De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony LCD TV KDL-32V2000 aansluiten op tv

    Hoi mensen.

    ik was vandaag vrij.

    En ben sinds een tijdje in het bezit van de sony 32v2000. Nou weet ik dat die tv pc singaal kan ontvangen.Dus ik heb een kabel gekocht om dit eens te gaan testen. ik heb een kabel gekocht male/male

    Ik heb deze op de volgende manier aangesloten.

    1 connector in de pc uitgang op de tv

    2. 1 connector op de vga uitgang van me videokaart

    Nu krijg ik geen beeld maar wel de melding dat er iets niet klopt met de singaal weergave op de pc.Hij merkt wel dat die naar de pc gaat maar kan geen beeld geven.

    Mijn videokaart is de club 3d radeon x1950 pro

    Ik heb momenteel wel 2 verloopjes op die kaart zitten om het van vga naar vga te krijgen. Normaal zit er 2x dvi op deze kaart kan het zo zijn dat die tv problemen heeft met de verloopjes.

    ik hoop dat ik het een beetje op een begrijpeleijke manier heb uitgelegd.

    En dat jullie me kunnen helpen.

  2. #2

    Standaard

    Met de aansluiting alleen ben je er nog niet, je dient ook je videokaart even wijs te maken dat hij via die uitgang moet gaan uitsturen. Bij de eigenschappen van je videokaart, misschien bij weergave(bij mijn ATI kaart) kun je dan je TV als bron aanklikken.

    Het is hoogst waarschijnlijk niet de kabel en ook niet je TV, maar je zult even geduldig moeten zoeken in je PC om het mogelijk te maken dat je het beeld over die uitgang krijgt. (Bij de meeste beeldkaarten kun je maar naar 1 scherm tegelijk kijken, jouw kaart ken ik niet, maar er zijn wel kaarten die 2 schermen aankunnen)

    Sterkte :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    ja hij kan 2 schermen aan zou dat straks even proberen dankje wel

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •