Pagina 7 van 36 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 876 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Klopt het ook dat de search maar maximaal 500 resultaten weergeeft?
    Dat klopt inderdaad. Even voor mijn beeldvorming, wat is daar het probleem van?

  2. #152

    Standaard

    Op zich helemaal niets hoor, maar ik dacht, ik ga me even weer abbonneren op alle topics waar ik ooit wat in gepost heb. Maar dan maar 500 topics.

    Overigens nog wel een klein bugje gevonden:
    Laatst aangepast door Sneaker : 25-03-2007 om 14:19
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #153

    Standaard

    @ Koen Crijns: zou je ook nog naar mijn vraag van de vorige pagina kunnen kijken?

    Thanks

    Pagina 5 was het, maar deze dus:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat ik verschrikkelijk irritant vind:

    Bovenaan de pagina heb je deze menu optie:

    DVD.nl Forum » Hardware » Home Theater Algemeen (een voorbeeldje)

    Dit staat niet onderaan de pagina en dus moet je helemaal naar boven scrollen om terug te gaan naar Hardware.

    HEEL irritant.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    @ Koen Crijns: zou je ook nog naar mijn vraag van de vorige pagina kunnen kijken?

    Thanks

    Pagina 5 was het, maar deze dus:
    Helemaal rechtsonderaan heb je een dropdown box 'Forumnavigatie'. Daar kun je het zelfde en meer mee.

  5. #155

    Standaard

    @ Koen: en deze vraag:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Uiteraard is het wennen, maar ik denk toch dat het de overzichtelijkheid wel ten goede zal komen als dat wel gedaan wordt
    Just an idea. Weet ook niet of het wellicht te veel werk is ofzo...
    over het "blokjes formaat" van de berichten ?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Helemaal rechtsonderaan heb je een dropdown box 'Forumnavigatie'. Daar kun je het zelfde en meer mee.
    Yep, maar dat zijn meer handelingen en is minder overzichtelijk.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Een vraagje; ik wil mijn TKA topic sluiten en wil dus de topic titel veranderen in "slotje aub" ... maar deze veranderd dus niet
    Is het niet meer mogelijk om een topictitel aan te passen?

  8. #158

    Standaard

    Wellicht een kleine suggestie. Is het misschien mogelijk om de ruimte tussen het icoontje voor je profiler en het icoontje om iemand een waarschuwing te geven wat te vergroten. Je zal iemand's DVD profiler willen zien en per ongeluk mis klikken .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #159
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Wellicht een kleine suggestie. Is het misschien mogelijk om de ruimte tussen het icoontje voor je profiler en het icoontje om iemand een waarschuwing te geven wat te vergroten. Je zal iemand's DVD profiler willen zien en per ongeluk mis klikken .
    Niet zo heel erg als je misklikt, aangezien je dan toch nog eerst een bericht moet ingeven om te kunnen rapporteren.

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters Bekijk bericht
    Is het niet meer mogelijk om een topictitel aan te passen?
    Is net al gemeld dat dit weer kan.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  11. #161

    Standaard

    Maar hoe zit het met het plaatsen van een reactie? Een kort bericht (zoals 'up' in het verkooptopic) kan niet meer. Er wordt gezegd dat het bericht minstens uit 10 tekens moet bestaan.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Niet zo heel erg als je misklikt, aangezien je dan toch nog eerst een bericht moet ingeven om te kunnen rapporteren.
    Dat wist ik niet, klik er liever niet op :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Maar hoe zit het met het plaatsen van een reactie? Een kort bericht (zoals 'up' in het verkooptopic) kan niet meer. Er wordt gezegd dat het bericht minstens uit 10 tekens moet bestaan.
    Ik heb de minimale berichtlengte van 10 inmiddels uitgeschakeld. Ik kan overigens geen garantie geven dat dat zo blijft, dat is aan de forum crew.

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    Is net al gemeld dat dit weer kan.
    Zo heel erg is het trouwens niet dat gebruikers hun eigen titels niet mogen wijzigen. In normale fora mag dit ook niet, en dat staat wel zo netjes meestal.

    Gewoon een topic aangeven via een "report topic" functie zou bij een "slotje aub" veel beter zijn.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  15. #165

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Zo heel erg is het trouwens niet dat gebruikers hun eigen titels niet mogen wijzigen. In normale fora mag dit ook niet, en dat staat wel zo netjes meestal.

    Gewoon een topic aangeven via een "report topic" functie zou bij een "slotje aub" veel beter zijn.
    Toch wel handig om titels te kunnen aanpassen, ook om typfouten of een verkeerde titel aan te passen. Tevens komt het vaker voor dat een bestaand topic van onderwerp wisselt.
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Toch wel handig om titels te kunnen aanpassen, ook om typfouten of een verkeerde titel aan te passen. Tevens komt het vaker voor dat een bestaand topic van onderwerp wisselt.
    Een bestaand topic dat van onderwerp wisselt: afsplitsen: taak voor moderators

    En zo zijn typfouten eigenlijk ook taken voor moderators, omdat gewone gebruikers de titels helemaal niet mogen wijzigen eigenlijk.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Een bestaand topic dat van onderwerp wisselt: afsplitsen: taak voor moderators

    En zo zijn typfouten eigenlijk ook taken voor moderators, omdat gewone gebruikers de titels helemaal niet mogen wijzigen eigenlijk.
    Hoezo niet? dat vond ik net makkelijk, vooral in het TKA/TKG gedeelte
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #168

    Standaard

    Even wennen inderdaad, maar het ziet er best ok uit!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Ik gebruik heel veel programma's dus vind het handig dat ik ze meteen kan aanklikken, beter dan dat die allemaal op het bureaublad staan
    Ik zie wel een DVD-Shrink icoontje ertussen staan. Foei zeg!

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    Ik zie wel een DVD-Shrink icoontje ertussen staan. Foei zeg!
    Dan wil je mijn screenshot niet zien die ik naar Smooth-J heb gestuurd...hehe.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  21. #171

    Standaard

    Vendana was inderdaad net zo rustgevend, daar is het lettertype ook voor bedoeld als digitaal lettertype. Arial is gewoon.. irritant en het oogt goedkoop.

    Maarja, ik kan me voorstellen dat het bijv. makkelijk onderhouden is met deze software etc.. enough ranting
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  22. #172

    Standaard

    hoe kun je abonnement nemen op een bepaalde thread? en je krijgt nu geen e-mailnotificatie meer als er iemand in een thread reageert waar je abonnement op hebt?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hoe kun je abonnement nemen op een bepaalde thread? en je krijgt nu geen e-mailnotificatie meer als er iemand in een thread reageert waar je abonnement op hebt?
    Helemaal bovenin bij discussie opties. In het pull down menu kan je je dan op een thread abonneren.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik Bekijk bericht
    Ik zie wel een DVD-Shrink icoontje ertussen staan. Foei zeg!

    is voor eigen gebruik

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    is voor eigen gebruik

    En trouwens hoe weet jij dat het dat programma is dan?

Pagina 7 van 36 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •