Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 554 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    JP4 uitgesteld:
    Universal Pictures has today confirmed the rumors that Jurassic Park 4 has been pushed back. The Colin Trevorrow-directed film was originally scheduled for a June 13, 2014 release date. Here is the statement from the studio:


    "In coordination with filmmakers, Universal has decided to release Jurassic Park 4 at a later date giving the studio and filmmakers adequate time to bring audiences the best possible version of the fourth installment in Universal’s beloved franchise. We could not be more excited about the vision that Colin Trevorrow has created for this film, and we look forward to watching as he and the producers create another great chapter in this franchise's storied history."
    Wat? Een studio, die eens een keer de kant van de bioscoopbezoeker kiest en niet, voor het geld, een floppende rushjob de bioscopen in gooit? Hulde!!!
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  2. #402

  3. #403

    Standaard

    Meer nieuws ; http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=33599

    Hij speelde dus ook in Iron Man 3 alleen kan ik me van die film niet veel meer herinneren
    Lijkt me wel een goede keuze.

  4. #404

    Standaard

    Goede keuze ind.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Meer nieuws ; http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=33599

    Hij speelde dus ook in Iron Man 3 alleen kan ik me van die film niet veel meer herinneren
    Lijkt me wel een goede keuze.
    Hij helpt iron man in dat stadje/dorpje...

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Meer nieuws ; http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=33599

    Hij speelde dus ook in Iron Man 3 alleen kan ik me van die film niet veel meer herinneren
    Lijkt me wel een goede keuze.
    Ettertjes-alert! Ettertjes-alert!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ettertjes-alert! Ettertjes-alert!
    LOL, ik zou zeggen kijk iron man 3 en je weet genoeg.

    De reden dat ze er een kinderfilm van maken is dat er zeker in Amerika meer gezinnen in de bioscoop komen = meer geld.

  8. #408

    Standaard

    Josh Brolin Eyeing Lead Role in 'Jurassic World'

    Josh Brolin is on the runway to land one of the leads forJurassic World, the latest installment in Universal'sJurassic Park franchise. No offer has been made and there no negotiations going on at this stage. But if a deal is made, Brolin will join a growing cast that includesBryce Dallas Howard, Nick Robinson and Ty Simpkinsin the movie being directed byColin Trevorrow (Safety Not Guaranteed). Frank Marshall and Pat Crowley are producing.Steven Spielberg, who is heavily involved in the casting process, is exec producing. Trevorrow wrote the screenplay with Derek Connolly.

  9. #409

    Standaard

    Dat zou te gek zijn..........vind ik een geweldig acteur !

  10. #410

  11. #411

    Standaard

    According to Production Weekly, the film start date for Jurassic World has changed to June 2nd, 2014 in Louisiana! Initially, the fourth Jurassic Park was said to start filming eariler in the year in Hawaii, but it looks like the Hawaii shoot might take place later on.
    http://www.jurassicworld-movie.com/news/1435

    verder zijn deze twee gecast voor (hoofd)rollen:

    For a while now we've been waiting for confirmation of Chris Pratt's involvement in the fourth Jurassic Park film, Jurassic World and thanks to Ron Howard, we now have our confirmation! Ron tweeted the photo seen below of Pratt and soon-to-be Jurassic World co-star Bryce Dallas Howard with the following quote saying: "Bryce and Chris meet for the 1st time on red carpet they will be co-stars in next Jurassic ".

  12. #412

    Standaard



    We recently found out that Jurassic World will film on both Oahu and Kauai, Hawaii this April for 6 weeks but we now have details on the how long it will shoot in Louisiana! NOLA.com reports that Jurassic World will start filming in New Orleans June 2nd, and shooting will last for 11 weeks! As such, the movie is currently looking at a total of 17 weeks of filming.
    jurassicworld.org

  13. #413
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  14. #414

  15. #415

    Standaard

    Vanzelfsprekend : Jammer dat John Williams niet beschikbaar is vanwege Star Wars. Anderzijds, joepie een nieuwe Star Wars score van John Williams!
    Met Michael Giacchino kan het alle kanten uit. Zijn composities voor 'Ratatouille', 'The Incredibles' en 'UP' waren top. En ook 'John Carter' ('Pursuit of the Princess' klinkt alsof het van John Williams zou kunnen zijn) was zeker de moeite. In andere scores hoor ik dan weer net iets te vaak die LOST-vibe, iets waarvan ik hoop dat het bij 'Jurassic World' niet naar boven komt. Zijn score voor 'Jurassic Park : The Lost World Game' vond ik niets memorabel. Afwachten dus, maar ik vermoed dat hij geen slechte keuze is.

  16. #416

    Standaard

    De eerste prentjes doen me meteen denken aan Alan Grant die bezoek krijg van John Hammond, maar dan met de nieuwe personages ...






  17. #417

    Standaard

    Op zijn Twitter-account heeft regisseur Colin Trevorrow een speciale Comic-Con poster vrijgegeven voor Jurassic World. De poster is ontworpen door Mark Englert en op te pikken op de conventie die later deze week begint. De poster geeft ons een paar hints op wat we mogen verwachten. Allereerst zie je op de achtergrond een hijskraan staan, die suggereert dat het park op Isla Nublar stevig uitgebreid wordt. Tegelijk ligt op de voorgrond een jeep, met daar bovenop de dinosaurus en verborgen in de jeep zien we eieren. Er zal zich dus hoogstwaarschijnlijk een ramp voltrekken daar.
    BRON: Filmtotaal


  18. #418

    Standaard

    Mooie poster..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #419

  20. #420

    Standaard

    Cool!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #421

    Standaard

    Nieuw plaatje:


  22. #422

    Standaard

    Op de officiële site van deze film loopt momenteel een teller. Volgens geruchten zou na afloop van de teller een trailer op de website verschijnen. Momenteel staan er nog +- 7dagen en 13 uur op de teller.

    http://nl.jurassicworldintl.com/#

  23. #423

    Standaard

    Korte teaser (met beelden!) voor komende trailer: http://www.youtube.com/watch?v=bvu-zlR5A8Q

  24. #424

  25. #425

    Standaard

    Trailer!! Ik ben positief verrast!


Pagina 17 van 23 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •