Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718
De resultaten 426 tot 448 van 448 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Goh, ik heb hier toch een hele leuke discussie gemist. Ik heb 1 tip voor jullie allen...ga niet op Pieter in, hij is het echt niet waard hoor

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    ga niet op Pieter in, hij is het echt niet waard hoor
    Toch niet ook 1 van je meervoudige persoonlijkheidjes toevallig?!?
    Haha... ben benieuwd wat de forum-psychiaters hierop te zeggen hebben.

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Toch niet ook 1 van je meervoudige persoonlijkheidjes toevallig?!?
    Nee, tot zo'n laag niveau zou ik zelfs niet gaan

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout


    In de categorie "Hoor ik daar een lama schijten" .... ik vraag me af of ik de enige ben die nu denkt dat je tegen jezelf staat te lullen. Het past zó mooi namelijk....
    Niet de enige hoor Ik denk alleen dat Pieter het zelf niet denkt, das namelijk best wel moeilijk...denken.

  5. #430

    Standaard

    * na weer eens een blik in deze thread te hebben geworpen draait Starbuck zich hoofdschuddend om en surft weer weg*
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout


    In de categorie "Hoor ik daar een lama schijten" .... ik vraag me af of ik de enige ben die nu denkt dat je tegen jezelf staat te lullen. Het past zó mooi namelijk....
    Hahahaha! Da's een goeie, en het past inderdaad erg mooi. Erg veel vrienden houdt Pieter na het reageren in deze thread niet over op het forum, geloof ik.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #432

    Standaard X-Box vernieuwd!

    Op de site van MegaGames komen we het bericht tegen dat Microsoft van plan is om per september 2002 een nieuwe versie van de XBox uit te brengen. De reden van deze nieuwe goedkopere versie is, is dat Microsoft op het moment te veel geld moet bijleggen bij de verkoop van de XBox-consoles. Verder gaat het gerucht dat Microsoft een nieuwe deal met DVD-leveranciers heeft afgesloten, waarbij de leveranciers hun verkoopprijs met ongeveer dertig procent hebben moeten verlagen. Microsoft is nu ook bezig om Intel en nVidia te dwingen een lagere prijs te vragen voor hun producten. Maar dat zal waarschijnlijk met moeite gaan, aangezien beide bedrijven helemaal niet tevreden zijn met de verkoopresultaten van de XBox. Microsoft is echter zo vastberaden om XBox-console goedkoper te produceren - en zo een lagere prijs ervoor te kunnen vragen - dat Microsoft mogelijk naar andere leveranciers gaat zoeken, indien haar eisen niet worden ingewilligd.
    Bron: http://www.tweakers.net/nieuws/21799


    Als dit waar is, haal ik in september een X-Box (was al van plan er een te gaan halen) voor 200 euro (wishful thinking).

  8. #433

    Standaard

    Ik ben vandaag gebeld door microsoft over de games.
    Zijn er meer mensen gebeld ???

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    Ik ben vandaag gebeld door microsoft over de games.
    Zijn er meer mensen gebeld ???
    Ik niet....maaruh.....wat was het bericht van MS dan ??
    "Time for power draw near."

  10. #435

    Standaard

    ze moesten mijn adres hebben en weten welke spellen ik wilde hebben ter controlle.

  11. #436

    Standaard

    Ik ook niet...
    Ik heb op de 26ste april me formulieren plus kopie van bon+bankafschrift opgestuurd via de ptt, maar nog helemaal niets gehoord van microsofts kant...
    Ben benieuwd wanneer ik het reward pakketje nu zal ontvangen...

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    ze moesten mijn adres hebben en weten welke spellen ik wilde hebben ter controlle.
    Damn...schryf jy zo onduidelyk (lykt me sterk aanegzien het getypt was ) of gaan ze IEDEREEN persoonlyk opbellen voor ze die zooi op de post gooien?

    nah ja...ze proberen het in ieder geval meteen goed te doen...

  13. #438

    Standaard

    Prima toch, een check, het is ook niet niks wat ze gaan opsturen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    ze moesten mijn adres hebben en weten welke spellen ik wilde hebben ter controlle.
    O dat is gewoon goed nieuws !!
    Er begint vaart achter te komen als ik de mensen "om mij heen" hoor.....nu ik nog !!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long


    Damn...schryf jy zo onduidelyk (lykt me sterk aanegzien het getypt was ) of gaan ze IEDEREEN persoonlyk opbellen voor ze die zooi op de post gooien?
    Ook getypt kan erg onduidelijk zijn, hoor ==> die y in plaats van een ij is zwaar irritant.....
    "Time for power draw near."

  15. #440

    Standaard

    waren duidelijke formulieren uitgeprint.Dus nu is het afwachten.

  16. #441

    Standaard

    Hmmm, ik heb nog steeds niks gehoord

  17. #442

    Standaard

    Mijn broer heeft gisteren zijn gratis 2 spellen en game controller ontvangen.

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Mijn broer heeft gisteren zijn gratis 2 spellen en game controller ontvangen.
    Ik ben net vandaag gebeld, dus ik ben benieuwd wanneer ik ze dan binnen krijg.

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik ben net vandaag gebeld, dus ik ben benieuwd wanneer ik ze dan binnen krijg.
    Oh en wat zeiden ze dan? Mijn broer is helemaal niet gebeld trouwens.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Oh en wat zeiden ze dan?
    Ze zeiden dat er een fout was gemaakt in hun systeem en vroegen welke games ik wilde en wat m'n postcode was. En nu sturen ze het op

  21. #446

    Standaard

    Ik heb ook nog geen bericht of pakket ontvangen.....maar als ik "om me heen kijk" zie ik dat de reward-pack nu beginnen binnen te komen, dus ik ben een stuk minder ongerust.

    Tot de tijd dat ik Halo en Project Gotham Racing krijg, houd ik mij wel bezig met Tony Hawk 3 en mijn Sega 16-bit Megadrive.....
    "Time for power draw near."

  22. #447

    Standaard

    De X-Box kost nu maar 199 euro bij MediaMarkt Den Haag.
    Volgens mij is dit een onderdeel van de openingsactie.
    Die actie geldt btw nog tot 4 augustus.

    Wat zijn nou de echte aanraders om erbij te kopen (op Halo na, die wil ik zoiezo)?

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laurens-Jan

    Wat zijn nou de echte aanraders om erbij te kopen (op Halo na, die wil ik zoiezo)?
    halo is idd een verplichte aanschaf maar verder
    Nog even je geld in je zak houden totdat de toppers verschijnen in september t/m december.

    Colin mcrea 3
    grandprix 4
    star wars galaxies
    b.c.
    indiana jones

    en megatoppers zullen worden

    blinx The time sweeper
    panzer dragoon
    Tom clancy's splinter cell

    al naar gelang je voorkeur natuurlijk
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

Pagina 18 van 18 EersteEerste ... 81415161718

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •