Pagina 34 van 39 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 969 worden weergegeven.
  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Net 22 euro betaald voor profiler. Zal ik er spijt van krijgen??
    Nee.

  2. #827

    Standaard

    Idd, heb het een jaar of 6 geleden al gedaan en geen moment spijt van.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Net 22 euro betaald voor profiler. Zal ik er spijt van krijgen??
    In godsnaam wat heb je gedaan? Dat had je nooit moeten doen.


    Grapje 8) Dat is een goed investering. Dvdprofiler gebruik ik bijna dagelijks.

  4. #829

    Standaard

    Het is inderdaad een goede investering. Zo'n 111blu-ray titels toegevoegd. Ik wou net al mijn films op papier (excel) zetten en dacht waarom dvdprofiler niet proberen. Excel of een databank maken levert alleen problemen op met relaties en is ook niet leuk. Rare zin maar het klopt wel voor de techtneuten onder ons.

  5. #830

    Standaard

    Kan iemand mij even uitleggen waarom bij mij Oorlogswinter: 3disc Special Edition in het groen wordt gezet als enige?
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Kan iemand mij even uitleggen waarom bij mij Oorlogswinter: 3disc Special Edition in het groen wordt gezet als enige?
    Waarschijnlijk omdat je bij menu: Tools - Options - Display hebt aangevinkt dat de nieuwe releases een kleurtje krijgen.

  7. #832

    Standaard

    Ik zit er ook weer aan te denken om de betaalde versie te kopen van Profiler. Ik had vroeger de gratis versie.

    Hoe gaat dat met de betaling. Is dat éénmalig of jaarlijks. En moet dat via internet? (ik heb geen internetbankieren en ook geen Credid Card) of kan ik gewoon een bedrag naar hun rekening overmaken via mijn bank (KBC)?
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Waarschijnlijk omdat je bij menu: Tools - Options - Display hebt aangevinkt dat de nieuwe releases een kleurtje krijgen.
    Bedankt, ik zie het nu ook
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  9. #834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Hokke Bekijk bericht
    Ik zit er ook weer aan te denken om de betaalde versie te kopen van Profiler. Ik had vroeger de gratis versie.

    Hoe gaat dat met de betaling. Is dat éénmalig of jaarlijks. En moet dat via internet? (ik heb geen internetbankieren en ook geen Credid Card) of kan ik gewoon een bedrag naar hun rekening overmaken via mijn bank (KBC)?
    Betaling is eenmalig. Je krijgt een registratie code die voor altijd geldig is. Ook voor toekomstige releases. Betalen doe je met een creditcard. Een bedrag overmaken kan volgens mij niet...

    Probeer je gewoon te registreren en je ziet vanzelf welke betaalmogelijkheden er zijn.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael H Bekijk bericht
    Betaling is eenmalig. Je krijgt een registratie code die voor altijd geldig is. Ook voor toekomstige releases. Betalen doe je met een creditcard. Een bedrag overmaken kan volgens mij niet...

    Probeer je gewoon te registreren en je ziet vanzelf welke betaalmogelijkheden er zijn.
    Volgensmij kan Paypal ook. Dus indirect via overboeking.
    Registratiecode inderdaad goed bewaren. Als je Gmail hebt gewoon archiveren, dan kun je 'm altijd terugvinden via de zoekmachine. Heb 'm zelf onder 'starred' staan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Volgensmij kan Paypal ook. Dus indirect via overboeking.
    Registratiecode inderdaad goed bewaren. Als je Gmail hebt gewoon archiveren, dan kun je 'm altijd terugvinden via de zoekmachine. Heb 'm zelf onder 'starred' staan.

    Strikt genomen is dit niet nodig, maar wel zo zeker. De registratiecode is online beschikbaar als je inlogt op invelos.com, onder de tab registration.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #837

    Standaard

    Ik heb 'm vandaag eens gedwonload, ben d'r erg tevreden over ! Goed, handig programma !

  13. #838

    Standaard

    Op mijn PC start het programma retetraag op, duurt echt meer dan 30 seconden.
    En dat is met 5 films in de collectie.

    Wel heel gaaf dat je de hele lay-out kan aanpassen, verder ziet het er wel erg compleet uit.
    Ik begrijp dat je wel afhankelijk bent van wat andere gebruikers (of zelf) aan gegevens van de film/schijf invoeren?

    Voorlopig ga ik wel even verder met mijn MS Access projectje om alle gegevens rechtstreeks van IMDB te lezen. Moet ze daar alleen niet steeds de lay-out aanpassen.

  14. #839

    Standaard

    De ene keer laadt hij inderdaad wat langzamer op dan de andere, dat heb ik ook en ik heb 360 titels in m'n collectie.
    DVD Profiler is inderdaad gebruikersgebonden. Ik denk niet dat het in je eentje bij te houden zou zijn, zeker niet met al die verschillende regio's.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #840

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Op mijn PC start het programma retetraag op, duurt echt meer dan 30 seconden.
    En dat is met 5 films in de collectie.

    Volgens mij ligt het echt aan jou pc, want heb 820 titels en mijn laptop doet er 18 seconden over.
    What ?

  16. #841

    Standaard

    heb een aantal films die nog niet in de database stonden, wel ingevoerd , maar worden deze automatisch geupdate of moet je dit zelf steeds checken ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe Bekijk bericht
    Volgens mij ligt het echt aan jou pc, want heb 820 titels en mijn laptop doet er 18 seconden over.
    Snelheidswedstrijdje? Hier 10 seconden flat .
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  18. #843

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stevenbron Bekijk bericht
    Snelheidswedstrijdje? Hier 10 seconden flat .
    Hier ook 10 seconden met 765 titels
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #844

    Standaard

    16 seconden, 245 titels, trage laptop
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #845

    Standaard

    Ligt niet aan de titels volgensmij, Profiler duurt sowieso even om op te starten. Maar waar hebben we het eigenlijk over? Of het nu 20 seconden of 30 seconden duurt, boehoe!
    Het was een ander verhaal als het minutenlang zou duren.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #846

    Standaard

    Ik 11 seconden met 1012 dvds, en het is geen snelle computer.

  22. #847

    Standaard

    Zit er nog is goed over na te denken om het pakket te kopen. Het is vlot (ik zit op 6 seconden 326 dvd's met de trial), compleet en uitgebreid. Ben meestal geen voorstander om software te kopen (freeware open source fan), maar denk dat het pakket toch eerdaags ga aanschaffen. 22 Euro is weer niet niets, maar zoals ik het nu begrijp kan je met de full versie je gehele collectie online zetten met hoes en al, en dit via hun site bekijken via bijvoorbeeld een PDA (in mijn geval mijn T-Mobile G1)?
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  23. #848

    Standaard

    Ik meen mij te herinneren dat dvdprofiler mobile alleen voor de windows mobile os is. En dat heeft de T-Mobile G1 toch niet?

  24. #849

    Standaard

    Nee, die werkt op Android, maar ik ben ook niet van plan om nog een los pakket aan te schaffen. Aangezien de mobile alleen voor Sync is, en dat hoeft wat mij betreft niet. Het is puur om de DVD's op mn pc in te voeren, en daarna de site te openen via de G1, om onderweg te zien wat ik al heb.

    edit: getest even met een collectie van iemand anders, werkt qua site prima, site is netjes vormgegeven mbv css, dus ziet er goed uit op de G1. Kan zo prima een lijst via 3G binnen halen . Als alles dit weekend goed gaat komt er eerdaags nog een DVD Profiler klant bij .
    Laatst aangepast door Raznov : 14-05-2009 om 13:56
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  25. #850

    Standaard

    Mensen, ik heb een probleem...
    Ik zat vandaag een beetje te spelen met profiler, en daardoor drukte ik perongeluk op het wegdruk kruisje van de linker lijst waar alle film titels instaan.
    Weet iemand hoe ik deze nu terug kan krijgen?
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

Pagina 34 van 39 EersteEerste ... 24303132333435363738 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •