Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.

Discussie: Piranha 3D (2010)

  1. #1

    Standaard Piranha 3D (2010)

    De Franse regisseur Alexandre Aja (The Hills Have Eyes) is door Dimension Films ingehuurd om een remake te maken van het uit 1978 verschenen Piranha, een parodie op Steven Spielberg's Jaws. Aja wil met de horrorkomedie een eerbetoon brengen aan de 'monsterfilms' van vroeger, waar hij erg verknocht aan is.

    De fransman werkt momenteel aan Mirrors, een bovennatuurlijke thriller over een stel mysterieuze spiegels.
    Laatst aangepast door Jeroen D : 01-05-2010 om 10:46

  2. #2

    Standaard

    Ik zit er niet echt op te wachten eigenlijk,de orgineele versie is goed genoeg en heeft een perfect sfeertje,maar we zullen zien.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Vond het origineel altijd wat tegen vallen. Aja doet het tot nog toe erg goed.

  4. #4

    Standaard

    Piranha is geen parodie op Jaws. Wel een film die mee wilde profiteren aan het succes van Jaws.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    ziet er toch wel leuk uit, CGI is crap, maar als het maar een beetje humor heeft zal ik hem wel gaan kijken!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  7. #7

    Standaard

    Christopher Lloyd
    Heel erg gaaf om die weer eens te zien acteren. Al is het in een horror film.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Deze film zal wel een leuke cinema-ervaring opleveren maar ik denk dat de fun enorm verloren zal gaan op DVD/BD

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    staat niet meer online
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    ik ben er niet van onder de indruk
    en helemaal niet wat 3d daar kan toevoegen...
    deze laat ik aan mij voorbijgaan tenzij de recensies achteraf goed blijken te zijn, maar zelf zal ik dus niet gaan kijken/bekijken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #13
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik heb de trailer in de cinema gezien en de kwaliteit van de special effects is toch wel ondermaats en lachwekkend.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Ik heb de trailer in de cinema gezien en de kwaliteit van de special effects is toch wel ondermaats en lachwekkend.
    Ook voor Predators zoals ik?

    Denk dat deze zwakke recensies zal krijgen en het zal moeten hebben van 3D piranha's die op je afkomen en borsten

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Ook voor Predators zoals ik?

    Denk dat deze zwakke recensies zal krijgen en het zal moeten hebben van 3D piranha's die op je afkomen en borsten
    vooral dat laatste ja, dat was ook in mijn gedachten gekomen
    maar buiten dat? i dunno
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #16

    Standaard

    http://www.bloody-disgusting.com/news/21121

    Filmpje van de Comic Con (9 min)

    Nasty
    BR: 125/DVD: 542/HD-DVD: 50

  17. #17

    Standaard

    Behoorlijk nasty zelfs

    Dat stukje met Eli Roth is geweldig. Hier kijk ik toch wel naar uit hoor......lijkt me een heerlijk ranzige film die zichzelf niet serieus neemt.

  18. #18

    Standaard

    Dit wordt toch wel de smerigste bioscoopfilm sinds jaren?! Jezus!!

    Wanneer speelt deze scene zich af, al in het begin?

    Lees net dit :

    ultrazilla2000, fear not. the "D Day Massacre" last 20 minutes in the actual movie!
    LOL


  19. #19

    Standaard

    Ok, na dat filmpje moet ik hem zien

  20. #20

    Standaard

    Damn

    Kijk hier nou toch wel naar uit
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #21

    Standaard

    Dat stukje waar haar '''haar" letterlijk van d'r kop word getrokken en dat alleen die schedel overblijft is echt ziek .

  22. #22

    Standaard

    Toen ik de eerste keer de trailer toevallig zag voorbijkomen wist ik niet goed wat hier van te denken. Maar nu ik zie dat Aja deze regisseert en nu het comic con filmpje begin ik toch meer en meer te denken in de richting van: Bring it On .

  23. #23

    Standaard

    Lijkt erop dat Alexandre na het slechte Mirrors weer helemaal terug is, ziet er fantastisch uit.

  24. #24

    Standaard

    UK Poster:

    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  25. #25

    Standaard

    Lijkt me toch wel veel fun in 3d. Trailer ziet er een beetje cheesy en te digitaal uit, maar ik heb wel vertrouwen in Aja. De man weet hoe je een horrorfilm in elkaar zet.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •