Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: Mark's Set

  1. #26

    Standaard

    Ik heb mezelf al genoeg ingelezen in het onderwerp.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Ik heb mezelf al genoeg ingelezen in het onderwerp.
    Ok, dan wist je het dus al ... ik gaf ook alleen maar een suggestie aan, was niet als aanval bedoelt.

  3. #28

    Standaard

    Ik weet dat de dipool speakers op de juiste hoogte hangen en misschien nog wel te laag. Qua plaatsing is er misschien een ander optimum, maar niet in mijn opstelling. Ik snap dat het niet als aanval is bedoeld, maar de opmerkingen zijn in mijn situatie niet nuttig vandaar de reactie.

  4. #29

    Standaard

    Mooie set, dipool speakers zie je niet zo vaak meer, maar ik denk voor jou set de juiste keuze (ruimte enzo).
    Ziet er allemaal strak uit!
    gr Rob

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark_a
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Zoals al eerder gezegd, je hoeft je niet te schamen, echt heel mooi spul, de inrichting daarvan en hoe je kabels lopen en weggewerkt kunnen worden is een klusje dat de één wel ligt en waar de ander niet wakker van ligt :wink: (zelf kan ik wel een kabeltje of wat zien liggen :wink: )

    Toch mis ik in je opstelling een sub, zeker bij films is dat een geweldige aanvulling, heb je wel eens over een sub nagedacht
    Ik ben zelf zeker wel van de afwerking, maar had nog niet echt een idee in m'n hoofd over hoe alles te doen. Ik heb zelf weleens aan een sub gedacht, maar de appartementen waar ik woon zijn te gehorig dus dat zit er niet in.
    Jammer, een sub geeft net dat beetje extra. Dan zul je ook wel een beste isolerende ondergrond onder je Lami/parket/lino hebben liggen. Zelf ook wonende in een appartement weet ik dat ik rekening moet houden met de buren, als ik echt een keer een film ten volle wil genieten, dan moet dat overdag als de buren aan het werk zijn, en dat doe ik dan ook wel eens, al vind ik overdag een film kijken niet echt geweldig. Toch een goede vloer en wat dempende wandversiering kan wat helpen, maar echt laag laat zich niet snel stoppen
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •