Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 969 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jannes Bekijk bericht
    gelukt

    Heb je misschien ook nog een tip om dikke digipacks te scannen? Ik zit hier met de Herman Finkers box maar als ik die op de scanner leg kan de klep niet dicht, met als gevolg een beroerde scan.
    Omgevingslicht moet je buiten zien te houden, dus gewoon het geheel afdekken met een (dikke) doek en dan de klep helemaal open laten?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #127

    Standaard

    De hele dag bezig geweest om over te stappen op DVD Profiler 3.0.

    Van alle 325 titels in mijn bezit kan ik er 25 niet toevoegen, uiteindelijk met overzetten van mijn oude database zitten ze erin. Alleen geen hi-res images!

    Ik vind deze nieuwe versie weer helemaal perfect!!!
    Laatst aangepast door Aerodynamisch : 25-03-2007 om 20:38

  3. #128

    Standaard

    Net ook maar de nieuwe versie gekocht. Ziet er goed uit! Ik kreeg net alleen een of andere melding dat er DVD's niet in de database zitten toen ik mijn collectie "importeerde", maar ik heb geen flauw idee hoe ik kan zien welke DVD's dit zijn en wat ik eraan kan doen.

    Bij de taal begin ik trouwens te verlangen naar het Nederlands van Jammeke. Dit staat er bij een trailer:

    "Theatrale aanhangwagens/de vlekken van TV voor de belangrijkste eigenschap of andere films. "

  4. #129

    Standaard

    Ik heb ook de nieuwe versie aangekocht maar vind het wel maar raar dat van sommige DVD's de covers er niet in zitten. Het gaat nochtans om DVD's als The Godfather Collection en Memento Limited Edition. Heeft er nog iemand een gelijkaardig probleem?
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers Bekijk bericht
    Net ook maar de nieuwe versie gekocht. Ziet er goed uit! Ik kreeg net alleen een of andere melding dat er DVD's niet in de database zitten toen ik mijn collectie "importeerde", maar ik heb geen flauw idee hoe ik kan zien welke DVD's dit zijn en wat ik eraan kan doen.

    Bij de taal begin ik trouwens te verlangen naar het Nederlands van Jammeke. Dit staat er bij een trailer:

    "Theatrale aanhangwagens/de vlekken van TV voor de belangrijkste eigenschap of andere films. "
    Heya Tommy :P. Je moet om die DVDs te zien even een bestandje laden via "Collection > Flags > Load Set" Bestandje staat in je Profiler map in mijn documenten.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Ik heb ook de nieuwe versie aangekocht maar vind het wel maar raar dat van sommige DVD's de covers er niet in zitten. Het gaat nochtans om DVD's als The Godfather Collection en Memento Limited Edition. Heeft er nog iemand een gelijkaardig probleem?
    Hihi, die vraag wordt heel vaak gesteld, en het antwoord is simpel: Ze zijn nieuwe, lege database begonnen, omdat ze de oude niet konden / wilden meenemen. Dus om die covers te krijgen moet je zelf het profiel contributen, na het importeren van je collectie uit deel 2. Dan moet je wel een geregistreerde versie hebben van 2, anders heb je alleen lage kwaliteit covers natuurlijk . Je kan ook even rustig afwachten tot iemand anders dat profiel weer contribute. Elke dag komen er weer veel nieuwe bij in de database, dus over een tijdje zal alles wel weer zo goed als compleet zijn.

  7. #132

    Standaard

    Ik heb gisteren toch ook maar een betaalde versie genomen. Na dat ze dit http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...&topicID=88220 voor mij gefixed hadden. Dat zat mij eigenlijk het meeste dwars.

  8. #133

    Standaard

    Als dat kleinigheidje je tegenhield...nouja, het is al goed .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  9. #134

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Van m'n eigen scanner. Als ik een DVD moet toevoegen aan het profiel scan ik de cover zelf. Ik ken geen sites waar je ze vandaan kunt halen.

    www.vendettta.nl

    http://www.generetic.org/

    http://covers.box.sk/

    allemaal high res coversites

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yabyab Bekijk bericht

    Ik vermoed dat dat vaak niet de covers zijn die in onze regio gebruikt worden. Ik vind niets ergerlijker dan een DVD aan mijn profiler toevoegen en dan een cover te zien krijgen die van een andere versie komt, of nog erger, van een rental zoals me laatst overkwam met Seed Of Chucky.

  11. #136

    Standaard

    Bedankt voor de hulp. Programma ziet er goed uit, maar ik heb nog niet echt de tijd gehad om alles uit te vogelen.

  12. #137

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik vermoed dat dat vaak niet de covers zijn die in onze regio gebruikt worden. Ik vind niets ergerlijker dan een DVD aan mijn profiler toevoegen en dan een cover te zien krijgen die van een andere versie komt, of nog erger, van een rental zoals me laatst overkwam met Seed Of Chucky.

    Klopt gedeeltelijk, Vendetta is kompleet Nederlands, met Custom covers en High res scans van de Retail DVD, ***.generic.org is engels, met custom en retail scans, en coverbox sk is van alles door elkaar, zelf scannen vind ik ook beter , maar er zitten soms hele aardige bij. :razz:

  13. #138

    Standaard

    Weet iemand of er al betere Skins zijn voor DVD Profiler 3 online? Want zover ik kan vinden is je online lijst nog steeds in dezelfde afschuwelijk lay-out? Is dus alleen het programma veranderd?

  14. #139

    Standaard

    Weet iemand of er een andere manier is om uw DVD boxen weer te geven? Nu heb je bv een box met de 20 James Bond films maar geen detail van elke film apart. Zou het niet mogelijk zijn dat je van een boxset elke film apart kan bekijken zodat je daar alle details van kan zien? Het is dus niet de bedoeling elke film apart in de profiler te steken maar dat je als je op de box klikt gewoon de detail ziet van elke film die in die box zit...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  15. #140

    Standaard

    Je kan elke film apart toevoegen aan je collectie, en dan kan je bij het profiel van de box set bij Box Set Contents films uit je collectie toewijzen aan die boxset.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  16. #141

    Standaard

    Die mogelijkheid heb ik gezien maar ik had gehoopt op een snellere... Maar die zal er blijkbaar dan niet zijn. Ik weet dan wat doen vanavond...

    Edit: Marc, ik zie dat jij ook de James Bond box hebt en apart in uw profiler staan ook nog eens verschillende James Bond films. Heb jij die films dan niet toegewezen aan uw boxset? Want het is dus niet de bedoeling die films 2x in profiler te hebben natuurlijk.
    Laatst aangepast door Sphinkx : 05-04-2007 om 10:30
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  17. #142

    Standaard

    Ik vind dit eerlijk gezegd een redelijk halfslachtige implementatie. Als ik die box set toevoeg, dan moeten die films gewoon automatisch toegevoegd worden. Heb iig geen zin om voor elk van de tig boxsets in mijn collectie handmatig al die films toe te voegen

  18. #143

    Standaard

    Zo zou ik het dus ook graag hebben. Daarom mijn vraag hier... Misschien een goed idee voor een volgende update van het programma.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  19. #144

    Standaard

    Misschien dat het nu wel zo is? Ik weet het niet, ik heb 3.0 nog niet.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  20. #145

    Standaard

    Hallo,

    Ik krijg regelmatig deze melding als ik iets wil vervangen in de tekst of titel, dan moet
    ik het programma geheel afsluiten om er uberhaubt weer wat in te kunnen doen.



    Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik krijg regelmatig deze melding als ik iets wil vervangen in de tekst of titel, dan moet
    ik het programma geheel afsluiten om er uberhaubt weer wat in te kunnen doen.

    ...

    Iemand die weet wat ik hieraan kan doen?
    Melden want dit is overduidelijk een bug. Ik denk dat ergens een array uit zijn voegen loopt.

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Melden want dit is overduidelijk een bug. Ik denk dat ergens een array uit zijn voegen loopt.

    Waar en hoe kan ik dit melden? bij voorbaat dank

    ben nu voorlopig even weg dan zal ik het vanavond melden!

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    Waar en hoe kan ik dit melden? bij voorbaat dank

    ben nu voorlopig even weg dan zal ik het vanavond melden!
    Je kunt dat hier melden:
    http://www.invelos.com/Forums.aspx?t...orum&forumID=2

    Duidelijk opschrijven hoe en waarneer dit probleem zich voordoet. Hopelijk is het probleem reproduceerbaar of al bekend.

  24. #149

    Standaard

    Ik heb de volledige werkende functie. Maar op de naam van iemand anders. Met toestemming En als het toch niet bevalt, dan kan ik hem alsnog verwijderen. De oude staat er ook nog op.
    Laatst aangepast door MrCarrey : 06-04-2007 om 08:51

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    Waar en hoe kan ik dit melden? bij voorbaat dank

    ben nu voorlopig even weg dan zal ik het vanavond melden!
    Volgens mij is dat omdat je in je instellingen geen standaard regio hebt geselecteerd...
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 6 van 39 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •