Pagina 16 van 23 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 554 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Volgens de Twitter pagina van Universal is er een regisseur gevonden voor JP4
    @UniversalPics: Welcome…to #JurassicPark! Colin Trevorrow has signed on to direct Jurassic Park 4 in 3D. #JP4 comes out in theaters June 13, 2014!
    https://twitter.com/universalpics/st...45481353256961

  2. #377

    Standaard

    Heb er helemaal geen vertrouwen meer in. Kap er gewoon mee.

  3. #378

    Standaard

    Ontgaat mij waarom Colin Trevorrow de film mag regisseren.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #379

    Standaard

    JP4 uitgesteld:

    Universal Pictures has today confirmed the rumors that Jurassic Park 4 has been pushed back. The Colin Trevorrow-directed film was originally scheduled for a June 13, 2014 release date. Here is the statement from the studio:

    "In coordination with filmmakers, Universal has decided to release Jurassic Park 4 at a later date giving the studio and filmmakers adequate time to bring audiences the best possible version of the fourth installment in Universal’s beloved franchise. We could not be more excited about the vision that Colin Trevorrow has created for this film, and we look forward to watching as he and the producers create another great chapter in this franchise's storied history."

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #380
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Volgend jaar was ook te snel, denk ik.

  6. #381

    Standaard

    'Jurassic Park IV' mogelijk in de zomer van 2015



    Een dikke maand geleden maakte Universal nog bekend dat
    Jurassic Park IV voor onbepaalde tijd vertraagd was. Dat niet omdat de film te duur zou worden en er veel scenarioproblemen waren, maar juist omdat de studio meer geld wilde steken in het project.

    Ondertussen is het wachten op het moment dat een nieuwe releasedatum geprikt wordt, en het lijkt erop dat dit moment nu gearriveerd is. De website Den of Geek schrijft dat de vierde film in de franchise in 2015 in de bioscopen moet verschijnen, in de zomer. Hun bron wordt omschreven als ”solide” en de gok lijkt niet heel verkeerd.

    Het scenario van de film ligt er immers al, geschreven door Rick Jaffa en Amanda Silver, dus mocht Universal meer geld in de film kunnen steken, dan hoeft er enkel een deel herschreven te worden. Daarnaast heeft regisseur Colin Trevorrow al locaties gezocht voor zijn film. Dat allemaal toen het erop leek dat de film in juni 2014 uit zou komen.

    Delen van dat werk kunnen gewoon gebruikt worden voor de nieuwe film, dus in dat opzicht is de nieuwe releasedatum in de zomer van 2015 niet verkeerd.



    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #382

    Standaard

    'Jurassic Park IV' inderdaad in 2015 in de bioscopen



    Niet al te lang geleden was er al het gerucht dat Jurassic Park IVin de loop van 2015 in de bioscopen zou verschijnen. Nu lijkt het erop dat deze geruchten bevestigd zijn.

    De mensen van ComingSoon waren bij de Licensing Expo 2013 in Las Vegas, waar ze onderstaande banner zagen hangen vanJurassic Park IV. Hierop valt duidelijk te zien dat de studio nu mikt op een release in 2015, in plaats van de in eerste instantie verwachte releasedatum van 13 juni 2014.

    Daarnaast blijkt nu dat de nieuwe film in de dinosaurussenfranchise in 3D opgenomen zal worden. Universal moet dit verhaal nog bevestigen, maar lijkt niet onwaarschijnlijk dat de film in 3D opgenomen zal worden. 3D-conversies zijn niet heel populair en vinden ook lang niet meer zo vaak plaats.

    Daar Universal eerder aangaf meer geld te willen steken in de film, en deze daarom ook uitstelde, lijkt het niet onwaarschijnlijk dat deze daadwerkelijk in 3D opgenomen wordt. Een officiële bevestiging moet overigens nog komen.

    He scenario van Jurassic Park IV is geschreven door Rick Jaffa en Amanda Silver, en de film zal geregisseerd worden door Colin Trevorrow.



    Bron : Filmtotaal.nl



  8. #383

    Standaard

    Eerste plotdetails 'Jurassic Park IV' onthuld?



    Nu we weten dat
    Jurassic Park IV daadwerkelijk in de loop van 2015 in de bioscopen zal draaien, is het tijd om eens te kijken naar het plot van de film. Regisseur Colin Trevorrow heeft nog vrijwel niets weggelaten, op een paar kleine details na. Een bron van Joblo werpt meer licht op het plot.

    Eerder vertelde Trevorrow nog dat de film terug zal keren naar Isla Nublar, het eiland waar Steven Spielbergs Jurassic Park zich afspeelde. Daarnaast zou er een nieuwe dinosaurus zijn.

    De film zou zich volgens Joblo afspelen op het hedendaagse Isla Nublar, waar het pretpark dat John Hammond voor ogen had eindelijk is gerealiseerd. Het park trekt zo’n tien miljoen bezoekers per jaar en is volledig veilig. Daarnaast is er een deel aan het park toegevoegd, de Isla Nubla Lagoon, waar enkele waterdinosaurussen woonachtig zijn.

    Op concept art van de film zouden tekeningen te zien zijn waarop deze waterdinosaurussen in een show meespelen. Aan hen de taak om een witte haai op te eten, zoals tijdens sommige shows vissen aan dolfijnen gevoerd worden. Daarnaast zouden er ook shows zijn met getemde dinosaurussen, namelijk de Velociraptors. Deze zouden in de nieuwe film moeten meehelpen bij een groot gevecht met een nieuwe dinosaurus, die het park tot een rommeltje maakt.

    Hoe betrouwbaar de bron is, weten we niet, maar het is wel een interessant verhaal. Het klinkt ook als een logische manier om het verhaal voort te zetten, en kan tegelijkertijd dienen als een vorm van reboot. De 3D-film moet in de loop van de zomer van 2015 in de bioscopen uitkomen.

    Bron : Filmtotaal.nl

    Zoiets? :




  9. #384

    Standaard

    De concept art vind ik echt geweldig. En het verhaal klinkt ook leuk. Alleen die "getemde" raptors knap ik een beetje op af. Maar ik wacht het rustig af.

  10. #385

    Standaard

    Ik heb hier eigenlijk best wel zin in................ken alleen de regisseur niet zo goed

  11. #386
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Jaws3D en ciruselementen bij elkaar.

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Jaws3D en ciruselementen bij elkaar.
    Tja Jaws 3D is natuurlijk een voorbeeld van hoe het niet moet.

  13. #388

    Standaard

    Die plotbeschrijving schijnt van een heel vroege versie van het script te zijn. Er zijn intussen de nodige nieuwe versies verschenen. Wat precies veranderd is en wat van het oude script nog overblijft is niet meteen duidelijk, maar het zou niet de eerste keer zijn dat het verhaal van een film radicaal wijzigt met opeenvolgende scriptversies.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #389

    Standaard

    Indien een goed script, goed gemaakt en lekker native-3D geschoten, waarom niet? De huidige trilogie is toch van begin jaren 2000 en kan wel een upgrade gebruiken...

  15. #390

    Standaard

    Nu al een reboot lijkt mij totaal overbodig. De originele trilogie is vrij tijdloos. Bovendien krijg je ws. weer hetzelfde verhaal: eerst alles pais en vree, dan ineens breekt er 1 los oid en raakt alles en iedereen in paniek. Hoop gebeuk en gekrijs tot ineens de hoofdrolspeler het licht ziet en op 1 of andere wijze de boel weer rustig krijgt. If you have seen one, you 've seen them all. Niet interessant. Ga hem ook zeker niet in de bios zien.

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Indien een goed script, goed gemaakt en lekker native-3D geschoten, waarom niet? De huidige trilogie is toch van begin jaren 2000 en kan wel een upgrade gebruiken...
    Vind ik ook. En het script wat ze nu hebben voor deel 4 klinkt goed..............de waterwereld is nog niet aan de beurt geweest in de eerste 3 films.

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nu al een reboot lijkt mij totaal overbodig. De originele trilogie is vrij tijdloos. Bovendien krijg je ws. weer hetzelfde verhaal: eerst alles pais en vree, dan ineens breekt er 1 los oid en raakt alles en iedereen in paniek. Hoop gebeuk en gekrijs tot ineens de hoofdrolspeler het licht ziet en op 1 of andere wijze de boel weer rustig krijgt. If you have seen one, you 've seen them all. Niet interessant. Ga hem ook zeker niet in de bios zien.
    Als je het IMO zo kadert dan kan je wel heel veel films afschrijven.... Het gaat vaak de manier waarop en met welke personagers wat de film goed maakt...zo bij deze en HEEL VEEL films...

  18. #393

  19. #394

    Standaard

    Hell Yeah ! Alleen de keuze van de regisseur ontgaat me wat ... Hoewel "Safety Not Guaranteed" ook hier wel van toepassing is.

  20. #395

  21. #396
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De titel doet vermoeden naar een wereldwijde uitbraak van dinosaurussen. Zou de asteroïde niet de dino's hebben uitgeroeid, dan had de mensheid geen schijn van kans. Tja, dan kan er theoretisch geen positief einde zijn voor de mensheid in deze film.


    Kortom:




    En dan krassen we het woordje 'when' door!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #397
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Check out this JPW video teaser. Zat ik er denk ik niet ver naast...

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #398

    Standaard

    Ik heb nog nooit gehoord van deze regisseur, maar hij zal wel gekozen zijn omdat ie, als rookie, dan nog lekker meegaand is met de wil van de studiobonzen.

    Ik had liever een oude veteraan als Joe Dante aan het roer gezien, of Joseph Kosinski.

  24. #399

    Standaard

    Die video is een teaser voor een gecancelde videogame, Claudio. Ik hoop dan ook dat het zich grotendeels weer allemaal in een jungle-achtige omgeving gaat afspelen en we geen "The Lost World" krijgen, waar we hen te zien krijgen in een stad. En ook militaire tussenkomsten zie ik liever niet. De sterkte van deze films zit hem in de confrontaties tussen maximums 3 personages en deze wezens in een natuurlijke omgeving. Zo voel ik het toch.

  25. #400

    Standaard

    En laten we hopen dat het niet allemaal CGI wordt, althans.. overduidelijke CGI.

Pagina 16 van 23 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •