De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Disney: Assepoester: Terug in de Tijd en Frank & Frey SE

    Disney: Assepoester: Terug in de Tijd en Frank & Frey SE + deel 2



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Tegenvallende SE voor Frank en Frey. Er zit nauwelijks verschil in vergelijking met de originele uitgave, alleen twee nieuwe spellen en korte animatiefilms die ongetwijfeld al eens op een andere release zijn uitgebracht. Volgens het persbericht is het beeld gerestaureerd, maar volgens een recensie op www.ultimatedisney.com zit er geen verschil tussen de SE en de originele uitgave.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Tegenvallende SE voor Frank en Frey. Er zit nauwelijks verschil in vergelijking met de originele uitgave, alleen twee nieuwe spellen en korte animatiefilms die ongetwijfeld al eens op een andere release zijn uitgebracht. Volgens het persbericht is het beeld gerestaureerd, maar volgens een recensie op www.ultimatedisney.com zit er geen verschil tussen de SE en de originele uitgave.
    Uiteraard gaan wij dit straks ook zeer kritisch voor jullie bekijken en verwoorden in een recensie.

  4. #4

    Standaard

    Disney’s 24e Classic FRANK EN FREY beleeft sinds de première in 1981 een ware zegetocht. Ter gelegenheid van de 25e verjaardag verschijnt dit avontuur als Special Edition, volledig gerestaureerd, met prachtig bonusmateriaal.
    ... maar desondanks niet in het juiste aspect ratio!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Ik houd het wel bij mijn oude versie van Frank en Frey.

  6. #6

    Standaard

    Merde. Ik had zo gehoopt dat de nieuwe Frank & Frey nou eindelijk de juiste beeldformaat zou gaan krijgen. Weer een overbodige Disney DVD release
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    Deze release is inderdaad overbodig, maar overbodige releases zijn te verwachten Disney.

  8. #8

    Standaard

    Eigenlijk niet het juiste topic, ik weet het, maar weet iemand of en wanneer er een gerestaureerde R2NL versie van Jungle Book op DVD komt?

  9. #9

    Standaard

    In Oktober kom Jungle Book weer uit dacht ik.

  10. #10

    Standaard

    Ja, inderdaad oktober.

  11. #11

    Standaard

    Ik ben benieuwd hoe de nieuwe (of toch niet?) transfer van Frank en Frey beoordeeld wordt, want de oude was verre van goed. De niet-oorspronkelijke ratio geeft al bij voorbaat weinig vertrouwen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ja, inderdaad oktober.
    Heb je meer info,linkje oid? Junglebook is namelijk voor zowel voor mij als voor mijn vrouw puur jeugdsentiment en als daarvan een R2NL gerestaureerde versie komt moet ik die hebben.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ja, inderdaad oktober.
    Heb je meer info,linkje oid? Junglebook is namelijk voor zowel voor mij als voor mijn vrouw puur jeugdsentiment en als daarvan een R2NL gerestaureerde versie komt moet ik die hebben.
    Bij de trailers die op de Platinum Edition van Peter pan staan zit een trailer bij voor de verjaardagseditie van The Jungle Book en die komt idd rond oktober dit jaar uit op DVD

  14. #14

    Standaard

    Je kunt ook op www.disneyclassics.nl bekijken. Daar staat ook dat Jungle Boek in najaar (=oktober) verschijnt.

  15. #15

    Standaard

    Ik wil Frank en Frey eigenlijk wel hebben, maar de uitgave steekt nogal schril af bij andere, recente Disney klassiekers. Is dit wel een Milestone of iets dergelijks. De overige twee wil ik ook wel hebben, maar Disney sequels zijn nooit beter dan het origineel. Al moet ik zeggen dat het verhaal van Assepoester: Terug in de Tijd wel interessant klinkt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #16

    Standaard

    Nee, Frank en Frey is geen milestone.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •