Pagina 134 van 171 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136137138144 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.326 tot 3.350 van 4272 worden weergegeven.
  1. #3326

    Standaard

    En 2-1 Sankoh van een meter of 30-35 Timmer, Timmer.

  2. #3327

    Standaard

    Guzzie haalde toch wel een terechte (HELE DOMME) rode kaart.. Zoiezo was het een gele kaart..

    Sankoh had een mooi schot, die Timmer niet zag aankomen..

    Mogen echt heeel blij zijn dat we 2-1 hebben verloren. Dit biedt nog enig perspectief..

    Suarez weer goed zeg!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  3. #3328

    Standaard

    Je zegt het al Joost, een bal van die afstand niet aan zien komen...en het is niet de 1e keer dat hem dit gebeurd dit seizoen. Maar in theorie bied deze uitslag inderdaad perspectief.

  4. #3329

    Standaard

    Barcelona uit de Coppa...en dat met een 5-2 voorsprong uit de thuiswedstrijd...

    Had de wedstrijd helaas(achter gelukkig) niet kunnen zien, maar Getafe ze helemaal weggespeeld hebben...

    Pff wat een drama..

    Toch vreemd dat het opeens zo minder gaat, misschien moet er wat veranderen(nieuwe spelers), zo dat de ploeg weer wat frisser wordt..

    Je moet er toch niet aan denken dat ze dalijk het kampioenschap nog verspelen..


  5. #3330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Je moet er toch niet aan denken dat ze dalijk het kampioenschap nog verspelen..
    Ik zie Madrid nog wel met de titel gaan lopen uiteindelijk, hoe jammer ik dat ook zou vinden.

  6. #3331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Barcelona uit de Coppa...en dat met een 5-2 voorsprong uit de thuiswedstrijd...

    Had de wedstrijd helaas(achter gelukkig) niet kunnen zien, maar Getafe ze helemaal weggespeeld hebben...

    Pff wat een drama..

    Toch vreemd dat het opeens zo minder gaat, misschien moet er wat veranderen(nieuwe spelers), zo dat de ploeg weer wat frisser wordt..

    Je moet er toch niet aan denken dat ze dalijk het kampioenschap nog verspelen..
    Ach, het is de Coppa maar. Het meest vervelende lijkt me voor Barça dat ze een flinke mentale tik hebben gekregen.

    En ik zie Madrid er ook nog wel met de titel vandoor sprinten. 't Is niet mijn favoriete club dus liever Barça of Sevilla (al wordt dat lastig geloof ik).

  7. #3332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje Bekijk bericht
    Guzzie haalde toch wel een terechte (HELE DOMME) rode kaart.. Zoiezo was het een gele kaart..

    Sankoh had een mooi schot, die Timmer niet zag aankomen..

    Mogen echt heeel blij zijn dat we 2-1 hebben verloren. Dit biedt nog enig perspectief..

    Suarez weer goed zeg!
    Je hebt 't over Suarez, maar wat vond je dan van Castelen? Goed, ik heb enkel de samenvatting gezien, maar ik vond het toch knap hoe hij in zijn eentje flink gevaar wist te stichten terwijl feijenrd met tien man speelde. Prima goal ook.

    Over Kluivert, sja. Ik vind het toch wel een beetje sneu als je een jaartje bij psv gaat pingelen, daar niet echt aan de bak komt en dan nu in ene weer terug wil naar je ouwe liefde. Kom dan gelijk of stop ermee. Gelukkig heeft hij niet overdreven gejuicht tegenover ons (viel ook weinig te juichen na 5-1) en zich sportief gedragen wat dat betreft, maar wat moet Ajax met een dergelijke speler met zoveel historie en zulke blessuregevoeligheid en mogelijk definitief vormverlies? Lastig.

  8. #3333

    Standaard

    Op VI zijn de woorden van Kluivert als iets genuanceerder (gelukkig).

    Kluivert wil het liefst voor Ajax kiezen

    11/5/2007 9 :31

    'Het is jammer dat het zo gelopen is', vertelde Ronald Koeman over het gedwongen afscheid van Patrick Kluivert bij PSV. De spits zelf hoopt op een terugkeer bij Ajax.

    Kluivert reageerde in dagblad De Pers heel begripvol over zijn vertrek bij PSV. De club weigert het aflopende contract van de topscorer van Oranje te verlengen. 'Gaf de club een reden? Ja, er was een reden. Je hebt niet gebracht wat wij dachten dat je zou brengen, zeiden ze. Daar ben ik het mee eens.'
    Coach Koeman lijkt het te betreuren dat Kluivert zijn ploeg verlaat. 'Zijn balbehandeling, zijn oog voor de ruimte en de vrije man zijn nog altijd fantastisch. Het is jammer dat het zo gelopen is', vertelde de trainer in het Algemeen Dagblad.
    Kluivert ziet nog toekomst voor zichzelf, ondanks zijn fysieke problemen. 'Mensen weten hoe mijn knie eruit ziet. Dat is natuurlijk geen knie van een achttienjarige jongen meer. Natuurlijk heb ik wel wat schade aan m'n knie, maar ik kan nog gewoon sprinten en alles doen. Ik voel dat ik nog één topjaar kan halen.' Kluivert zegt dat enkele buitenlandse clubs interesse in hem hebben getoond. 'Ik ga kijken wat voor leuke aanbiedingen ik heb. En dan neem ik binnen nu en een paar weken een beslissing. (…) Er is maar een club in Nederland waar ik naartoe kan en dat is Ajax. Als ik erheen zou kunnen, zou ik daarvoor kiezen.'
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #3334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Had de wedstrijd helaas(achter gelukkig) niet kunnen zien, maar Getafe ze helemaal weggespeeld hebben...
    Kijk, dat vind ik nou weer typisch hè? Als ze winnen heb je het altijd over "we" (of je er zelf speelt), nu ze verliezen heb je het in een keer over "ze"! Ben jij nu een echte fan?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #3335

    Standaard

    Ik vind het chique van Patje dat hij, in zijn teleurstelling, niet natrapt of zo.

  11. #3336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Kijk, dat vind ik nou weer typisch hè? Als ze winnen heb je het altijd over "we" (of je er zelf speelt), nu ze verliezen heb je het in een keer over "ze"! Ben jij nu een echte fan?
    Touché!

  12. #3337

    Standaard

    Mocht Ajax Kluivert een contract voorleggen, moeten ze dat gewoon doen op basis van prestatie, dus een prestatiecontract. Zo komt Kluivert nog te spelen bij zijn geliefde club en neemt Ajax verder weinig risico met zijn blessuregevoeligheid.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #3338

    Standaard

    Dat had PSV volgens mij ook, maar dat heeft (beiden) weinig opgelevert. Geen risico, maar ook geen resultaat. (Hoewel, de goal van Kluivert tegen Ajax, was uiteindelijk wel doorslaggevend in het kampioenschap...)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #3339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat had PSV volgens mij ook, maar dat heeft (beiden) weinig opgelevert. Geen risico, maar ook geen resultaat. (Hoewel, de goal van Kluivert tegen Ajax, was uiteindelijk wel doorslaggevend in het kampioenschap...)
    Haha, ja zo kun je elke goal wel als de bepalende factor bestempelen. Dan heeft elke speler die afgelopen seizoen in de eredivisie tegen Ajax heeft gescoord ONS het kampioenschap gekost. Inclusief Charisteas Nou laat het dan maar good old Patje zijn.
    Laatst aangepast door FrankvdM : 11-05-2007 om 09:30

  15. #3340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger Bekijk bericht
    Ik vind het chique van Patje dat hij, in zijn teleurstelling, niet natrapt of zo.
    Hmmm.... Nóg niet inderdaad :wink:

    Denk dat er nog wel wat los gaat komen als er een goede journalist voor hem staat. Zo'n slimme jongen is het immers niet, dus hij zal niet moeilijk uitspraken te ontlokken zijn.

  16. #3341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Hmmm.... Nóg niet inderdaad :wink:

    Denk dat er nog wel wat los gaat komen als er een goede journalist voor hem staat. Zo'n slimme jongen is het immers niet, dus hij zal niet moeilijk uitspraken te ontlokken zijn.
    Dat zou kunnen. Maar het zou me wel van hem tegenvallen.
    Ik heb hem op De Herdgang eens kort gesproken en toen kwam hij heel sympatiek over. Ik vind het jammer dat hij weinig heeft kunnen brengen. Maar het *is* nou eenmaal zo en je hebt totaal geen aanknopingspunt dat hij volgend seizoen *wel* iets akn gaan brengen.

  17. #3342

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Kijk, dat vind ik nou weer typisch hè? Als ze winnen heb je het altijd over "we" (of je er zelf speelt), nu ze verliezen heb je het in een keer over "ze"! Ben jij nu een echte fan?
    Dan moet je toch eens beter opletten, de laatste tijd heb ik het meer over ''ze''(bij winst/verlies), omdat ik ook al ''we'' zeg bij Ajax, om nou bij 2 teams over ''we'' te gaan spreken vind ik een beetje....

    Maar goed, speciaal voor jou zou ik voortaan wel ''ze'' vervangen door ''we''..ben jij ook weer blij....en dan ben ik weer een ''echte fan''

    Het gaat ook vaak automatisch, ik post meestal snel na de wedstrijd, en dan let je niet echt op we/ze etc.

    Ik vind ook eerlijk gezegd dat wat ik over de wedstrijd post belangrijker is dan of ik we of ze gebruik...

    Maar goed...

    Barca lijkt weer interesse te hebben in Henry,,
    ‘Barça maakt weer werk van Henry’

    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 10 mei om 17:23

    Barcelona heeft weer interesse in Thierry Henry. Geen speculatie zonder fundament, maar de bittere realiteit als we de verschillende Spaanse media van vanmiddag moeten geloven.

    Tegenover de radiozender Catalunya Radio zou Barça-voorzitter Joan Laporta namelijk hebben laten ontvallen dat de aanvaller van Arsenal weer hoog op het verlanglijstje zou staan deze zomer. De Catalanen hopen daarmee in te spelen op het feit dat de Londenaren een mager seizoen doormaken, waardoor de Fransman wel eens zou kunnen twijfelen over zijn toekomst in Noord-Londen.

    Henry verlengde vorig jaar zomer juist zijn contract bij The Gunners tot medio 2010, nadat hij besloot af te zien van de interesse uit de Catalaanse voetbalmetropool. Volgens de Spaanse sportkrant El Mundo Deportivo ligt er in Barcelona een lucratief driejarig contract klaar voor de Fransman, terwijl Sport weet te melden dat na afloop van de Premiership een geheime vergadering zal plaatsvinden.

    Niet alleen Arsenal, maar ook Henry kent een matig seizoen. Door een lies- en buikblessure, opgelopen in de Champions League-wedstrijd tegen PSV, staat hij al sinds begin maart aan de kant. Daarvoor kampte de Franse goalgetter al met klachten aan zijn enkel.



    Hmm..tsja we/ze hebben we een nieuwe aanvaller nodig(aangzien er minstens 1 vertrekt), en Henry lijkt me wel geschikt daarvoor. Mja dan zou je moeten kiezen tussen Eto'o en Henry..en ik zou dan niet zo 1,2,3 weten wie ( in deze vorm natuurlijk Eto'o)
    En tsja je zou met beide kunnen spelen, maar dan moet je Ronaldinho/Messi op de bank houden...

    Misschien is het beter om een soort ''Larsson'' te halen, eentje die niet zeurt dattie op de bank zit, maar als het moet er wel staat..

    Ze kunnen al dat geld beter besteden aan spelers/posities die we echt nodig hebben, zoals een goede back(Dani Alves) en een verdedigende middenvelder(??)


  18. #3343

    Standaard

    Henry had toch juist zijn contract bij Arsenal verlengd door alle interesse die Barcelona in hem had?

  19. #3344

    Standaard

    Inderdaad.

    Mja in het voetbal weet je het nooit natuurlijk..
    Meerdere spelers hebben ook al aangekondigd te zullen vertrekken wanneer Wenger wordt ontslagen..

    In dat geval zou Fabregas ook wel welkom zijn..


  20. #3345

    Standaard

    Ben zelf niet zo'n fan van Henry, maar het is natuurlijk een geweldige speler. Dit jaar wel veel pech en blessures gehad, altijd maar afwachten hoe iemand daar weer bovenop komt.

  21. #3346

    Standaard

    Soms is het gewoon tijd om te vertrekken. Dat vind ik dus ook voor Henry.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #3347

    Standaard

    Wat een goals gisteren van en in in Groningen zeg, en wat zuur voor Barca, gingen denk ik erg nonchalant die wedstrijd in (heb de beelden zelf nog niet gezien)

  23. #3348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Dan moet je toch eens beter opletten, de laatste tijd heb ik het meer over ''ze''(bij winst/verlies), omdat ik ook al ''we'' zeg bij Ajax, om nou bij 2 teams over ''we'' te gaan spreken vind ik een beetje...
    Vind ik onzin. Je bent supporter dus je hoort bij de club. Je mag best 'we' zeggen bij Ajax én Barcelona.

  24. #3349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar Bekijk bericht
    Wat een goals gisteren van en in in Groningen zeg, (...)
    helaas wel ja, ik hoop dat Feijenoord de klus zondag in een uitverkochte Kuip kan klaren.

  25. #3350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Inderdaad.

    Mja in het voetbal weet je het nooit natuurlijk..
    Meerdere spelers hebben ook al aangekondigd te zullen vertrekken wanneer Wenger wordt ontslagen..
    Dat zal wel eens gebeuren want hij krijgt Arsenal niet meer aan het voetballen. Heeft wel pech met de blessures, maar toch..
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 134 van 171 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136137138144 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •