Pagina 30 van 42 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 1044 worden weergegeven.
  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    aloha!

    Ik heb een hd-ready lcd van Sony en een ps3...het geluid gaat (voorlopig nog) over de home cinema set...nu is het zo dat bij sommige films het geluid aan 1 kant (links of rechts) luider is dan aan de andere kant...iemand een id?
    Via de home cinemaset.... dus waarschijnlijk via Toslink, check de settings van je set.

    Alleen links en rechts, met tulppluggen? Balans in het midden en geluid af en toe wat sterker ann links en dan weer rechts.... het is zo bedoeld, als er iemand rechts op het scherm een deur dicht knalt, dan is het bedoeld dat rechts ook harder klinkt.... klinkt het links harder..... check dan of de pluggen goed zijn aangesloten.

    PS
    Vraag me af waarop je hem gaat aansluiten als voorlopig is afgelopen
    Have fun and enjoy your collection

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Via de home cinemaset.... dus waarschijnlijk via Toslink, check de settings van je set.

    Alleen links en rechts, met tulppluggen? Balans in het midden en geluid af en toe wat sterker ann links en dan weer rechts.... het is zo bedoeld, als er iemand rechts op het scherm een deur dicht knalt, dan is het bedoeld dat rechts ook harder klinkt.... klinkt het links harder..... check dan of de pluggen goed zijn aangesloten.

    PS
    Vraag me af waarop je hem gaat aansluiten als voorlopig is afgelopen

    alvast bedankt voor je antwoord!
    wat is toslink? als ik vragen mag...is er wellicht iets dat ik in de set-up bij de ps3 moet aanpassen? of bij de cinema-set?

    Ik weet de werking van surround, maar dat is hier niet het geval, het gaat om een constant verschil in geluid, waarbij de linkerkant/rechterkant luider is en niet alleen bij 'accenten' in de films....de aansluiting is idd dmv tulpjes, die goed aangesloten zijn...

    uhhh, wellicht is er iets van een apparaat die maximaal gebruik kan maken van het geluid?

  3. #728

    Standaard

    http://en.wikipedia.org/wiki/Toslink

    Het is een optische kabel. Uitgevonden door Toshiba.

  4. #729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blord Bekijk bericht
    http://en.wikipedia.org/wiki/Toslink

    Het is een optische kabel. Uitgevonden door Toshiba.

    okeej! dank je blord.....die kabel zit idd in mijn sony en home cinema set

  5. #730

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    okeej! dank je blord.....die kabel zit idd in mijn sony en home cinema set
    Wereld van verschil met een gewone cinch aansluiting (rood en wit kabeltje) - zeker doen!
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  6. #731

    Standaard

    Even nog wat instellingen voor de PS3 als BD speler. Dit is wat je het beste kunt instellen voor films:

    BD Output - YCbCr
    RGB - Limited
    Super White - On

    RGB altijd op limited (wat anderen ook beweren: ik weet het altijd beter) tenzij je via een DVI aansluiting op een PC monitor aangesloten zit.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  7. #732

    Standaard

    Hoi Jeroen,

    Ik heb sinds kort ook een PS3

    Deze is aangesloten op een Sanyo Z5 LCD beamer

    Waarom moet de RGB van de PS3 op limited staan ?

  8. #733

    Standaard

    Het is een redelijk technisch verhaal. Eigenlijk had Sony RGB Full / Limited - RGB PC / HDTV moeten noemen. Het is niet zo dat je betere / mooiere kleuren krijgt met Full; het is er alleen om compatibel te zijn met een PC monitor.

    In dit topic op het AVSforum staat er meer over: http://www.avsforum.com/avs-vb/showt...7#post13048267

    Het is gelukkig simpel te testen wat er bedoeld wordt. Sla deze .png op op je PS3:


    De instelling (Full / Limited) waarbij je de meeste cijfertjes op je beamer krijgt moet je handhaven. Des te minder cijfers je ziet, des te meer detail verlies je dus in het zwart gedeelte.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  9. #734

    Standaard

    Bedankt zal het vanavond meteen proberen en meteen lekker een blu-ray huren en kijken.

    Donderdag happy hour in Eindhoven bij de videotheek ... alle dagfilms tussen 20.00 - 21.00 voor 1 euro
    Inmiddels hebben ze een hele zwik nieuwe blu-rays in de verhuur ...

  10. #735

    Standaard

    Hallo Allemaal,

    Wij willen eventueel een PS3 aanschaffen.
    Nu heb ik de volgende vraag,

    Mijn wederhelft speelt graag puzzle games, waar er blijkbaar veel online via PS3 Network naar je PS3 gedownload kunnen worden, en blijkbaar vanwege hun eenvoudigheid niet op een BD worden verkocht.

    Zijn deze games gratis of moet er voor betaald worden, of hoe zit dat in elkaar.

    Er staat bij enkele games bijvoorbeeld : Deze game is exclusief verkrijgbaar op PLAYSTATION Network en kun je via de PLAYSTATION Store naar je PLAYSTATION 3 downloaden.

    Bedankt BG.

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Hallo Allemaal,

    Wij willen eventueel een PS3 aanschaffen.
    Nu heb ik de volgende vraag,

    Mijn wederhelft speelt graag puzzle games, waar er blijkbaar veel online via PS3 Network naar je PS3 gedownload kunnen worden, en blijkbaar vanwege hun eenvoudigheid niet op een BD worden verkocht.

    Zijn deze games gratis of moet er voor betaald worden, of hoe zit dat in elkaar.

    Er staat bij enkele games bijvoorbeeld : Deze game is exclusief verkrijgbaar op PLAYSTATION Network en kun je via de PLAYSTATION Store naar je PLAYSTATION 3 downloaden.

    Bedankt BG.
    Het aanbod van puzzle spellen valt eigenlijk wel tegen, maar de spellen die erop staan zijn wel erg leuk. Echter zijn deze niet gratis je kan deze aanschaffen voor ongeveer 8 á 10 euro, ben je uitgespeeld dan kun je extra content downloaden voor een paar eurootjes. De spellen worden naar je HD geschreven en zijn ten alle tijden te spelen. Prima systeem, zelfs wanneer je je HD een keer wil schonen of vervangen zijn de spellen opnieuw zonder kosten te downloaden.

  12. #737

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88 Bekijk bericht
    Het aanbod van puzzle spellen valt eigenlijk wel tegen, maar de spellen die erop staan zijn wel erg leuk. Echter zijn deze niet gratis je kan deze aanschaffen voor ongeveer 8 á 10 euro, ben je uitgespeeld dan kun je extra content downloaden voor een paar eurootjes. De spellen worden naar je HD geschreven en zijn ten alle tijden te spelen. Prima systeem, zelfs wanneer je je HD een keer wil schonen of vervangen zijn de spellen opnieuw zonder kosten te downloaden.
    En hoe voldoe je die kosten ?

    Gr. BG.

  13. #738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    En hoe voldoe je die kosten ?

    Gr. BG.
    Met credit card uiteraard, waar anders mee?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Met credit card uiteraard, waar anders mee?
    Je dingt nog steeds mee voor een Oscar, "Irritantste aardappel op dvd.nl"

    Als je niet op een normale manier kunt reageren, doe het dan niet.

    Dmv internetten (wat je met een ps3 blijkbaar ook kunt) zijn er plenty betaalmogelijkheden, dus waarom zou het alleen een credit-card kunnen zijn....

  15. #740

    Standaard

    in japan en amerika hebben ze overigens gewoon een puntensysteem met kaarten ook. (net als de wiipoints kaarten en xbox live punten)

    dit systeem wordt mogelijk ook binnenkort in europa geintroduceert op de ps3. Dan kan je gewoon bij iedere winkel die de ps3 en software verkoopt zo een kaart aanschaffen. En hoppa weer een betaalmogelijkheid erbij
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    in japan en amerika hebben ze overigens gewoon een puntensysteem met kaarten ook. (net als de wiipoints kaarten en xbox live punten)

    dit systeem wordt mogelijk ook binnenkort in europa geintroduceert op de ps3. Dan kan je gewoon bij iedere winkel die de ps3 en software verkoopt zo een kaart aanschaffen. En hoppa weer een betaalmogelijkheid erbij
    Kijk, daar heb ik nou wat aan, en op een normale manier

    Thanx BG

  17. #742

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Je dingt nog steeds mee voor een Oscar, "Irritantste aardappel op dvd.nl"

    Als je niet op een normale manier kunt reageren, doe het dan niet.

    Dmv internetten (wat je met een ps3 blijkbaar ook kunt) zijn er plenty betaalmogelijkheden, dus waarom zou het alleen een credit-card kunnen zijn....
    Waarom reageer je nou als een lompe boer? Ik ken alleen credit card en paypal (laatste is ook vaak met een credit card, anders schiet het niet op) op internet. Maakt toch ook niet uit? Je hebt toch wel een cc?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  18. #743

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    in japan en amerika hebben ze overigens gewoon een puntensysteem met kaarten ook. (net als de wiipoints kaarten en xbox live punten)

    dit systeem wordt mogelijk ook binnenkort in europa geintroduceert op de ps3. Dan kan je gewoon bij iedere winkel die de ps3 en software verkoopt zo een kaart aanschaffen. En hoppa weer een betaalmogelijkheid erbij
    Klopt ja, ik snap alleen niet waarom mensen daarop wachten. Je zit dan altijd met overgebleven punten - een credit card is het voordeligste en zonder zo'n ding is het eigenlijk niet te doen spullen via eBay of Amazon kopen...
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  19. #744

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Billy Gates Bekijk bericht
    Hallo Allemaal,

    Wij willen eventueel een PS3 aanschaffen.
    Nu heb ik de volgende vraag,

    Mijn wederhelft speelt graag puzzle games, waar er blijkbaar veel online via PS3 Network naar je PS3 gedownload kunnen worden, en blijkbaar vanwege hun eenvoudigheid niet op een BD worden verkocht.

    Zijn deze games gratis of moet er voor betaald worden, of hoe zit dat in elkaar.

    Er staat bij enkele games bijvoorbeeld : Deze game is exclusief verkrijgbaar op PLAYSTATION Network en kun je via de PLAYSTATION Store naar je PLAYSTATION 3 downloaden.

    Bedankt BG.
    Je kan deze downloadbare games ook kopen via de USA store door gewoon een US account aan te maken. Goedkoper.

  20. #745

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Misschien dat het flikkeringetje door de beeldvertraging komt?
    Ik weet niet of je tv 24p ondersteund, maar als dat het geval is dan zou je die functie dus in het menu van je ps3 op aan moeten zetten. Dan zou het weg moeten zijn...
    Beetje late reactie, maar het probleem blijft spelen. Zodra er lichtere beelden zijn/stilstaande achtergronden, dan zie ik lichte lijnen door het beeld lopen (van boven naar onder). Ik heb een samsung LE40F86BD en of ik de 24FPS nu aan of uit zet maakt niks uit. In games zie ik het namelijk ook.
    Vraag me dus af of het in de TV zit of in de PS3/HDMI kabel.... Dus als iemand nog suggesties heeft van settings die ikk hiervoor eventueel kan aanpassen of iets anders dat ik kan proberen...

  21. #746

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen Bekijk bericht
    Beetje late reactie, maar het probleem blijft spelen. Zodra er lichtere beelden zijn/stilstaande achtergronden, dan zie ik lichte lijnen door het beeld lopen (van boven naar onder). Ik heb een samsung LE40F86BD en of ik de 24FPS nu aan of uit zet maakt niks uit. In games zie ik het namelijk ook.
    Vraag me dus af of het in de TV zit of in de PS3/HDMI kabel.... Dus als iemand nog suggesties heeft van settings die ikk hiervoor eventueel kan aanpassen of iets anders dat ik kan proberen...
    Waarom denk je dat dit aan de PS3 of HDMI kabel ligt? Lijkt me eerder aan je TV te liggen. Heb je nog een ander HDMI apparaat om te testen? Kan zijn dat je TV met prul HDMI connectoren is uitgerust. Zal niet de eerste TV zijn waarbij dit is.

    Heb je Full RGB aanstaan? Zet dat iig altijd uit als je de PS3 niet op DVI scherm aansluit. Verder moet alles gewoon automatisch ingesteld worden door de PS3. Sorry, ik denk dat je TV gammel is in het HDMI gedeelte.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  22. #747

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Waarom denk je dat dit aan de PS3 of HDMI kabel ligt? Lijkt me eerder aan je TV te liggen. Heb je nog een ander HDMI apparaat om te testen? Kan zijn dat je TV met prul HDMI connectoren is uitgerust. Zal niet de eerste TV zijn waarbij dit is.

    Heb je Full RGB aanstaan? Zet dat iig altijd uit als je de PS3 niet op DVI scherm aansluit. Verder moet alles gewoon automatisch ingesteld worden door de PS3. Sorry, ik denk dat je TV gammel is in het HDMI gedeelte.
    Na nog wat speurwerk op het net kwam ik er achter dat het waarschijnlijk idd aan m'n tv ligt. Schijnt namelijk een bug te zijn in de Samsung (banding probleem of iets dergelijks). Naar het scheen hebben er meer mensen last van gehad en is het te verhelpen middels een softwareupgrade, dus ik ga binnenkort maar eens het Samsung service centre bellen. Geen PS3 probleem dus!

  23. #748

    Standaard

    Voor de mensen die huile huile doen omdat er geen iR op de PS3 zit: http://ir2bt.com/
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  24. #749

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Voor de mensen die huile huile doen omdat er geen iR op de PS3 zit: http://ir2bt.com/
    Tja, leuk en aardig, maar $55 is toch best prijzig om alleen voor de PS3 je universele afstandbediening te kunnen gebruiken.. Ik zie liever een universele afstandbediening (zoals die simpele easycontrol 8 van marmitek) waar bt ook een optie in is.. Maar thanx for the headsup, misschien datie over een tijdje een stuk goedkoper is.

  25. #750

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Tja, leuk en aardig, maar $55 is toch best prijzig om alleen voor de PS3 je universele afstandbediening te kunnen gebruiken.. Ik zie liever een universele afstandbediening (zoals die simpele easycontrol 8 van marmitek) waar bt ook een optie in is.. Maar thanx for the headsup, misschien datie over een tijdje een stuk goedkoper is.
    Dat lijkt mij ook veel beter. Maar een universele AB is per definitie een oplossing voor de tech freak. Ze zullen wel gedacht hebben bij dat bedrijf om die mensen flink uit te buiten (dat kan meestal bij hen).
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

Pagina 30 van 42 EersteEerste ... 2026272829303132333440 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •