Pagina 7 van 116 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 2877 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen Bekijk bericht
    *** niet zo slap kerel
    Idd, Dat is dus gewoon onzin..
    Dan mag je niks meer verzamelen.. Kom op zeg..

    Mooie collectie hoor!! Petje af.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  2. #152

    Standaard

    Onzin vind ik het niet, maar ieder moet doen wat hij wil toch? Ik zou het ook niet doen, zoveel verzamelen . Zoveel, dat kan je toch nooit (meerdere malen) kijken? :P

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door metalbazzz Bekijk bericht
    Daar kan je drie dorpen in Afrika van bouwen. Letterlijk en figuurlijk.. Nu ik het daar toch over heb, ik ben zelf ook wel een dvd-koper, maar bovenstaande situatie als bij Cinemaniac vind ik serieus best ziek. Als je dat nodig hebt als houvast voor geluk, is er toch iets niet helemaal psychisch oké. Het is een compensatie voor een tekortkoming, dat veroordeel ik niet want das best te verklaren, maar ik denk dat het gezonder is dan er iets aan te doen dan verder aan een privé speelgoedmuseum te bouwen.
    Jezus, wat hypocriet. Dus als jij het geld zou hebben zou je je collectie niet uitbreiden?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Jij wel, in die mate? Dat is een HELE kamer vol DVDs. Ga jij tijd hebben om dat allemaal te kijken?
    Dat doet er niet toe... Als ik het geld had en alle films kocht die ik leuk vind, dan zou ik er heel wat meer dan pakweg 350 hebben en dus meer dan 1 per dag te zien hebben. En als je een film uit je collectie maar 1 keer in de 3-5 jaar ziet, wat dan nog?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door metalbazzz Bekijk bericht
    Daar kan je drie dorpen in Afrika van bouwen. Letterlijk en figuurlijk.. Nu ik het daar toch over heb, ik ben zelf ook wel een dvd-koper, maar bovenstaande situatie als bij Cinemaniac vind ik serieus best ziek. Als je dat nodig hebt als houvast voor geluk, is er toch iets niet helemaal psychisch oké. Het is een compensatie voor een tekortkoming, dat veroordeel ik niet want das best te verklaren, maar ik denk dat het gezonder is dan er iets aan te doen dan verder aan een privé speelgoedmuseum te bouwen.
    Wat een bullshit. Iedereen heeft zijn hobby's. De 1 heeft een dure auto, dure kleren of maakt dure reizen. En Cinemaniac zijn hobby is toevallig zijn dvd verzameling.

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Jezus, wat hypocriet. Dus als jij het geld zou hebben zou je je collectie niet uitbreiden?
    Jij wel, in die mate? Dat is een HELE kamer vol DVDs. Ga jij tijd hebben om dat allemaal te kijken?

  7. #157

    Standaard

    Ik bespeur een milde vorm van jalozie
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #158

    Standaard

    Maar even een update van mijn kant, na het kopen van 2 Billy-kasten:


    Mijn "Lord of the Rings" kast:




    Steelbooks en (een nog incomplete) Ajax-collection:


    Buffy en Angel collections, Jaws:


    Donnie Darko:


    Columbia Classics en Terminator's:


    Friends en Monty Python:


    Diverse boxen, Gremlins, Hellraiser box en PotC:


    MuziekDVD's, cabaret, TV-series, Blade trilogy en Star Wars:


    Importversies:


    Animatie, A-Film 3 disc'ers en nog wat mooie uitgaves:


    Quentin Tarantino en de gebroeders Coen:


    Overige DVD's:


    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #159

    Standaard

    Mooi! Leuke edities en goed uitgestald. Van de LOTR Weta beelden vind ik trouwens Gandalf echt super en die is ook niet zo duur geloof ik...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #160

    Standaard

    Mooi collecties alweer, zowel op deze als de vorige pagina. Ik denk dat IKEA goede zaken doet zo.

  11. #161

    Standaard

    Bedankt voor de complimenten, jongens!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Absoluut de mooiste collectie die ik hier tot nu toe heb gezien! Ben je verzekerd? Er staat daar voor een kapitaal aan dvd's in die kamer, zou lullig zijn als er brand uit breekt.
    Zou idd lullig zijn, ja, maar ik ben uiteraard verzekerd :smile:
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door metalbazzz Bekijk bericht
    Daar kan je drie dorpen in Afrika van bouwen. Letterlijk en figuurlijk.. Nu ik het daar toch over heb, ik ben zelf ook wel een dvd-koper, maar bovenstaande situatie als bij Cinemaniac vind ik serieus best ziek. Als je dat nodig hebt als houvast voor geluk, is er toch iets niet helemaal psychisch oké. Het is een compensatie voor een tekortkoming, dat veroordeel ik niet want das best te verklaren, maar ik denk dat het gezonder is dan er iets aan te doen dan verder aan een privé speelgoedmuseum te bouwen.
    Interessante standpunt, metalbazzz, maar echt man, hier moet ik wel hard om lachen! Ik geef toe dat mijn hobby uit de hand is gelopen. Ik geef ook toe dat het een verslaving is. Maar waar zou ik anders verslaafd aan moeten raken? Drank? Drugs? Gokken misschien? Ik ben er idd gelukkig mee, maar het is niet het houvast voor geluk die ik nodig heb. Buiten de DVDs, ben ik met meerdere dingen gelukkig. Mag ik? Je leeft tenslotte maar één keer, dus waarom zou dat niet mogen? Mijn familie vindt het leuk. Mijn vrienden vinden het leuk. Zelfs mijn vriendin vindt het leuk. So f*cking what? Is het ziek? Jongen, je noemt het maar zoals je het wilt noemen. Ik lig er tenminste niet wakker van.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Bedankt voor de complimenten, jongens!



    Zou idd lullig zijn, ja, maar ik ben uiteraard verzekerd :smile:
    Heb je ineens ook gebrande DVD's

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Onzin vind ik het niet, maar ieder moet doen wat hij wil toch? Ik zou het ook niet doen, zoveel verzamelen . Zoveel, dat kan je toch nooit (meerdere malen) kijken? :P
    Als het een beetje meezit, kijk ik elke avond naar een DVD. Dat vind ik fijn na een dag hard werken. En ik weet zeker dat er meer personen zijn op dit forum die dat ook vinden. Niet elke DVD in mijn collectie ga ik meerdere malen bekijken. Een aantal DVDs die ik één keer heb gezien, ga ik in de verkoop gooien (heb er al een paar op eBay verkocht), maar ik moet eerst rustig de tijd nemen om de rest uit te zoeken.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  15. #165

    Standaard

    Ziet er zeer goed uit Cinemaniac, lekker overzichtelijk. Gewoon goed.

  16. #166
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Mooie collectie cinemaniac. Volgens mij, zit er heel veel blind gekocht spul tussen .

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door metalbazzz Bekijk bericht
    Daar kan je drie dorpen in Afrika van bouwen. Letterlijk en figuurlijk.. Nu ik het daar toch over heb, ik ben zelf ook wel een dvd-koper, maar bovenstaande situatie als bij Cinemaniac vind ik serieus best ziek. Als je dat nodig hebt als houvast voor geluk, is er toch iets niet helemaal psychisch oké. Het is een compensatie voor een tekortkoming, dat veroordeel ik niet want das best te verklaren, maar ik denk dat het gezonder is dan er iets aan te doen dan verder aan een privé speelgoedmuseum te bouwen.
    Bullshit man, als hij zijn hobby zo leeft en hij kan het zich veroorloven, daar heb ik alleen maar respect voor, en je maakt mij echt niet wijs dat jij je DVD's of auto of wat dan ook wegdoet zodat een kind in een 3e wereld land 3 jaar lang kan eten

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Als het een beetje meezit, kijk ik elke avond naar een DVD. Dat vind ik fijn na een dag hard werken. En ik weet zeker dat er meer personen zijn op dit forum die dat ook vinden. Niet elke DVD in mijn collectie ga ik meerdere malen bekijken. Een aantal DVDs die ik één keer heb gezien, ga ik in de verkoop gooien (heb er al een paar op eBay verkocht), maar ik moet eerst rustig de tijd nemen om de rest uit te zoeken.
    Oki . Probeerde ook niet neerbuigend te doen over je hobby hoor, maar beetje kritisch zijn mag wel toch? Gelukkig vat jij het beter op dan anderen hier Ik persoonlijk zou iig nooit zo'n grote collectie willen (en waarschijnlijk kunnen ) hebben, ik loop al te schelden om mijn eigen 300 dvds

    Maar wat jij zegt, er zijn ergere verslavingen .

  19. #169

    Standaard

    Prachtige collecties
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #170

    Standaard

    Hoe 1 flapdrol iedereen in het toetsenbord kan laten kruipen... (incl. moi) :razz: Niemand is aan wie dan ook verantwoording schuldig over zijn collectie, hoe uitgebreid die ook is. Toch? Ik vind het heerlijk om zoveel foto's te bekijken, en denk daarbij echt niet aan de Derde Wereld, met alle respect natuurlijk. Afgezaagde opmerking, bovendien op een verkeerde plaats om hem te verkondigen.

    @ Dennis: je hebt meer ruimte dan ik. Je kunt alles lekker ruim plaatsen. Veel goede uitgaves, en een leuke combi met merchandise. Leuk om te zien dat er duidelijke favorieten tussen zitten die bij veel mensen terugkomen. (Frank the Bunny, Jack Sparrow / Gladiator Extended, BOB Tin, en ga nog maar even door) Ook leuk, die gesigneerde foto van Frank :razz:.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  21. #171

    Standaard

    Vindt het ook 1 van de meeste onnozele moraalridder opmerking die er is. Ik weet niet wanneer jij voor het laatst een nieuwe auto heb gekocht, maar ga je schamen man ! weet je hoeveel monden je kan voeden van de waarde van die auro tjesus wat denk je nou ga snel verkopen en stort het geld op een goede doel rekening. JE kan ook op je fiets naar je werk.

    Nah dit is natuurlijk erg overdreven, ik weet dat je het goed bedoeld, maar Cinemaniac kan daar niks mee. Hij is gewoon film lief hebber net als wij allemaal. mischien doet ie naast dit collecten ook wel maandelijks een storting naar een goed doel.

    Ik weet van mezelf dat ik een redelijk uitgebreid dvd verzameling heb en als er iemand aan de deur komt met collecte dan geef ik altijd 2,- lijkt me meer dan genoeg. kankerbestrijding geef ik zelfs 10,- maar goed we dwalen af. Ik vindt het een zeer mooie verzameling daar mag je trots op zijn.

    Dennis Oosterhuis mooie verzameling eej ! veel steelcases ziet er goed uit hoor.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  22. #172

    Standaard

    Geweldig hoe een opmerking een heel forum in chaos kan krijgen en hoe iedereen zijn zegje moet doen op die opmerking.

    Ik heb alleen 1 vraag, ik heb zelf niet (meer) zo een grote collectie, maar hoe lang sta je nou voor je dvd's voordat je een film hebt uitgekozen?

  23. #173

    Standaard

    Blauwoogje meestal weet je welke films je bezit en weet je precies waar ze staan. althans ik weet het van mijn collectie.
    Laatst aangepast door misterfun : 28-03-2007 om 11:08
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blauwoogje Bekijk bericht
    Ik heb alleen 1 vraag, ik heb zelf niet (meer) zo een grote collectie, maar hoe lang sta je nou voor je dvd's voordat je een film hebt uitgekozen?
    Was ik ook aan het denken.:smile: :smile: Ik heb nu bijna 500 stuks en dat duurt soms toch wel een tijdje. Wat moet dat dan bij jouw zijn.

    Om on topic te blijven. Cinemaniac, zaaaalige collectie!!! ben zoo jaloers:smile: :smile:

  25. #175

    Standaard

    Beter laat dan nooit, maar cinemaniac, wat een prachtige collectie! Tranen in de broek!

    Ook Dennis erg mooi! Veel mooie merchandise!

    Ook weer fotos:


    Laatst aangepast door DanielC. : 28-03-2007 om 14:10

Pagina 7 van 116 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •