Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 554 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Valt mij ook niks tegen moet ik zeggen! Ik laat mij verrassen over ruim een half jaar.

  2. #427
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ondanks dat het qua verhaal vast een feest van herkenning zal worden, kan ik toch niet wachten deze film te zien. Lekkere trailer. Sjonge jonge, er is zo langzamerhand ook meer dan genoeg om echt naar uit te kijken. Must see for me!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #428

    Standaard

    Hier kijk ik ook wel naar uit. Lijkt me heerlijk vermaak te zijn.

  4. #429

  5. #430

    Standaard

    Tsja, is dit 'anders' genoeg om niet 'meer van hetzelfde' te worden? Ik twijfel. Het komt voor mijn gevoel toch weer neer op het principe van 'groot monster is los : Rennen!" Hetzelfde als met deel 1, 2 en 3. Ik hoop echt dat ze iets meer gaan doen met dat experimenteren: wie zit daarachter, welke motieven zijn er en hoe gevaarlijk zijn de bedenkers van dat experiment.

  6. #431

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Tsja, is dit 'anders' genoeg om niet 'meer van hetzelfde' te worden? Ik twijfel. Het komt voor mijn gevoel toch weer neer op het principe van 'groot monster is los : Rennen!" Hetzelfde als met deel 1, 2 en 3. Ik hoop echt dat ze iets meer gaan doen met dat experimenteren: wie zit daarachter, welke motieven zijn er en hoe gevaarlijk zijn de bedenkers van dat experiment.
    Ik houd mijn verwachtingen voor deze film maar laag dan kan het altijd beter worden.

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Slim opgezet. Ze zijn duidelijk weer terug gegaan naar de roots van de eerste film; er zal weer heel veel merchandise, speelgoed, spelletjes en games op de markt gaan komen. Een goudmijn zoals dat 20 jaar geleden ook al was.

  9. #434
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind dat wel heel leuk gedaan. Net of je de site van Disneyworld of Universal studio's park bezoekt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #435

    Standaard

    Ben ik de enige die struikelde over de "domesticated" Velociraptors?... T zijn geen fucking honden of dolfijnen ofzo....

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ben ik de enige die struikelde over de "domesticated" Velociraptors?... T zijn geen fucking honden of dolfijnen ofzo....
    Ja en zo'n park kan ook helemaal niet in het echt.

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ben ik de enige die struikelde over de "domesticated" Velociraptors?... T zijn geen fucking honden of dolfijnen ofzo....
    Nee, ik vind dat ook enorm dom.

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ja en zo'n park kan ook helemaal niet in het echt.
    Het gaat er niet om dat het in het echt niet kan stimpy, het gaat er om dat het spanning wegneemt van de meest onvoorspelbare toffe dino's van de vorige delen verkloot zijn.

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Ben ik de enige die struikelde over de "domesticated" Velociraptors?... T zijn geen fucking honden of dolfijnen ofzo....
    Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden, maar de regisseur liet dit weten:
    The final shots of the trailer suggest that Chris Pratt’s character, Owen, has trained the Velociraptors of Jurassic World into helping him hunt whatever dinosaur was “cooked up in the lab,” but Trevorrow says it’s more complicated than that.
    “Owen’s relationship with the raptors is complicated. They aren’t friends. These animals are nasty and dangerous and they’ll bite your head off if you make the wrong move. But there are men and women out there today who have forged tenuous connections with dangerous predators. That’s interesting territory to me.”
    Volledig artikel:
    http://www.comingsoon.net/movies/new...tails#/slide/1

    Er is toch blijkbaar over bepaalde dingen nagedacht en niet gewoon zoals bij deel 3 terug een survival tocht maar met een nieuwe dino.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #440

    Standaard

    Ik vind die site update ook wel leuk gedaan. Het is inderdaad net alsof je de website van een de grotere themaparken gaat bezoeken.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Het gaat er niet om dat het in het echt niet kan stimpy, het gaat er om dat het spanning wegneemt van de meest onvoorspelbare toffe dino's van de vorige delen verkloot zijn.
    Helemaal mee eens. De beste scenes voor mij zijn die met de Velociraptors. Hopelijk blijven deze spannende momenten behouden in Jurassic World.

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Nee, ik vind dat ook enorm dom.
    Is het niet imo. Want het past helemaal in de trend van de film. Hoe komen die dino's in eerste instantie op dat eiland?

  18. #443

    Standaard



    In de alternatieve trailer (hier of daar wel te vinden) zie je meer over de 'getrainde Raptors' ... Het is een idee dat in het originele boek reeds ontstond, evenals het spelen met de genetische bepalingen. Er is trouwens van begin af aan vanuit gegaan dat deze dinosaurussen niet 100% correct zijn, aangezien hun DNA werd aangevuld met dat van oa. kikkers. Zie ook de geslachtsverandering. Ik heb ook mijn twijfels bij het toepassen daarvan in de film, een gevaarlijk iets om ge(s)laagd naar 't scherm te brengen, maar van de pot gerukt is het in ieder geval niet.

  19. #444

    Standaard



    Haha.

    Je snapt dat dat nep is toch?

  20. #445

    Standaard

    Ik mag het concept wel. Als de eerste film ons iets geleerd heeft dan is het dat een pretpark met dinosaurussen over de hele lijn een slecht idee is. Blijkbaar zijn er in deze film een paar koppigaards die hun zinnetje hebben doorgedreven en het park tóch hebben opengesteld voor het publiek.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Je snapt dat dat nep is toch?
    Je meent 't. Terzijde - Serieus, de (echte) alternatieve trailer (slechte cam) is ook wel eens de moeite om op te zoeken.

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Trailer!! Ik ben positief verrast!

    Mooie trailer!! Nice touch at 1:02: Jaws die opgevreten wordt door een nóg groter zeemonster. Inside joke misschien (executive producer is tenslotte Steven Spielberg)?

  23. #448

    Standaard

    Er is slechts sprake van een inside joke als een héél beperkt aantal mensen weet waar het om gaat. 'k Denk nu niet dat dit zo 'inside' is.

  24. #449

    Standaard

    Mooie trailer. Deze komt op de bezoeklijst.

  25. #450

Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •