Pagina 94 van 116 EersteEerste ... 4484909192939495969798104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.326 tot 2.350 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2326

    Standaard

    Prachtige serie-collectie

    Ik ben zelf ook helemaal gek van US/UK/AU tv-series
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  2. #2327

  3. #2328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    Dankje

    Mooie collectie! Wat staat er eigenlijk naast de Charmed Box obvenop de kast? Is dat ook Charmed?

    Grt,

  4. #2329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Mooie collectie! Wat staat er eigenlijk naast de Charmed Box obvenop de kast? Is dat ook Charmed?

    Grt,
    Een beeldje van Charmed, van de zolder met de 3 zussen erin en de Book of Shadows

  5. #2330
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    @ Ingmar,

    Ziet er goed uit zoveel series bij elkaar. Ik vind het dan wel weer jammer dat er geen series tussen zitten die mij bevallen, maar ieder zijn smaak... Ga zo door!

    (En koop een betere camera )
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  6. #2331

    Standaard

    Zooo..... net weer een uur bezig geweest om een extra kast in elkaar te zetten en alles weer te verplaatsen om ruimte te maken voor mijn nieuwe aanwinsten...Nog even een weekje wachten tot alle spulletjes binnen zijn en dan kan ik weer gezellig fotos maken..... helaas is dit wel gelijk de laatste keer dat ik kan uitbreiden, aangezien ik daarna 0,0 ruimte meer over heb
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  7. #2332

    Standaard

    Ga alles eerst eens zien en dan de mooiste films nog eens herzien kerel
    Dan heb je weinig ruimte meer nodig...
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  8. #2333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rudyooms Bekijk bericht
    Zooo..... net weer een uur bezig geweest om een extra kast in elkaar te zetten en alles weer te verplaatsen om ruimte te maken voor mijn nieuwe aanwinsten...Nog even een weekje wachten tot alle spulletjes binnen zijn en dan kan ik weer gezellig fotos maken..... helaas is dit wel gelijk de laatste keer dat ik kan uitbreiden, aangezien ik daarna 0,0 ruimte meer over heb
    En een kast tegen het plafond (van glas of ander doorzichtig materiaal uiteraard)?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #2334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    En een kast tegen het plafond (van glas of ander doorzichtig materiaal uiteraard)?
    Of gewoon alles aan het plafond vast plakken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    En een kast tegen het plafond (van glas of ander doorzichtig materiaal uiteraard)?

    mmmm, nog niet echt aan gedacht, maar ik weet ook niet wat ik me er bij kan voorstellen eerlijk gezegd.... googlen dan maar.....
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  11. #2336

    Standaard

    hoi
    via welke site kun ik de foto's plaatsen hier ?
    alvast bedankt

    joey
    I'm gonna make you an offer you can't refuse

  12. #2337

    Standaard

    Je kunt bijvoorbeeld een account aanmaken bij imageshack.us hiernaartoe je foto's uploaden en dan kun je de link die dan bij de foto hoort hier plaatsen via de 'plaatje toevoegen' knop waar je je reactie typt. Probeer alleen foto's te plaatsen met een maximale breedte van ongeveer 800 pixels, dit om het forum niet uit verband te rukken.

    (hopelijk is het zo duidelijk)
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  13. #2338

    Standaard

    Bij mij is het nog max een weekje en dan is alles wat ik heb besteld wel een beetje binnen gekomen vermoed ik en dan komen de fotos weer

    Ik heb weer een alternatief gevonden waar ik weer 10 boxen in kan parkeren
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  14. #2339

  15. #2340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rudyooms Bekijk bericht
    Bij mij is het nog max een weekje en dan is alles wat ik heb besteld wel een beetje binnen gekomen vermoed ik en dan komen de fotos weer

    Ik heb weer een alternatief gevonden waar ik weer 10 boxen in kan parkeren
    Wat? In hetzelfde huis? Kan dat wel?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  16. #2341

    Standaard

    Ik heb geen fatsoenlijke camera dus ik heb de foto’s met mijn telefoon moeten maken, vandaar de nogal matige kwaliteit. Enniewee, hier een overzicht van mijn Multimediale omgeving:



    Mijn Cd verzameling. Die staat eigenlijk enkel stof te vergaren, maar vooruit, ik had er ooit veel plezier van. Het is een leuk relikwie.



    Mijn boekenkast (vrijwel alles is over film), plus nog wat DVD’s die bij de kijkachterstand horen.



    Mijn versterker, Momitsu blu-rayspeler en mijn blu-ray verzameling, op de een en twee na bovenste plank. Verder staat het nog vol met allerlei DVD’s, boeken en prularia.



    Mijn grootste DVD kast. Hier staat dus het grootste gedeelte van mijn verzameling. Bovenste twee planken Criterion + Masters of Cinema. Daaronder wat Wereld(art)cinema, daar weer onder Klassiek Hollywood; Nieuw Hollywood;Modern Hollywood. En de onderste twee planken zijn exploitation/trash/horror etc.



    De billykast links staat vol met avant-garde en silent cinema. Het kastje tegen de muur is gevuld met DVD’s die tot de kijkachterstand behoren. Het ding heeft wieltjes en aan de achterkant ziet het er hetzelfde uit, ook met DVD’s. En natuurlijk mijn posters van Mae West en Joan Crawford.



    Aan de rechterkant van de Crawford poster staat ook nog een billykast, hier staat gay cinema, ook wat silent, avant-garde en TV series.



    Dit is het scherm waar ik al mijn films op kijk, genomen van de bank waar ik op zit.

    Dat was het!

    Edit: een serie wat betere foto's:















    Laatst aangepast door Brakhage : 06-01-2010 om 00:44
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #2342

  18. #2343

    Standaard

    @Brakhage, echt super jou verzameling. Zelfs met deze slechte foto's zie je dat.

    Ook je cd verzameling ziet er goed uit. Misschien dat je er nu niets meer mee doet maar dat kan altijd nog veranderen!

    Bettina
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #2344

    Standaard

    hier mijn verzameling (gedeeltelijk)














    joey
    I'm gonna make you an offer you can't refuse

  20. #2345

    Standaard

    ZEER mooi! Vooral de gesigneerde posters!


  21. #2346

    Standaard

    Mooi joey!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #2347

    Standaard

    Prachtige verzameling Joey, de twee Gladiator posters heb ik nog nooit gezien

    gr,vince.

  23. #2348

    Standaard

    Ziet er zeer netjes uit heren, jammer inderdaad van de kwaliteit van de foto's Maikel, die willen we natuurlijk ook nog een keer scherp zien

  24. #2349

    Standaard

    Heel mooi Joey!

  25. #2350

    Standaard

    Ik heb iets duidelijkere foto's toegevoegd, staan onderaan mijn oorspronkelijke post.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 94 van 116 EersteEerste ... 4484909192939495969798104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •