Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 554 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het artikel legt juist uit wanneer je 'die massa even op laag zet'....dat is (volgens het artikel) juist geen goed teken.
    Wie zegt dat ik het eens ben met het artikel ?

  2. #527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wie zegt dat ik het eens ben met het artikel ?
    Ik niet. Daarom heb ik 'volgens het artikel' tussen haakjes gezet.
    Zelf vind ik dat hij best wat goede punten aansnijdt.

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nederlanders hebben altijd wat te klagen, zet je verstand op nul en ga deze prachtfilm kijken...het is niet voor niets dat men al meer dan 1 miljard dollar al heeft opgehaald in korte tijd. Evenaar dat maar eens...maar ik vind dit een knap resultaat.
    Ah komaan, zoveel onnozeliteiten in één klein brokje tekst. Deze Belg was er ook niet wild van. Jurassic Park kon je gerust kijken met het verstand draaiende. Wat een titel opgehaald heeft zegt niets, maar dan ook écht wel helemaal niets over het eindresultaat van de film op zich.

    Als ik het nog eens tegenkom, zal ik het posten, Rogue. Het was een sterk artikel, nagels met koppen.

  4. #529

    Standaard

    Waar maken mensen zich druk om zeg.

    Al vinden 350 miljoen mensen het een klote film, en jij vind hem goed, dan is dat wat telt.

    Je laat je toch niet leiden door anderen zeg.

    Kijk en geniet op je eigen manier, en vorm je eigen oordeel.

    Ik vind het een leuke film, en ik ben het eens met langejan ''Zet je verstand op nul en ga kijken''.

  5. #530

    Standaard

    Dit soort films moeten in mijn ogen lekker luchtig zijn en blijven.En trouwens dit soort films zijn nu ook niet beter of slechter dan vroeger.

    Ik heb al veel shit over de film gelezen van mensen die hem al gezien hebben maar ik blijf toch lekker uit kijken naar de Blu-ray release.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Snap werkelijk niet dat mensen zo lyrisch zijn over deze film. K had een hoog 'meh' gevoel bij deze... K kon me er niet echt mee vermaken... K zal wat afgestompt zijn voor remakes/reboots/remasters/ouwe-reeks-sequels.... T is in hollywood net zo erg als in de game industrie... Hoop ongeinspireerde bagger....
    Tip:Misschien een andere hobby zoeken.

    Er komt zoveel moois uit en aan op game gebied.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tip:Misschien een andere hobby zoeken.

    Er komt zoveel moois uit en aan op game gebied.
    Tip:Misschien geen posts van een week oud reanimeren. Naast dat heb ik het niet over wat er komt. Er staat zo veel op de planning. Maar naast Bloodborne is er nog niets noemenswaardig uitgekomen op de huidige generatie consoles. Ja wat loze indies.

  8. #533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Tip:Misschien geen posts van een week oud reanimeren. Naast dat heb ik het niet over wat er komt. Er staat zo veel op de planning. Maar naast Bloodborne is er nog niets noemenswaardig uitgekomen op de huidige generatie consoles. Ja wat loze indies.
    Dus jou post is na een week niet meer geldig ?

    Als je het puur hebt over de exclusieve games op de PS4 dan is het triest ja maar The Witcher 3 of een Batman Arkaham Knight zou ik toch geen missers noemen.
    Dit najaar moet je voor de exclusieve games toch echt bij de XO zijn.

    Bloodborne is zeker een topper ja.

    We zullen het verder in dit topic bij films houden anders worden er andere mensen boos.[Ik ben in het Gameshoekje te vinden]
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-07-2015 om 07:26

  9. #534

    Standaard

    Ontopic nu graag! Ik begin zo langzamerhand een beetje boos te worden...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nederlanders hebben altijd wat te klagen, zet je verstand op nul en ga deze prachtfilm kijken...het is niet voor niets dat men al meer dan 1 miljard dollar al heeft opgehaald in korte tijd. Evenaar dat maar eens...maar ik vind dit een knap resultaat.
    Dat heeft natuurlijk niets te maken met de kwaliteit van de film. Dan is de marketing gewoon goed gedaan. Je kunt niet voor je de bios ingaat en het geld dus al hebt neergelegd zeggen of je de film wel of niet goed vindt. Men zou, om echt te weten wat men van een film vond, de bezoekers eens een kleine enquete af moeten nemen oid. Dan heb je pas een goed beeld.

  11. #536
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Volgens mij wordt succes van een film ook deels bepaald door hearsay en wat er over geschreven wordt. Als de eerste lading kijkers van het eerste weekend het allemaal als slecht ervaren neemt de tweede lading al af. Als er dan ook louter overwegend positieve recencies worden geschreven helpt dat ook. Daarnaast ken iedereen Jurassic Park en wil men het vervolg gewoon zien.

    Voor vele doet de film precies wat men ervan verwacht en dan is het al snel goed.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #537

    Standaard

    Toch vreemd dat er rondom Mad Max ook flink wat marketing was + goede reviews maar toch niet zo heel goed gedaan heeft.
    358.6 million valt me best tegen als je dan kijkt naar deze.

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Toch vreemd dat er rondom Mad Max ook flink wat marketing was + goede reviews maar toch niet zo heel goed gedaan heeft.
    358.6 million valt me best tegen als je dan kijkt naar deze.
    Niet zo vreemd. Het verschil in leeftijdskeuring verklaart niet alles, maar wel een heleboel. Een film met een PG-13 rating heeft een veel groter potentieel dan een film met een R-rating. Voor een R-rated film doet Mad Max het helemaal niet slecht.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Niet zo vreemd. Het verschil in leeftijdskeuring verklaart niet alles, maar wel een heleboel. Een film met een PG-13 rating heeft een veel groter potentieel dan een film met een R-rating. Voor een R-rated film doet Mad Max het helemaal niet slecht.
    Je hebt zeker gelijk maar ik had gewoon beter verwacht.

  15. #540

    Standaard

    Wat een top film zeg, leuke referenties en genoeg actie. Spanning was wel goed, alleen haalt het niet bij deel 1. Veel heeft wel de verwachtingen waar gemaakt. Ben blij dat ik deze film dan ook in 2d heb gezien. Vond de raptors wel mooi gemaakt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Niet zo vreemd. Het verschil in leeftijdskeuring verklaart niet alles, maar wel een heleboel. Een film met een PG-13 rating heeft een veel groter potentieel dan een film met een R-rating. Voor een R-rated film doet Mad Max het helemaal niet slecht.
    Volgens mij ook smaak en JW trekt gewoon ook een bredere publiek.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #542

    Standaard

    One of the best movie of this year. I watched 2 time and will 10/10

  18. #543

    Standaard

    Jurassic World
    Heb de afgelopen tijd niet meegemaakt dat de reacties op een film zo verschillend zijn als bij de nieuwe film uit de Jurassic Park stal. Dan zit er maar één ding op: het zelf gaan checken.
    Zoals tegenwoordig wel vaker het geval is zagen de trailers goed uit maar omdat ik het niet zo op reboots,remakes en sequels heb was ik nogal huiverig. Na afloop blijkt dat deels terecht te zijn.
    Het mag duidelijk zijn dat dit vierde deel in de franchise het niet haalt bij de eerste, op alle gebieden. Om te beginnen met de dialogen: die zijn veel te vaak veel te corny, vaak met plaatsvervangende schaamte tot gevolg. De karakters zijn niet interessant en te voorspelbaar en is het verhaal op zich gewoon niet interessant genoeg. Ook zijn de effecten vreemd genoeg niet zo goed als in de eerdere delen. Zeker tegen het einde ziet het er soms echt niet uit.
    Wel is het mooi dat een groot gedeelte van de originele soundtrack gebruikt. Het geeft dan ook een heerlijk gevoel wanneer die bekende tonen voor het eerst te horen zijn.
    Het is, kortom, allemaal niet heel erg slecht maar anders dan zijn illustere voorganger is dit deel toch echt meer iets dat je moet zien als een leuk tussendoortje van het hap-slik-weg-niveau.

    6,5/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #544

    Standaard

    Ik denk overigens dat die effecten ook voor een deel te maken hebben met het alombekende oranje/blauwe filter dat over de film heen ligt...

  20. #545

    Standaard

    Na het herkijken van Jurassic Park, valt pas echt op hoeveel minder Jurassic World is vooral qua spanning en verhaal. Slecht is het niet hoor, een leuk tussendoortje, waar de eerste film een echte klassieker is.

  21. #546

    Standaard

    Prima film zaterdag in de bioscoop gekeken.
    Mooi gemaakt ook met de specialeffects
    Alleen jammer dat bioscoop minder scherp is dan blu-ray.

    Alleen wel vreemd, The Indominus rex zou groter moeten zijn als de gewone Trex
    Maar, met het gevecht tussen de The Indominus rex en de gewone Trex zag ik geen verschil van grote.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 20-07-2015 om 10:36

  22. #547
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Prima film zaterdag in de bioscoop gekeken.
    Mooi gemaakt ook met de specialeffects
    Alleen jammer dat bioscoop minder scherp is dan blu-ray.

    Alleen wel vreemd, The Indominus rex zou groter moeten zijn als de gewone Trex
    Maar, met het gevecht tussen de The Indominus rex en de gewone Trex zag ik geen verschil van grote.
    Hij was nog niet volledig uitgegroeid
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #548

    Standaard

    Specs voor de home releases vind je hier. Aparte aspect ratio.
    Laatst aangepast door tmvde : 24-08-2015 om 19:09

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Specs voor de home releases vind je hier. Aparte aspect ratio.
    Ben benieuwd of dit klopt, de audio van de 3D is ook ineens gedowngrade van 7.1 naar 5.1. Lijken me allemaal wat typo's...

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Aparte aspect ratio.
    2.20:1 is volgens de IMDB is dat het aspect ratio van de film. In de bioscoop leek het meer op 1.85:1. In ieder geval geen 2.35:1.

Pagina 22 van 23 EersteEerste ... 12181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •