Pagina 40 van 42 EersteEerste ... 3036373839404142 LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1044 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kassa zal wel ondersteunen als er veel klachten zouden optreden en Sony bij dit toch wel populaire produkt zijn klanten in de kou zou laten staan. Veel klanten hebben veel macht en dat heeft de Xbox360 ook ondervonden met die serie die de schijven bekrastte, het even even geduurd, maar de consument heeft uiteindelijk gewonnen. Nog een voorbeeld was de Logitech Z5500 PC speakerset, de eerste series konden behoorlijke plof geluiden maken als er ergens een lamp of koelkast of ander apparaat werd ingeschakeld, door een gezamenlijke aktie van gebruikers hebben de gebruikers hun gelijk gekregen en Logitech heeft daarna een oplossing voor het ploffen gemaakt en de klant kon kostenloos zijn set omruilen.
    Maar het probleem van de PS3 is niet als de 33% van de 360s die kapot gaan. De 360 was daarvoor ook al in opspraak in het programma omdat het de schijfjes zou bekrassen, het verhaal heeft dus een staartje gekregen. De consument heeft ook helemaal niet gewonnen bij de 360; MS heeft gewonnen. MS heeft gedupeerde (iedere 360 bezitter) een wassen neus gegeven i.d.v.v. een tijdbom met een timer van 3 jaar. Krijg je hierna RROD dan heb je pech, en dit terwijl RROD inherent is aan een designfout en 'iedere' 360 bezitter loopt evenveel risico om hieraan onderworpen te worden.

    Mijn ervaring met Sony en service is erg slecht, maar het woord 'service' kennnen maar weining bedrijven in NL. Zo lang als je op je PS3 moet gaan wachten, zo lang hebben mensen ook op hun 360 zitten wachten. Uiteindelijk krijg je in ieder geval een vergelijkbare machine terug (in jouw geval moet dat een 60GB versie zijn). Aangezien je toch een 2e speler nog thuis heb staan zou ik me niet gaan vermoeien met Sony achterna gaan zitten, of een soort van dagboek hier bij gaan houden. Dat heeft namelijk geen enkele zin.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    1:0
    1:1
    Have fun and enjoy your collection

  3. #978

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Maar het probleem van de PS3 is niet als de 33% van de 360s die kapot gaan. De 360 was daarvoor ook al in opspraak in het programma omdat het de schijfjes zou bekrassen, het verhaal heeft dus een staartje gekregen. De consument heeft ook helemaal niet gewonnen bij de 360; MS heeft gewonnen. MS heeft gedupeerde (iedere 360 bezitter) een wassen neus gegeven i.d.v.v. een tijdbom met een timer van 3 jaar. Krijg je hierna RROD dan heb je pech, en dit terwijl RROD inherent is aan een designfout en 'iedere' 360 bezitter loopt evenveel risico om hieraan onderworpen te worden.

    Mijn ervaring met Sony en service is erg slecht, maar het woord 'service' kennnen maar weining bedrijven in NL. Zo lang als je op je PS3 moet gaan wachten, zo lang hebben mensen ook op hun 360 zitten wachten. Uiteindelijk krijg je in ieder geval een vergelijkbare machine terug (in jouw geval moet dat een 60GB versie zijn). Aangezien je toch een 2e speler nog thuis heb staan zou ik me niet gaan vermoeien met Sony achterna gaan zitten, of een soort van dagboek hier bij gaan houden. Dat heeft namelijk geen enkele zin.

    Die design fout is er al uit als het goed is want ze hebben het moederbord veranderd.
    Maar die extra jaar garantie vind ik dan wel goed,want zonder kassa had dit ook nooit gebeurt.

    Maar Sony kan wat leren van de service van MS want altijd is alles goed geregeld.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Maar Sony kan wat leren van de service van MS want altijd is alles goed geregeld.
    Zeg dat maar tegen degene die al lang op hun replacement xbox360 hebben moeten wachten...

  5. #980

    Standaard

    Het ging om een slechte service van Sony die al bij de PS2 optrad, vervolgens ging het via RPTv's en of lampen dan wel of niet in de garantie vielen en wat je ter vervangingen van een PS3 zou krijgen mocht hij stuk gaan en we eindigen bij replacement xbox360's met vervangenmoedeborden?
    Ontopic?
    Gebruikerservaringen met de PS3 als Blue Ray speler !!!!!

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Zeg dat maar tegen degene die al lang op hun replacement xbox360 hebben moeten wachten...
    Misschien omdat er toen een tekort aan 360's waren?
    En dan nog het heeft geen 3 maanden geduurd ofzo.

    Nu krijg je binnen 2 weken een nieuwe/gerepareerde.

    En je kreeg compensatie in de vorm van Live of een game.
    Zie dat bij sony nog niet gebeuren.

    Dus....en nu weer ontopic
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Misschien omdat er toen een tekort aan 360's waren?
    En dan nog het heeft geen 3 maanden geduurd ofzo.
    Er was geen tekort aan 360's. Alleen bij de Wii is er een tekort geweest, voor de rest is het PR onzin. Prima als je dat gelooft, maar er waren genoeg 360's te scoren de afgelopen maanden.

    Nu krijg je binnen 2 weken een nieuwe/gerepareerde.
    Die vervolgens weer hetzelfde mankement kan vertonen; probleem is niet snel verholpen.

    En je kreeg compensatie in de vorm van Live of een game.
    Zie dat bij sony nog niet gebeuren.
    Omdat PSN gratis is misschien? Een spelletje krijgen is leuk, maar wat heb je er aan als je 360 daarna weer met de koeriersdienst mee moet?

    Dus....en nu weer ontopic
    Idd. Als BD speler is de PS3 een super prettige machine en een solide keus voor mensen die in het HD bootje willen stappen.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P@trick_DVD Bekijk bericht
    Dat klopt niet helemaal. Vanaf firmware versie 2.30 ondersteunt de PS3 wel DTS-HD MA, maar niet 'over' PCM. De PS3 decodeert DTS-HD MA intern naar PCM en stuurt dan PCM via HDMI door naar je versterker. Je versterker heeft dus alleen maar PCM multi-channel support nodig via HDMI (het is dus geen DTS-HD MA signaal meer). Op de PS3 moet je dan als audio uitvoer kiezen voor PCM ipv bitstream. Let wel, PCM 5.1 of hoger kan alleen via hdmi. Via een toslink kabel (optisch) wordt het signaal als PCM stereo doorgestuurt, vanwege een gebrek aan bandbreedte. Laat je de instelling op de PS3 op bitstream staan, dan wordt het signaal als een 'normale' DTS stroom verstuurt (was ook al zo voor deze firmware upgrade).

    Dus... je versterker moet PCM via HDMI kunnen verwerken en DTS-HD MA support is hierbij niet nodig. Heeft je versterker wel DTS-HD MA support, dan heb je hier voor de PS3 niets aan, omdat de PS3 geen DTS-HD MA via bitstream kan versturen, ook niet met de nieuwe firmware.
    Volgens deze site http://www.edepot.com/playstation3.html#PS3_Audio is het PCM signaal 48kHz. Terwijl Dolby ThrueHD en DTS-HD 96kHz (max 192kHz) zou zijn.

    Mijn Denon 3808 geeft ook aan 48kHz bij een (Dolby TrueHD) PCM signaal. Luister je eigenlijk dan wel naar HD audio met deze lagere kHz?
    Laatst aangepast door wrcveen : 25-04-2008 om 14:10
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  9. #984

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wrcveen Bekijk bericht
    Volgens deze site http://www.edepot.com/playstation3.html#PS3_Audio is het PCM signaal 48kHz. Terwijl Dolby ThrueHD en DTS-HD 96kHz (max 192kHz) zou zijn.

    Mijn Denon 3808 geeft ook aan 48kHz bij een (Dolby TrueHD) PCM signaal. Luister je eigenlijk dan wel naar HD audio met deze lagere kHz?
    Super informatieve site, ik heb er regelmatig op gekeken, maar ze zijn niet up2date. Dit is geen test die ze met FW 2.30 hebben gedaan.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  10. #985

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Er was geen tekort aan 360's. Alleen bij de Wii is er een tekort geweest, voor de rest is het PR onzin. Prima als je dat gelooft, maar er waren genoeg 360's te scoren de afgelopen maanden.


    Die vervolgens weer hetzelfde mankement kan vertonen; probleem is niet snel verholpen.


    Omdat PSN gratis is misschien? Een spelletje krijgen is leuk, maar wat heb je er aan als je 360 daarna weer met de koeriersdienst mee moet?


    Idd. Als BD speler is de PS3 een super prettige machine en een solide keus voor mensen die in het HD bootje willen stappen.
    Als je er niets van weet zeg dan ook niks.
    Heb het niet over tekort in winkels.
    En PSN gratis ja dus? daarom zuigt het ook aan alle kanten.

    Maar laat maar geen zin om er over verder te gaan.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Als je er niets van weet zeg dan ook niks.
    Heb het niet over tekort in winkels.
    En PSN gratis ja dus? daarom zuigt het ook aan alle kanten.

    Maar laat maar geen zin om er over verder te gaan.
    Doe gerust voort hoor, ik sta er volledig achter...wat PSN betreft heb je dik gelijk, één van mijn buren heeft PSN verleden week aan mij "geshowd", ik was héél blij dat ik terug op Xbox live kon!!! Het aanbod was héél droevig, er stond wel wät op, maar als je dan gaat kijken wat er op Xbox live staat, ook al zijn die al een hele tijd langer bezig, is het verschil toch groot. En dan elk spel moeten installeren op de harde schijf! dan is je 40 gig wel héél snel op...Maar ja, dat is nu niet bepaald on-topic, dus ik houd er mee op! On-topic: ik heb geen ervaring met de PS 3 als Blu-ray speler, ik heb een Panny die het uitstekend doet!
    Laatst aangepast door STaf : 25-04-2008 om 17:59

  12. #987

    Standaard

    Weet iemand nou of die 1080 deinterlace functie in de onlangs verschenen FW update zit? Ik denk van niet namelijk.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  13. #988

    Standaard

    Net als in het andere topic waarin jullie zitten te ruzieen, graag weer ontopic!!!
    Alle berichten waarin kinderachtig gepraat wordt en ruzie gezocht worden verwijderd.

  14. #989

    Standaard

    Heeft iemand de afstandsbediening die je bij aankoop van 3 Sony BD's zou krijgen al ontvangen? Ik heb mijn formulier met bonnen zo'n 3 weken geleden opgestuurd, maar nog niks gehoord...

  15. #990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanV Bekijk bericht
    Heeft iemand de afstandsbediening die je bij aankoop van 3 Sony BD's zou krijgen al ontvangen? Ik heb mijn formulier met bonnen zo'n 3 weken geleden opgestuurd, maar nog niks gehoord...

    Mmmmm, zelf denk 2 weken geleden, ook nog niets gehad, maar op het formulier stond iets van 4 a 5 weken, dus ze hebben nog even. Anderen hebben er al wel een ontvangen, nog geen zorgen maken
    Have fun and enjoy your collection

  16. #991

    Standaard

    In dat geval wachten we rustig af...

  17. #992
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Oh yeah!! Nog een paar daagjes. 8)8)

  19. #994

    Standaard

    Yep, het beste spel sinds Ocarina of Time, volgens IGN - dinsdagmorgen ga ik hem om 8.00 ophalen ....
    Laatst aangepast door windoweyez : 27-04-2008 om 19:36
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  20. #995

    Standaard

    Tja, overdrijven is ook een kunst... GTA 3, vice city, san andreas waren ook allemaal maar magere/matige games, dus dat zal ineens niet gaan veranderen bij GTA 4..

  21. #996

    Standaard

    Waarom krijg hij dan wel overal hoge scores?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  22. #997

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Tja, overdrijven is ook een kunst... GTA 3, vice city, san andreas waren ook allemaal maar magere/matige games, dus dat zal ineens niet gaan veranderen bij GTA 4..
    Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

  23. #998

    Standaard

    Tsja, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
    Zelda : Ocarina of Time heb ik destijds uitgespeeld en is wat mij betreft inderdaad het beste spel ooit. Maar Vice City en GTA3 heb ik ook uitgespeeld en daar heb ik toch ook wel bijna even veel plezier aan beleefd. Nu GTA4 als beste uit de reeks wordt getipt ben ik dus zeer enthousiast .....
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  24. #999

    Standaard

    haha sharky , gaan we hier ook ps3-xbox battelen , kom je ook overal tegen he, vertel mij eens waarom psn zuigt, kijk eens naar de exclusives die zonder problemen online gaan als een tierelier, misschien liggen de problemen waardoor volgens jou psn zuigt( je zal wel duiden op het feit dat sommige games niet goed liepen) wel bij de developers??

    maargoed ontopic ps3 is een vette blu-rayspeler die altijd uptodate is , mooi ding , geen problemen mee

    de afstandsbediening komt wel , inderdaad tot 5 weken, kreeg m zelf na 4 ofzo

  25. #1000

    Standaard

    Wie ben jij dan?
    Ik vind PSN zuigen ja en dan heb ik misschien niet over games zoals Warhawk die idd nu zonder problemen verlopen maar over het algemeen(aanbod,updates,installaties,friendlist,be richten sturen enz).
    Maar goed ieder zijn mening he zal er ook niet verder op doorgaan want verder is de PS3 idd een mooi ding.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

Pagina 40 van 42 EersteEerste ... 3036373839404142 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •