Pagina 53 van 116 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 2877 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Holy shit!!! Mooie en grote dvd-collectie Peter!

  2. #1302

    Standaard

    Wow! Dat is heftige sh*t man! Very nice !
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  3. #1303

  4. #1304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    best een leuke verzameling...

    Dat is toch wel zéér zachtjes uitgedrukt (aangezien dit niet alles is van zijn collectie ook!)... :wink:

  5. #1305

    Standaard

    Shit, je hebt niet eens behang nodig, je hebt gewoon al die kasten tegen de muur


    Four **** Trader & SafeTrader


  6. #1306

    Standaard

    Hoeveel DVD's heb je? 2000?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    hier: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/34369...t/Product.html en is kartonnen sleeve met kartonnen houder waarin 7 dunne keepcases zitten , elk met eigen cover art

    Thanx

  8. #1308

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Hoeveel DVD's heb je? 2000?
    zit zelfs boven de 2500, aantal "mindere" dvd's staan in een bijkamertje; moet eigenlijk verhuizen naar grotere woning want heb geen ruimte meer
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  10. #1310

  11. #1311

    Standaard

    Indrukwekkend, en behoorlijk strak en overzichtelijk neergezet. Compliment.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  12. #1312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zit zelfs boven de 2500, aantal "mindere" dvd's staan in een bijkamertje; moet eigenlijk verhuizen naar grotere woning want heb geen ruimte meer
    En natuurlijk alles in je kast al minstens één keer gekeken! Of niet?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #1313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zit zelfs boven de 2500, aantal "mindere" dvd's staan in een bijkamertje; moet eigenlijk verhuizen naar grotere woning want heb geen ruimte meer
    Nee joh, waarom nieuwe woning? Misschien is die maar paar m2 groter. Ik weet betere oplossing: De WC en de Badkamer!!

  14. #1314

    Standaard

    Hierbij ook mijn verzameling.
    Ik was de afgelopen paar weken volop bezig om mijn Merchandise wat uit te breiden.
    En dat is wel aardig gelukt naar mijn mening.
    Verwacht van mij verder niet veel van de allerbeste kwaliteit A-films, daar ga ik vanaf nu naar opzoek, nu mijn merchandise-gekte over is.
    Voorlopig is dit mijn collectie:














  15. #1315

    Standaard

    Leuke collectie

    Ik heb het cartman poppetje in het klein

    En je hebt je dvd's netjes neergezet

  16. #1316

    Standaard

    Toine,

    Het ziet er idd heel netjes uit

    gr,vince.

  17. #1317

    Standaard

    Mooie collecties!
    :@ Peter: Welke versie van Backdraft is dat??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1318

    Standaard

    Mooie verzameling Toine mooi neergezet ook
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #1319

    Standaard

    Mooie collectie hoor, Toine. En die Gandalf on Shadowfax komt me erg bekend voor .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #1320

    Standaard

    Dat Lurtz beeld blijft geweldig op foto's, moet in het echt nog gaver zijn
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #1321

    Standaard

    Bedankt voor de reacties allemaal


    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Mooie collectie hoor, Toine. En die Gandalf on Shadowfax komt me erg bekend voor .
    jaja nog bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd H. Bekijk bericht
    Dat Lurtz beeld blijft geweldig op foto's, moet in het echt nog gaver zijn
    Dat is ie zeker, ik heb het beeld al een paar maanden, en elke keer als ik er nu nog naar kijk, verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht.
    Speciaal nog eentje voor jou

  22. #1322

    Standaard

    Nice 8)

    Briljant beeld, alleen qua prijs wordt het me toch iets te gortig. Ik heb zelfs al lang getwijfeld over de 100 euro die ik voor mijn Gandalf beeld heb betaald, deze kost een veelvoud daarvan. Heb er overigens nooit spijt van gehad
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #1323

  24. #1324

    Standaard

    I love that Gladiator beeld
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #1325

    Standaard

    @martin zandbergen
    Ziet er leuk uit.
    Zit zelf te twijfelen om mn collectie ook iets meer te verbreden met wat beeldjes e.d.
    En idd dat gladiator beeldje ziet er goed uit

Pagina 53 van 116 EersteEerste ... 34349505152535455565763103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •