Pagina 106 van 116 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2626

    Standaard

    raar, ik zie ze alle 5, welke zijn dat?

  2. #2627

    Standaard

    De 1e en de 4e

  3. #2628

    Standaard

    nu zie ik het ook. ik zal het aanpassen

  4. #2629

    Standaard

    Mooi

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #2630

    Standaard

    DVD's en Blu-Ray's door elkaar. Een deel van mijn collectie staat niet op deze foto's (stuk of 200 films ontbreken, voornamelijk DVD's).


    Batman steelbooks, Drive & Mission Impossible: Ghost Protocol steelbooks, Blu-Ray's nog te bekijken (sommige films al wel meerdere malen gezien, o.a. Stand By Me & Taxi Driver) en DVD's nog te bekijken.



    Hugo Limited Edition Tinbox, Back to the Future Limited Edition Tinbox, Band of Brothers & The Pacific Tinbox + wat WW2 memorabilia (Handsteelgranaat is nep ).



    Een deel van mijn Clint Eastwood collectie. Door de ''Gran Torino'' steelbook zie je een grote zwarte box niet. Daar zitten nog 35 films in (35 Years, 35 Movies Collection) :P.



    Een deel van mijn blu-ray boxsets.



    Een aantal DVD-boxsets.



    Eerste helft van mijn kast met blu-ray's. Bovenste rij bestaat uit steelbooks :s).



    Tweede helft van mijn kast met blu-ray's. Bovenste rij bestaat uit boxsets, slipcovers, limited edition's enz.



    Een aantal v/d blu-ray titels vergroot:





    En tot slot een deel van mijn dvd's (lang niet alles):



    Laatst aangepast door roninpacino : 21-08-2012 om 01:53

  6. #2631

    Standaard

    Indrukwekkend Goed dat je de eerste editie Tin Box van Band of Brothers hebt ipv die re-release van €20,00. De eerste editie is mooier afgewerkt en veel robuuster

  7. #2632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Indrukwekkend Goed dat je de eerste editie Tin Box van Band of Brothers hebt ipv die re-release van €20,00. De eerste editie is mooier afgewerkt en veel robuuster
    Bedankt .
    Ik wist niet eens dat er 2 edities waren .
    Maar ja, vond het wel vreemd dat er een tin box van 20 euro was. Dat is verdacht goedkoop voor zo'n serie in zo'n verpakking .

  8. #2633

    Standaard

    Mooie collecties komen voorbij

    Helaas veel ruimtegebrek bij sommigen zo te zien

    Helaas lijken de hoogtijdagen van dit topic voorbij

  9. #2634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Mooie collecties komen voorbij

    Helaas veel ruimtegebrek bij sommigen zo te zien

    Helaas lijken de hoogtijdagen van dit topic voorbij
    Ik kom heel veel ruimte te kort .
    Ik heb een stuk of 100 documentaires in lades gestopt en nog een stuk of 110 speelfilms op elkaar gestapeld en in een boekenkast gepropt. Allemaal DVD's, dat wel.

    En je hebt gelijk, er wordt steeds minder gepost in dit topic. Maar dat komt vooral omdat de meesten hier zijn overgestapt op blu-ray disc.

    Ik koop zelf ook nog maar weinig dvd's. Dat zie je ook terug in ''What I Watch'' .

  10. #2635

    Standaard

    @roninpacino

    Heb jij een steenblok van American beauty ? Wist niet dat ie bestond. Vet.:P

  11. #2636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    @roninpacino

    Heb jij een steenblok van American beauty ? Wist niet dat ie bestond. Vet.:P
    Steenblok .

    Het is een Duitse Mediamarkt Exclusive. Een Duitse user op blu-ray.com heeft die (samen met Cast Away, A Beautiful Mind, Rango, Thor en China Town) voor mij gekocht tegen kostprijs.

  12. #2637

    Standaard

    't Is hier ook al weer een tijdje geleden sinds ik wat foto's toonde.





    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #2638

    Standaard

    Ziet er goed uit, maar vooral veel series zo te zien. .

  14. #2639

    Standaard

    Inderdaad. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat bepaalde series minstens evenveel potentieel en kracht hebben als een film.

    Vind het ook altijd leuk om iets compleet te hebben, dusja bij series gaat je aantal dan snel omhoog...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  15. #2640

  16. #2641

    Standaard

    Erg mooi!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #2642

  18. #2643

    Standaard

    Mooie verzameling en netjes uitgestald

  19. #2644

    Standaard

    Lekker strak, super!

    Ps: geen extra plank ertusen voor meer ruimte?

  20. #2645

    Standaard

    Thanks voor de toffe reacties!

    @Martin Z. Graag, maar ik ben veels te lui om extra gaatjes te gaan boren (zitten er namelijk niet standaard in bij deze kast) en planken te laten bijmaken. Voor die prijs heb ik een nieuwe.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #2646

    Talking

    Holy crap... All your DVD's are belong to me.

    Serieus, jaloers. Plus ik zie Vlaamse reeksen FCDK en Urbain op een rij staan dus sowieso een streepje voor.

  22. #2647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    't Is hier ook al weer een tijdje geleden sinds ik wat foto's toonde.
    Nice! Doet me denken aan mijn collectie (al is die van mij misschien iets kleiner, moeilijk te zeggen ). Heb ook heel veel series en wil ze graag compleet hebben . Ik heb alleen veeeel te weinig plaats op mijn kamer, dus alles ligt zowat bijeen, voor elkaar, op elkaar, .. .

    Waar heb je die kasten gehaald? Ikea?
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  23. #2648

    Standaard

    't Zijn kasten van de Leen Bakker, gelijkaardig aan die uit Ikea denk ik.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #2649

    Standaard

    ik heb inmiddels paar nieuwe cd rekjes en dvd rekjes gekocht net als paar plankjes bij de xenos kan weer ff vooruit zodra het opgehangen is en de cd's / dvd's erin staan maak ik paar foto's

  25. #2650

    Standaard

    Ik heb bruine kasten van de Ikea, volgens mij Expedit kasten..dvd's en blurays zijn op 3 rijen ingedeeld, helaas niet zo mooi uitgestald als hier ivm ruimte.
    Laatst aangepast door RobinB : 25-08-2012 om 10:08

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 106 van 116 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •