Pagina 135 van 171 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.351 tot 3.375 van 4272 worden weergegeven.
  1. #3351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat zal wel eens gebeuren want hij krijgt Arsenal niet meer aan het voetballen. Heeft wel pech met de blessures, maar toch..
    de spelers gaan nergens heen, die hebben allemaal contracten, waar aanzienlijke afkoopsommen in staan.

  2. #3352

    Standaard

    Een contract zegt niet zoveel in de voetbalwereld. Als een speler echt weg wil, lukt het hem.
    Stel Wenger wordt idd ontslagen. Denk je dat de nieuwe trainer zin heeft om met ongemotiveerde spelers te werken? Dat hou je geen half jaar vol.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3353

    Standaard

    PSV voortaan met twee sterren op shirt

    11/5/2007 17:31

    PSV speelt komend seizoen met twee sterren op het shirt. De KNVB introduceerde de kampioenssterren zoals die ook in Duitsland en Italië gelden.Elke gouden kampioensster op het shirt symboliseert tien landskampioenschappen. Ook Ajax kan aanspraak maken op twee sterren, omdat die club al 29 keer de landstitel opeiste. Feyenoord heeft met veertien landstitels recht op één kampioensster boven het clublogo op het wedstrijdshirt.
    Het moment van oprichting van de club is bepalend voor de berekening van het aantal landskampioenschappen. De ster mag een maximale grootte van twee centimeter doorsnede hebben en kan bij alle wedstrijden in de Eredivisie, de KNVB Beker, de UEFA clubcompetities en bij vriendschappelijke duels worden gedragen.

  4. #3354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    PSV voortaan met twee sterren op shirt
    Tggg, kunnen ze eindelijk eens met evenveel sterren prijken als Ajax, gaan ze het meteen *DOEN* ook!

    Maar, ik had ergens gelezen dat ze het juist nog *NIET* gingen doen voor komend seizoen.

    Ik vind het wel mooi overigens.

  5. #3355

    Standaard

    Die sterren op het shirt vind ik echt

    Alleen een beetje jammer dat PSV dat nu ineens wil nu ze er evenveel hebben als Ajax...

    Als wij volgend jaar kampioen worden haalt PSV ze er waarschijnlijk weer af om weer minstens tien jaar te moeten wachten voordat ze er weer op kunnen :razz:
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 11-05-2007 om 17:47

  6. #3356

    Standaard

    Toevallig..

    Het is te hopen dat wij er volgend jaar 3 op hebben staan..
    Wel grappig als we dit jaar kampioen waren geworden, 3 sterren en de rest maar 1:razz:, maar het mocht niet zo zijn.

    Zou ook wel mooi zijn bij Champions League wedstrijden, 4 van die Champions League sterren.8)(dan moeten we de Champions League wel halen natuurlijk..)


  7. #3357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Die sterren op het shirt vind ik echt
    zij ze inderdaad


    Turkije heeft die sterren toch ook?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #3358

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Zou ook wel mooi zijn bij Champions League wedstrijden, 4 van die Champions League sterren.8)(dan moeten we de Champions League wel halen natuurlijk..)
    Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dat ook zou kunnen. Alle teams die er vijf of meer hebben of drie keer achter elkaar kregen dan een logo met het aantal gewonnen bekers daarboven.

  9. #3359

    Standaard

    Liverpool speelt in de CL volgens mij met 5 sterren boven hun clublogo.

  10. #3360

    Standaard

    Lekker belangrijk, die sterren. Gewoon voetballen! Als 't nou zou werken zoals in het leger had ik er wel begrip voor. Maar nu spelen de meeste spelers dan met een insigne voor een eer die zie niet zelf behaald hebben. Als psv of Ajax niet weet te winnen van een rkc of excelsior, dan sta je net zo goed voor *** als zonder die sterren.
    Laatst aangepast door FrankvdM : 12-05-2007 om 10:47

  11. #3361

    Standaard

    na Van der Leegte nu ook Zonneveld naar PSV.

    Dat zijn nou niet echt versterkingen waarmee je het ook internationaal gaat redden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #3362

    Standaard

    Zonneveld is toch wel een goeie voetballer? Van Der Leegte vind ik wel een soort Johan Vogel type, een lijnenuitzetter op het middenveld. Misschien niet zo goed maar dat zou nog kunnen groeien.

    Ik wil het eerst nog wel eens zien.

    Wat gebeurd er nou eigenlijk met Vayrinnen?

  13. #3363

    Standaard

    Ik zie liever een middenvelder komen met een wat beter verleden. Die wellicht wat meer zekerheid kan bieden.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #3364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Wat gebeurd er nou eigenlijk met Vayrinnen?
    De kans dat die vertrekt is wel vrij groot. Zelf heeft hij helemaal geen zin meer in een bijrol. Begrijpelijk ook. Ik vind het een goede middenvelder. Maar als PSV geen 'topper' in huis haalt en blijft steken als types Zonneveld en VD Leegte, zie ik nog ruimte voor Vayrinnen.
    Maar ook John de Jong is weer in de picture. Hij schijnt gezond te zijn (tot nu toe althans) en mag zich nog een keer bewijzen van PSV.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #3365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    na Van der Leegte nu ook Zonneveld naar PSV.

    Dat zijn nou niet echt versterkingen waarmee je het ook internationaal gaat redden.
    Van der Leegte komt naar PSV dankij suikeroom Wim.
    Misschien niet de speler die PSV nu zoekt maar wellicht financieel wel aantrekkelijk om aan de wens van Wim te voldoen. In welke vorm dan ook......
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  16. #3366

    Standaard

    Net even de wedstrijden in de Duitse competitie gezien, wat is het daar ook nog spannend. Vergelijkbaar met Nederland. Bremen en Schalke waren de favoriet, maar verloren punten en het lijkt nu outsider Stuttgart te gaan worden. Vraag is natuurlijk of zij nu de druk aankunnen in de laatste wedstrijd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #3367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Net even de wedstrijden in de Duitse competitie gezien, wat is het daar ook nog spannend. Vergelijkbaar met Nederland. Bremen en Schalke waren de favoriet, maar verloren punten en het lijkt nu outsider Stuttgart te gaan worden. Vraag is natuurlijk of zij nu de druk aankunnen in de laatste wedstrijd.
    Geweldig die spanning en ook prachtig om die emoties te zien.
    Voetballiefhebbers hebben ook daar niks te klagen.

    In Duitsland wordt nu zelfs gestreden om plek 2 want daar hebben ze geen last van die f*cking play offs.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  18. #3368

    Standaard

    Real Madrid 1 : 3 Espanyol
    Ook een hele mooie stand! Espanyol is goed bezig zeg!!!

  19. #3369

    Standaard

    Excelsior ook met 1-0 voor .
    Normaal niet mijn cluppie maar door de laatste speelronde toch de hoop gekregen dat ze er nog een seizoentje inblijven.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  20. #3370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Real Madrid 1 : 3 Espanyol
    Ook een hele mooie stand! Espanyol is goed bezig zeg!!!
    Goed voor 'ons' Barca fans

    1-3 achter in eigen huis, voor rust..lekker
    Hopen dat ze dit vol kunnen houden..

    Edit: en het is alweer 2-3...#@(&^(#

    Hup Espanyol!


  21. #3371

    Standaard

    2-0 voor Excelsior.
    Wie zien jullie hier graag promoveren/degraderen?
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  22. #3372

    Standaard

    Vitesse toch ten koste van NAC naar finale om plaats in intertoto.
    Utrecht ten koste van Roda JC naar finale om Uefa ticket.

    RBC en Excelsior hebben allebei maar 2 wedstrijden nodig en staan tegenover elkaar in de finale om 1 plek in de eredivisie. Is wel zo eerlijk dat ze allebei maar 2 wedstrijden nodig hadden. Dan hebben ze allebei evenveel rust naar de finale toe.

    VVV en Den Bosch moet nog een 3e duel uitvechten en dat verwacht ik ook bij RKC en Dordrecht.

    Maar morgen is toch wel de dag......AZ, Ajax en Feyenoord.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  23. #3373

    Standaard

    Madrid alsnog gewonnen.....

    Casillas zou ze wel weer gered hebben...
    In de laatste minuut alsnog de winnende, pfffff

    Ach Barca heeft het nog in eigen hand natuurlijk...


    Zo en nu maar hopen dat Ajax morgen laat zien dat ze in de CL horen..


  24. #3374

    Standaard

    Ik heb een hekel aan Madrid maar ik heb toch wel respect voor het feit dat ze het weer een beetje op de rails hebben gekregen daar. Alleen jammer dat dat mooie weer publiek nu ineens in getalen hoopt dat Capello blijft

    En het was wel een mooie wedstrijd. Pandiani blijft een killer. Schitterende sluwe goal die tweede!

  25. #3375
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    En van Nistelrooy scoort opnieuw.

Pagina 135 van 171 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •