Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Deadwood season 3 DVD

    Heb zojuist de nieuwe DVD hoes gevonden van het derde deel van de fantastische serie Deadwood. Ziet er wederom erg mooi uit

    Is het al bekend wanneer dit deel in Nederland uit gaat komen?


  2. #2

    Standaard Re: Deadwood season 3 DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Is het al bekend wanneer dit deel in Nederland uit gaat komen?
    Als het goed is deze week op 15 maart.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    heel mooi 8) COCKSUCKERSSS!!

  4. #4

    Standaard

    Nog zo'n serie die ik echt nog eens wil gaan volgen. Maar ja daar zijn er nog zo veel van.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Nog zo'n serie die ik echt nog eens wil gaan volgen. Maar ja daar zijn er nog zo veel van.
    Dat gold voor mij ook, maar aangezien de eerste twee seizoenen nu voor €16,99 p/st te koop zijn bij Mediadis denk ik dat t er wel eerder van gaat komen..... :wink:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Nog zo'n serie die ik echt nog eens wil gaan volgen. Maar ja daar zijn er nog zo veel van.
    Dat gold voor mij ook, maar aangezien de eerste twee seizoenen nu voor €16,99 p/st te koop zijn bij Mediadis denk ik dat t er wel eerder van gaat komen..... :wink:
    precies,

    daar heb ik ze nu ook!

    had de zweedse van cdwow, maar bleek toch te allergisch voor buitenlandse teksten op de hoes :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Zou het niet uitgesteld zijn ? Bij amazon staat het aangekondigd voor eind mei...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Nog zo'n serie die ik echt nog eens wil gaan volgen. Maar ja daar zijn er nog zo veel van.
    Dat gold voor mij ook, maar aangezien de eerste twee seizoenen nu voor €16,99 p/st te koop zijn bij Mediadis denk ik dat t er wel eerder van gaat komen..... :wink:
    Thanks, ga even een kijkje nemen
    Is dit nou die serie die ze na een aantal seizoenen hebben afgebroken, of ben ik nou weer in de war met een andere HBO serie?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is dit nou die serie die ze na een aantal seizoenen hebben afgebroken, of ben ik nou weer in de war met een andere HBO serie?
    Op IMDB staat "TV-Series 2004-????", oftewel hij loopt nog steeds! Nu maar hopen dat de andere seizoenen ook voor dat bedrag beschikbaar komen... :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is dit nou die serie die ze na een aantal seizoenen hebben afgebroken, of ben ik nou weer in de war met een andere HBO serie?
    Op IMDB staat "TV-Series 2004-????", oftewel hij loopt nog steeds! Nu maar hopen dat de andere seizoenen ook voor dat bedrag beschikbaar komen... :wink:
    Ok dan was ik waarschijnlijk in de war met een andere serie

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is dit nou die serie die ze na een aantal seizoenen hebben afgebroken, of ben ik nou weer in de war met een andere HBO serie?
    Op IMDB staat "TV-Series 2004-????", oftewel hij loopt nog steeds! Nu maar hopen dat de andere seizoenen ook voor dat bedrag beschikbaar komen... :wink:
    Ok dan was ik waarschijnlijk in de war met een andere serie
    Waarschijnlijk heb je het over Carnival, hoewel Deadwood normaal ook langer dan 3 seizoenen ging duren.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Waarschijnlijk heb je het over Carnival, hoewel Deadwood normaal ook langer dan 3 seizoenen ging duren.
    Maar Deadwood is nu dus toch wel afgelopen??

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Is dit nou die serie die ze na een aantal seizoenen hebben afgebroken, of ben ik nou weer in de war met een andere HBO serie?
    Op IMDB staat "TV-Series 2004-????", oftewel hij loopt nog steeds! Nu maar hopen dat de andere seizoenen ook voor dat bedrag beschikbaar komen... :wink:
    Ok dan was ik waarschijnlijk in de war met een andere serie
    Waarschijnlijk heb je het over Carnival, hoewel Deadwood normaal ook langer dan 3 seizoenen ging duren.
    Dat was hem inderdaad :wink:

  14. #14

    Standaard

    van wikipedia :
    The third and final season premiered on June 11, 2006 and ended on August 27, 2006. It will be followed by two feature length TV movies, to be broadcast on HBO and expected to air in 2007, that will tie up various series plotlines.
    David Milch op tv.com (jan.2007) :
    There has been some skepticism about whether the movies will actually get made, but Milch is optimistic.
    "We have every intention of going forward," he says. He hopes to start work on the first film this summer.
    Of reports that he had intended for "Deadwood" to run four seasons, Milch has this to say: "You know, the big thing to keep in mind when you hear those sorts of statements that I had planned on a fourth season on this -- I'm a sociopath. You know, someone asked me, how long do you intend to do 'Deadwood'? And as part of my sociopathology, I say, 'Well, when does my contract run out?' And I realize my contract ran out at the end of four seasons. So I'm thinking, 'How does the kid exert the most leverage in the negotiating package for four seasons?' ...
    "So the answer is, I never had a specific -- listen, when I pitched 'Deadwood,' I pitched it as a series set in Rome at the time of the Nero. Does that sound like I know what I'm talking about?"
    "But you know, there are certain rooms where one frequently hears the expression 'life on life's terms.' ... And if I'm given strength and time, we're definitely going to do more 'Deadwoods.'"

  15. #15

    Standaard Re: Deadwood season 3 DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Is het al bekend wanneer dit deel in Nederland uit gaat komen?
    Als het goed is deze week op 15 maart.
    Alleen bol.com geeft deze datum weer, maar dat zal wel niet kloppen want in de rest van de wereld komt ie in juni/juli dus zal hier dan rond die tijd ook zo zijn.

  16. #16

    Standaard

    Zie nu op de HBO site dat ie in Amerika uitkomt op 12 juni 2007.

    http://store.hbo.com/category/index....goryId=1885651

    Dan zal het nog wel even duren eer deze box in NL uit gaat komen.

    Als ik mij niet vergis zijn er vier seizoenen gemaakt toch?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Zie nu op de HBO site dat ie in Amerika uitkomt op 12 juni 2007.

    http://store.hbo.com/category/index....goryId=1885651

    Dan zal het nog wel even duren eer deze box in NL uit gaat komen.

    Als ik mij niet vergis zijn er vier seizoenen gemaakt toch?
    3 seizoenen

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Als ik mij niet vergis zijn er vier seizoenen gemaakt toch?
    kijk eens een beetje hierboven

  19. #19

    Standaard

    Ik dacht echt dat er een vierde seizoen gemaakt was (of nog gemaakt zou worden in de vorm van een televisie film??)

  20. #20

    Standaard

    Jammer dat HBO de serie te duur vond om te maken, had nog wel veel meer Swearengen willen zien Gelukkig nog seizoen drie om naar uit te kijken, maar als deze zelfs in de states pas in juni komt, hoe lang moeten wij dan nog wachten?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JohnDoe
    Jammer dat HBO de serie te duur vond om te maken, had nog wel veel meer Swearengen willen zien Gelukkig nog seizoen drie om naar uit te kijken, maar als deze zelfs in de states pas in juni komt, hoe lang moeten wij dan nog wachten?
    Bol noemt 07.06.2007 als releasedatum

  22. #22

    Standaard

    [quote="Qzyn
    Bol noemt 07.06.2007 als releasedatum[/quote]
    Dat zou heeeeeel mooi zijn 8)

  23. #23

    Standaard

    Ik had nog ff de hoop dat ie er nu al was, maar nee.
    Belachelijk goed geprijsd op mediadis, de eerste 2 seizoenen dan!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e1ias
    Ik dacht echt dat er een vierde seizoen gemaakt was (of nog gemaakt zou worden in de vorm van een televisie film??)
    Klopt er komt inderdaad nog 4 uur Deadwood om de serie af te sluiten, in de vorm van 2 films geloof ik. Ze zijn er echter nog niet mee begonnen, dus zal nog wel even duren voordat deze komen.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  25. #25

    Standaard

    De e-mail hieronder heb ik naar www.themusicsafe.com gestuurd, daaronder hun antwoord:

    Hallo,

    ik zag op uw site staan dat u Deadwood seizoen 3
    (Regio 2
    dvd-box) kunt leveren.

    Klopt dit?

    Ik heb elders gezien dat hij pas in juni uit komt, bij u staat vermeld vanaf 15 maart.
    met vriendelijke groet,

    -----------------------------------------------------------------------------------

    Dank u voor uw e-mail en vraag.

    De box is toch uitgebracht op 15 maart en is al leverbaar.

    De directe link naar het artikel is: http://www.themusicsafe.com/id/3/705866669



    Wij hopen dat wij u voor nu voldoende hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,

    Afdeling klantenservice

    The Music Safe
    -----------------------------------------------------------------------------
    Hierna heb ik contact gezocht met Bol.com, zij blijven volhouden dat de release pas in juni is

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Ik had nog ff de hoop dat ie er nu al was, maar nee.
    Belachelijk goed geprijsd op mediadis, de eerste 2 seizoenen dan!
    [/b]

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •