Pagina 5 van 36 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 876 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Is er ook een manier om het hele forum en ALLE topics daarin als gelezen te markeren??

    Ik vind het namelijk heel irritant dat ik pagina's te vroeg uitkomt in een topic omdat ik dat nog niet gelezen zou hebben. Ik wil gewoon nu alles markeren en dan weer gewoon elke dag de nieuwste posts checken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Is er ook een manier om het hele forum en ALLE topics daarin als gelezen te markeren??
    Als je op de frontpage bovenaan 'Directe links' -> 'Markeer subforums als gelezen' klikt komt het goed volgens mij

    Edit: Als je hier klikt, werkt het denk ik ook
    Laatst aangepast door MrPink : 25-03-2007 om 12:02

  3. #103

    Standaard

    Ik had begrepen dat de veiling bij de nieuwe software weer zou terugkomen. Zijn hier nog plannen voor?

  4. #104

    Standaard

    Ziet er opzich goed en netjes uit. Zal wel even wennen zijn, maar dat komt wel.
    Het enige wat ik tot nu toe wel zeer irritant vind is dat (zoals al eerder werd aangegeven) alle posts een apart "blokje"hebben. Vond het in de oude versie veel overzichtelijker dat alle posts op elkaar aan sluiten. Kan dat wellicht veranderd worden?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #105

    Standaard

    Compliment beheer ziet er zeer fraai uit.

    gr.

  6. #106

    Standaard

    Ik vind het er wel leuk uitzien. Alleen wel jammer dat je nu niet meer kan zien hoe lang iemand al op dvd.nl zit

  7. #107

    Standaard

    Het ziet er allemaal erg mooi uit.
    Het is wel even wennen, moet nog even uitzoeken hoe alles werkt :wink:

  8. #108

    Standaard

    Hiephiephoera mijn PMbox is door elkaar.

    Er is heel wat PM uit mijn inbox verdwenen en in mijn Outbox is het ook een zootje.

    Ik snap totaal niet waarom dit zo nodig was
    Oddworld rules

  9. #109

    Standaard

    Het is absoluut wennen maar op het eerste gezicht ziet het er goed uit.

    Hier nog geen problemen of foutmeldingen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #110

    Standaard

    Ik wou net even mijn gezocht topic aanpassen, maar krijg dan een melding dat er te veel afbeeldingen in staan. 'k Heb hem dan voorlopig maar zo gelaten, want wil hem wel met afbeeldingen natuurlijk. Is dat iets wat nog gaat aangepast worden ?
    Verder is het beetje wennen natuurlijk...

  11. #111

    Standaard

    Ik heb verder nergens last van ondervonden. Het is even wennen, dit nieuwe uiterlijk, maar het ziet er prima uit. Je moet wel een paar dingen zelf instellen (Profiler e.d. terugplaatsen), maar ja, dat is eigenlijk niet noemenswaardig.

    Het lijkt nu meer op het Collectiblez-forum. Vooral die bovenbalk lijkt er op.

    Het enige dat ik tot nog toe heb gezien is dat spoilers gewoon zichtbaar zijn. Iets dat met een dergelijk softwarepakket in een handomdraai is in te stellen (lijkt mij :razz: :wink.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  12. #112

    Standaard

    Ziet er allemaal erg mooi uit. Bij deze mijn complimenten & keep up the good work

  13. #113

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Madagat Bekijk bericht
    Ziet er allemaal erg mooi uit. Bij deze mijn complimenten & keep up the good work
    Ik sluit mij erbij aan. Het nieuwe uiterlijk is even wennen, maar ziet er wel fris uit.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Annemie Bekijk bericht
    Ik wou net even mijn gezocht topic aanpassen, maar krijg dan een melding dat er te veel afbeeldingen in staan. 'k Heb hem dan voorlopig maar zo gelaten, want wil hem wel met afbeeldingen natuurlijk. Is dat iets wat nog gaat aangepast worden ?
    Verder is het beetje wennen natuurlijk...
    Idd, er mogen maar minimaal 4 icoontjes geplaatst worden voor mij had het niet gehoeven met deze "vernieuwing"
    Oddworld rules

  15. #115

    Standaard

    Ik vind het wel leuk, deze frisse nieuwe look.

    Maar toch 1 belangrijke vraag: ik zat net in het Twin Peaks topic bij TV-series en alle oude spoilers zijn gewoon leesbaar. Toeval of geldt dit voor alle oude spoilers? Want dat kan wel eens een serieus probleem zijn dan natuurlijk.

  16. #116

    Standaard

    Het is me opgevallen dat alle oude spoilers te lezen zijn. De spoiler-tags werken dus alleen als je ze vanaf nu gebruikt.

  17. #117

    Standaard

    Hm, persoonlijk vind ik deze nieuwe uitvoering een héle stap achteruit. Zéér onoverzichtelijk ook.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen Bekijk bericht
    ok, maar dat kan niet met het aantal topics alleen met het aantal posts binnen een topic....
    Dat vind ik ook jammer, ik zie liever 75 of 100 topics op 1 pagina ofzo. 25 is veel te weinig.

    En misschien ligt het aan mij, maar ik heb het idee dat ik allang verwijderde PM's in mn box heb teruggekregen???
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    En misschien ligt het aan mij, maar ik heb het idee dat ik allang verwijderde PM's in mn box heb teruggekregen???
    Die heb ik ook terug gekregen. En in mijn inbox zijn heel wat nieuwe en latere pm's verdwenen.
    Oddworld rules

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Hm, persoonlijk vind ik deze nieuwe uitvoering een héle stap achteruit. Zéér onoverzichtelijk ook.
    Ongetwijfeld zal het ook een kwestie van wennen zijn, maar ben het wel met je eens mijn eerste indruk is ook de onoverzichtelijkheid op het moment. Tevens zou het inderdaad zoals iemand een paar posts boven me aangaf prettiger zijn om de posts aansluitend te hebben dan die blokjes.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  21. #121

    Standaard

    De zoekfunctie werkt gelukkig wel weer snel en effectief

  22. #122

    Standaard

    Wat ik verschrikkelijk irritant vind:

    Bovenaan de pagina heb je deze menu optie:

    DVD.nl Forum » Hardware » Home Theater Algemeen (een voorbeeldje)

    Dit staat niet onderaan de pagina en dus moet je helemaal naar boven scrollen om terug te gaan naar Hardware.

    HEEL irritant.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat ik verschrikkelijk irritant vind:

    Bovenaan de pagina heb je deze menu optie:

    DVD.nl Forum » Hardware » Home Theater Algemeen (een voorbeeldje)

    Dit staat niet onderaan de pagina en dus moet je helemaal naar boven scrollen om terug te gaan naar Hardware.

    HEEL irritant.
    Daar ben ik het mee eens, das irritant.
    Wat me ook opviel (of ik heb het nog niet ondekt, dat kan ook :P) is dat je alleen maar 1 bericht tegelijk kan quoten? ik bedoel: bij de oude versie was het zo dat als iemand mijn bericht quotte (sp??) en ik daar weer op reageerde dan zag je alle quotes. Nu alleen maar het berichtje waar je als laatste op reageerde. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #124
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat ik verschrikkelijk irritant vind:

    Bovenaan de pagina heb je deze menu optie:

    DVD.nl Forum » Hardware » Home Theater Algemeen (een voorbeeldje)

    Dit staat niet onderaan de pagina en dus moet je helemaal naar boven scrollen om terug te gaan naar Hardware.

    HEEL irritant.
    Idem dito! Dat viel mij ook op!

    Kan dat gefixt worden? want ik maakte hier vaak gebruik van!

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Klik even op markeer alle subforums als gelezen, helemaal onderaan de forum hoofdpagina. Dan is alles gelezen en zal het vanaf nu goed werken denk ik.
    Ja zag het al, hij doet het goed nu

Pagina 5 van 36 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •