Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 74 worden weergegeven.

Discussie: The X-Files

  1. #26

    Standaard

    Weet iemand welke aflevering dit was:

    M & S worden verteerd door een monster. maar ze merken er niks van, In hun ''coma'' zijn ze gewoon op hun werk en dergelijke.

    Had dit een tijdje terug ergens gelezen maar kan het nergens meer vinden. (En dat is heel erg irritant ).

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Uiteindelijk nam ik ook alles op op video en had zo de eerste vier seizoenen (met uitzondering van de aflevering Oubliette die Ka2 in volle Dutroux-tijdperk niet wou uitzenden).
    Rond 9/11 deden ze hetzelfde met de dubbelaflevering Tempus Fugit/Max.

    Kanaal 2 = klerezender
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Weet iemand welke aflevering dit was:

    M & S worden verteerd door een monster. maar ze merken er niks van, In hun ''coma'' zijn ze gewoon op hun werk en dergelijke.

    Had dit een tijdje terug ergens gelezen maar kan het nergens meer vinden. (En dat is heel erg irritant ).
    Dat moet volgens mij de aflevering Field Trip uit seizoen 6 zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Weet iemand welke aflevering dit was:

    M & S worden verteerd door een monster. maar ze merken er niks van, In hun ''coma'' zijn ze gewoon op hun werk en dergelijke.

    Had dit een tijdje terug ergens gelezen maar kan het nergens meer vinden. (En dat is heel erg irritant
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dat moet volgens mij de aflevering Field Trip uit seizoen 6 zijn.


    Ja..klopt, ook al zo'n fantastische aflevering!
    Alleen is'et niet zozeer dat ze door een monster worden verteerd, maar ze worden ondergronds verteerd door een "fungal organism"!
    Oftwel een soort paddestoel!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering Bekijk bericht
    Ja..klopt, ook al zo'n fantastische aflevering!
    Alleen is'et niet zozeer dat ze door een monster worden verteerd, maar ze worden ondergronds verteerd door een "fungal organism"!
    Oftwel een soort paddestoel!
    Okey Thanks Werner en Kevin! Mij lijkt dit een hele goede aflevering, maar wil de seizoenen in de goede volgorde kijken, dus duurt nog wel effe dat ik daar ben.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Okey Thanks Werner en Kevin! Mij lijkt dit een hele goede aflevering, maar wil de seizoenen in de goede volgorde kijken, dus duurt nog wel effe dat ik daar ben.
    Alleen vond ik de CGI in die aflevering er wel serieus over. Het zag er gewoon uit als computerbeelden bovenop echte beelden.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Alleen vond ik de CGI in die aflevering er wel serieus over. Het zag er gewoon uit als computerbeelden bovenop echte beelden.
    Volgens mij was'et expres een beetje over-de-top gedaan en het waren ook soort van droom/trance ervaringen waardoor het sowieso wat minder belangrijk is dat het er realistisch uitziet.
    Ik stoorde me er in iedergeval niet aan!

  8. #33

    Standaard

    Was dat die aflevering dat ze beinvloed worden door de stoffen die vrijkomen doordat ze die paddestoelen vertrappen ?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #34

    Standaard

    @ Sneaker: Ja dat klopt! =)

    Heb zojuist de 4de aflevering van Seizoen 7 achter de rug. Dat is de Aflevering waar Mulder en Scully in aanraking komen met The Millenium Group. Vond de aflevering als Millennium fan een beetje tegenvallen. Had meer ingezeten!

    Vind het btw 1 van de beste series die ik ooit gezien heb. Al vind ik het wel een grote fout dat ze na seizoen 5 naar LA zijn verhuisd..


  10. #35

    Standaard

    OK, nu krijg ik wel vréselijk veel zin om Field Trip nog een keer te gaan bekijken

  11. #36

    Standaard

    Vooral ook de Colony/End Game dubbelaflevering uit seizoen 2 vind ik fantastisch.
    Enorm interessant script met enorm veel wendingen, veel emoties en een spannende cliffhanger tussenin!

    Ik zou ook een lijst kunnen noemen met de interessante stand alone afleveringen, maar ja, dan is dat een hele waslijst :smile:

  12. #37

    Standaard

    WHAAH, HET IS EINDELIJK ZOVER !!!
    THE X-FILES MOVIE 2 KOMT ERAAN !!! (sorry voor deze uitbundige mededeling )

    Zie bron:

    Na lange stilte is er eindelijk beweging op het front van de tweede The X Files bioscoopfilm.

    Acteur David Duchovny heeft in een interview gezegd dat hij deze week een contract gaat ondertekenen voor een tweede The X Files film. De opnames voor de film zouden dan begin 2008 of aan het einde van dit jaar beginnen.

    Vorig jaar werd al bekend dat het verhaal voor de tweede film al enkele jaren klaar is, maar dat alleen het script nog geschreven moest worden. Ook werden er toen al enkele details over het verhaal openbaar gemaakt. Lees daarover in een SFS nieuwsbericht van vorig jaar. (Wel opmerkelijk is dat producent Frank Spotnitz vorige zomer beweerde dat alle acteurs toen al een contract hadden ondertekend, maar goed.)

    Duchovny voegt aan de tot nu toe bekende verhaalpunten toe dat de agenten Doggett en Reyes waarschijnlijk niet in de film te zien zullen zijn. Alleen Mulder en Scully staan in het middelpunt. Ook spelen aliens dit keer geen rol: het verhaal is een bovennatuurlijke thriller.

    Ook zegt Duchovny dat er eventueel meerdere films gemaakt zullen worden, mocht deze film succesvol zijn.

    Bron: www.SFSeries.nl
    Eindelijk zien we Mulder en Scully weer terug, ik verheug me nu al op de film. Ik heb the X-Files echt enorm gemist, het idee van een los staande film zie ik ook wel zitten, vooral voor het eerste (?) deel. Zo zou de film ook nieuwe mensen die niet bekend met de serie zijn naar de zalen kunnen trekken zonder dat zij bang hoeven te zijn dat ze iets gemist hebben. En dat betekend voor ons fans weer kans op een vervolg deel, ik hoop zo dat ze er meer gaan maken.

    Alleen wel jammer dat Doggett en Reyes niet mee spelen, ondanks hun late verschijning in de serie heb ik altijd wel het gevoel gehad dat ze bij de serie hoorde. En vooral Reyes vond ik een geweldig karakter. Maar ik hoop dat zij in een later deel terug keren.
    Laatst aangepast door movie.tim : 28-03-2007 om 15:29

  13. #38

    Standaard

    Goed nieuws. Alleen jammer dat het tot nu klinkt als een extra lange "monster of the week"-aflevering.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim Bekijk bericht
    WHAAH, HET IS EINDELIJK ZOVER !!!
    THE X-FILES MOVIE 2 KOMT ERAAN !!! (sorry voor deze uitbundige mededeling )

    Zie bron:



    Eindelijk zien we Mulder en Scully weer terug, ik verheug me nu al op de film. Ik heb the X-Files echt enorm gemist, het idee van een los staande film zie ik ook wel zitten, vooral voor het eerste (?) deel. Zo zou de film ook nieuwe mensen die niet bekend met de serie zijn naar de zalen kunnen trekken zonder dat zij bang hoeven te zijn dat ze iets gemist hebben. En dat betekend voor ons fans weer kans op een vervolg deel, ik hoop zo dat ze er meer gaan maken.

    Alleen wel jammer dat Doggett en Reyes niet mee spelen, ondanks hun late verschijning in de serie heb ik altijd wel het gevoel gehad dat ze bij de serie hoorde. En vooral Reyes vond ik een geweldig karakter. Maar ik hoop dat zij in een later deel terug keren.
    Hmm klinkt goed, alleen klinkt dit weer precies hetzelfde als ieder bericht wat we sinds de eerste aankondiging ieder jaar op filmsites zien verschijnen.
    Zou fijn zijn als ze een keer met iets meer concreets zouden komen!

    Vond wel grappig wat Gillian Anderson vorig jaar op haar website had geschreven over de film:

    In a 2006 posting on her website, Gillian Anderson stated that she was very much willing to take part in the project: "And as far as the X-F movie? I have no f****** clue. I think there's still a law suit, as far as I know the script has not been written, and as much as we all want it to take place as soon as possible, AND YES THAT INCLUDES ME, AND ALWAYS HAS, SO STOP WITH THE NONSENSE! It is out of my hands. Completely. Write to Fox guys, tell them to make it happen!"

  15. #40

    Standaard

    Fantastisch nieuws

    Ik kijk er al naar uit

    Heb gisteren toch maar naar Field Trip gekeken, en ik zat de afleveringenlijsten op de boekjes in de dvd-boxen eens te bekijken en eigenlijk zijn er toch VEEL goede afleveringen in alle seizoenen (alsof ik dat nog niet eerder wist : )
    Volgens mij ga ik vanavond weer een paar afleveringen kijken

  16. #41

    Standaard

    Ik hoop dat ze na het succes van de film weer een paar seizoenen gaan maken. Alleen ik vrees dat dit wel niet zal gebeuren :sad: . Ik hoop wel dat de films zo'n succes zijn dat de hele X-Files gekte weer wordt aangewakkert want wat ik tegenwoordig merk is dat alleen de vaste fans nog een beetje bezig zijn met de serie en dat er verder weinig meer wordt over gesproken.

    Vooral de keuze voor een losstaande film vind ik erg goed, want hierdoor zal er een hele nieuwe X-Files fan generatie ontstaan. Als deze groep de tv serie dan ook nog ontdekt zou het helemaal geweldig zijn.

  17. #42

    Standaard

    Ik acht de kans heel erg klein, maar wat zou het toch prachtig zijn als men weer aan de X-files begint.


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vleatles Bekijk bericht
    en eigenlijk zijn er toch VEEL goede afleveringen in alle seizoenen
    Ach, die herinneringen, hè. Mijn favoriete aflevering blijft nog altijd die uit het begin van seizoen 6, Drive, waarin Mulder uiteindelijk heel veel respect betoont voor de man die hem gijzelt, omdat hij doorkrijgt dat hij absoluut niets kan doen aan zijn noodlottige conditie, zeker naarmate de grens dichter en dichter bij komt. Hoe ze beleefd elkaar mijnheer blijven noemen, ondanks de spanningen... geweldig!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens Bekijk bericht
    Ik acht de kans heel erg klein, maar wat zou het toch prachtig zijn als men weer aan de X-files begint.
    Die kans is wel héél erg klein. Om maar niet te zeggen minuscuul.

    Ik ben al blij met een nieuwe film. Zoals Movie.Tim zei, als de gekte maar weer wat aangewakkerd wordt

  20. #45

    Standaard

    Weer een film over The X-Files vind ik geweldig!
    Maar wil zo graag een film van MillenniuM, laat ze daar eerst maar aan werken.

    MillenniuM leent zich imo meer voor een film en wed maar dat ik daarvoor een obsessieve merchandise verzamelaar wordt.
    Laatst aangepast door frank_black : 31-03-2007 om 20:59

  21. #46

    Standaard

    Ik heb net aflevering 12 van Seizoen 1 achter de rug. En wát een prachtige performance van Brad Dourif. Ik was compleet onder de indruk van z'n rol. Echt één van de beste X-Files afleveringen die ik ooit heb gezien.

    In deze aflevering overlijdt Scully's vader. Daarna moeten ze een moordzaak oplossen waarvoor ze de hulp nodig hebben van een gevangene, die beweert psychische-connecties te hebben (Dourif).

    Kunnen anderen deze afleveringen voor zich halen, en zo ja, wat vonden jullie van deze aflevering in het bijzonder?

  22. #47

    Standaard

    Nu je het zegt komt het wel terug. Tijd geleden dat ik 'em zag maar was er wel van onder de indruk, 1 van de 1e echte topafleveringen, de aflevering waar Werner het over heeft ook trouwens.

  23. #48

    Standaard

    Willen jullie spoilers gebruiken? Ben net voor het eerst met deze serie begonnen en heb de eerste 3 afleveringen gezien, zie liever nog geen onthullingen uit afl. 12

    Overigens wel zeer onderhoudend tot nu toe, ik denk dat deze serie me wel gaat bevallen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #49

    Standaard

    Als jij me kunt vertellen hoe je tegenwoordig spoilers aan kunt zetten, wil ik dat wel doen.

    Ik snap er geen drol meer van sinds deze nieuwe look.

  25. #50

    Standaard

    Gewoon [spoiler*]tekst[/spoiler*] typen maar dan zonder de *.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •