulletin software niet kan en de oude phpBB software wel. Excuses voor het ongemak.

  10. #85

    Standaard

    wel zwaar irritant zijn de nieuwe berichten, hij geeft vanaf 15 maart nieuwe berichten aan in sommige subforums

    en als ik uitlog en vervolgens weer inlog staan er nog steeds nieuwe berichten bij de topics die ik niet had gelezen, bij de vorige lay-out was dat niet het geval

  11. #86

    Standaard

    Hee ik zie dat het aantal posts weer zichtbaar is.
    Wat ik me verder afvroeg is als je in de traderlijst bij iemand zijn plusjes(en evt. minnetjes) bekijkt, er een edit functie zit. Lijkt me niet de bedoeling toch?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    wel zwaar irritant zijn de nieuwe berichten, hij geeft vanaf 15 maart nieuwe berichten aan in sommige subforums

    en als ik uitlog en vervolgens weer inlog staan er nog steeds nieuwe berichten bij de topics die ik niet had gelezen, bij de vorige lay-out was dat niet het geval
    Klik even op markeer alle subforums als gelezen, helemaal onderaan de forum hoofdpagina. Dan is alles gelezen en zal het vanaf nu goed werken denk ik.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Wat ik me verder afvroeg is als je in de traderlijst bij iemand zijn plusjes(en evt. minnetjes) bekijkt, er een edit functie zit. Lijkt me niet de bedoeling toch?
    Inderdaad raar ja.

    Jammer trouwens dat het aantal topics per pagina een stuk lager is. Zo staat mijn verkooptopic nu op page 6 ipv 3 en dus is je topic ook al gauw van de eerste pagina af.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #89

    Standaard

    ziet er mooi uit

    enneuhm, cinemania 2003 of zoiets? misschien even verbergen :P
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  15. #90

    Standaard

    Uiterlijk is erg wennen, maar dat geeft niet.

    Minpunten waar ik tegen aan liep:

    1) 30 seconden wachttijd tussen berichten
    2) Maximaal aantal afbeeldingen per post. Ik heb nu in het "Foto van je collectie" topic 3 losse posts moeten maken. Lijkt me niet de bedoeling...

    En ja: abonnementen kwijt is erg irritant, evenals het feit dat er niet meer zichtbaar is welke topics veranderd zijn sinds je laatste bezoek.

    Kom ik nog meer tegen, dan laat ik me weer horen.


  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Inderdaad raar ja.

    Jammer trouwens dat het aantal topics per pagina een stuk lager is. Zo staat mijn verkooptopic nu op page 6 ipv 3 en dus is je topic ook al gauw van de eerste pagina af.
    Dit kun je zelf instellen bij Persoonlijke Instellingen --> settings&Options --> wijzig opties. Daar kun je allerlei dingen veranderen oa ergens kun je instellen dat je 40 posts per pagina wilt(of 30, of 20)

  17. #92

    Standaard

    Ik word helemaal gek van de nieuwe lay-out maar dat ligt vast aan mij

    Een vraagje; ik wil mijn TKA topic sluiten en wil dus de topic titel veranderen in "slotje aub" ... maar deze veranderd dus niet

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Uiterlijk is erg wennen, maar dat geeft niet.

    Minpunten waar ik tegen aan liep:

    1) 30 seconden wachttijd tussen berichten
    2) Maximaal aantal afbeeldingen per post. Ik heb nu in het "Foto van je collectie" topic 3 losse posts moeten maken. Lijkt me niet de bedoeling...

    En ja: abonnementen kwijt is erg irritant, evenals het feit dat er niet meer zichtbaar is welke topics veranderd zijn sinds je laatste bezoek.

    Kom ik nog meer tegen, dan laat ik me weer horen.
    1) Da's altijd zo geweest. Het oude forum was alleen dusdanig traag dat het geen doen was om binnen 30 seconden twee berichten aan te maken. Die regel is er trouwens om spammers mee tegen te gaan. Als die er niet zou zijn, zou iemand geautomatiseerd binnen een minuut het hele forum vol kunnen zetten.

    2) Gaan we nog even naar kijken.

    3) Als je even alles op gelezen zet, klopt het overzicht van nieuwe topics vanaf nu!

  19. #94

    Standaard

    Dit is wel even wennen, vind het allemaal wel druk. Maar na een paar weken ben ik hier wel weer aan gewend, hoop ik.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Dit kun je zelf instellen bij Persoonlijke Instellingen --> settings&Options --> wijzig opties. Daar kun je allerlei dingen veranderen oa ergens kun je instellen dat je 40 posts per pagina wilt(of 30, of 20)
    ok, maar dat kan niet met het aantal topics alleen met het aantal posts binnen een topic...

    Trouwens je reactie moet nu uit minstens 10 tekens bestaan, beetje vreemd en onhandig als je bv. alleen maar 'up' wilt zetten in je post van je verkooptopic.
    Laatst aangepast door Martin Z. : 25-03-2007 om 11:16
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #96

    Standaard

    Inderdaad moet ook even wennen, maar het ziet top uit, dus heren

  22. #97

    Standaard

    Zoals al gezegd, vind het veel te druk, modern nu, hoop dat het snel zal wennen, ik vond de oude lay-out toch veel rustiger en mooier

    Wat was eigenlijk de reden om het forum een nieuw jasje te geven?

    BTW: ik vind het ook wel jammer dat er geen datum en uur meer bij een post staat

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    nu snap ik het wel, maar bij de vorige kun je dus meteen typen en posten, nu niet meer.
    Ohja, dat klopt. Ik was deze manier al gewend van een ander forum, dus ik herkende het wat sneller .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reloaded Bekijk bericht
    Zoals al gezegd, vind het veel te druk, modern nu, hoop dat het snel zal wennen, ik vond de oude lay-out toch veel rustiger en mooier

    Wat was eigenlijk de reden om het forum een nieuw jasje te geven?

    BTW: ik vind het ook wel jammer dat er geen datum en uur meer bij een post staat

    Uur staat er wel bij maar dat de datum er niet bij staat vind ik ook erg jammer.
    *EDIT* Datum en tijd staan er wel bij, boven je naam.

    Verder ziet het er best stijlvol uit maar is het verschrikkelijk wennen, tot nu toe vind ik het erg onoverzichtelijk.
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 25-03-2007 om 11:41

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Volgens mij is dat echt zo'n beetje het enige wat de nieuwe vBulletin software niet kan en de oude phpBB software wel. Excuses voor het ongemak.
    Is dat niet wat de functie 'Berichten volgen' doet dan?


Pagina 4 van 36 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •