Pagina 115 van 116 EersteEerste ... 1565105111112113114115116 LaatsteLaatste
De resultaten 2.851 tot 2.875 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2851

    Standaard

    QFC op kleur is nog wel een idee inderdaad, maar bij de rest is dat me teveel moeite hoor.

  2. #2852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik sorteer volgens uitgever en vervolgens een beetje volgens de kleur van de spine en de fonts van vet naar slim. Ook slipcovers bij elkaar… Veel meer werk dan A-Z sorteren maar het ziet er zo wat verzorger uit.

    Ik krijg bijvoorbeeld de kriebels van die A-film Quality films onderaan de kast. Bij mij staan die kleur bij kleur gesorteerd. Ik heb helemaal geen moeite om films terug te vinden. Weet van buiten welke uitgever was heeft uitgebracht.

    Maar zoals ik al zij ieder zijn ding.
    Ik heb alles autobiografisch gerangschikt.

  3. #2853

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik heb alles autobiografisch gerangschikt.
    Dat moet je me dan toch even uitleggen, want ik begrijp echt niet hoe je dan de boel rangschikt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #2854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat moet je me dan toch even uitleggen, want ik begrijp echt niet hoe je dan de boel rangschikt.



  5. #2855

    Standaard

    Aha, lol
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #2856

    Standaard

    Een iPhone zonder natuurlijk licht is geen succes, maar het gaat om het idee. Binnenkort maak ik misschien wel goede foto's, maar ik heb mijn kasten uitgebreid met nog twee kasten. Alleen dat hoofd van Mr. Manhattan staat nog niet echt tof, maar daar heb ik in ieder geval nog ruimte voor nieuwe blu-rays.


  7. #2857

    Standaard

    Mooi. Ik zou willen dat ik ook de ruimte had om de wat specialere uitgaves met de cover naar voor te etaleren. Dat zit er wegens ruimtegebrek bij mij helaas niet in.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #2858

  9. #2859

    Standaard

    Super
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  10. #2860

    Standaard

    Ook al weer een tijdje geleden dat ik nog wat foto's postte:



    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #2861

  12. #2862

    Standaard

    Mooie collectie, trouwens de acteur die Kruml speelde komt naar Utrecht, Dutch Comic Con 25 maart ergens, in een weekend, maar dat wist je waarschijnlijk wel.

  13. #2863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Harry Potter-fan?
    Jazeker, al 15 jaar lang! Tegenwoordig wel wat minder natuurlijk maar de passie is er nog steeds.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kefke96 Bekijk bericht
    Mooie collectie, trouwens de acteur die Kruml speelde komt naar Utrecht, Dutch Comic Con 25 maart ergens, in een weekend, maar dat wist je waarschijnlijk wel.
    Wist ik niet nee, ben ook niet zo convention gezind vandaar, maar bedankt voor de tip in ieder geval.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  14. #2864

  15. #2865

    Standaard

    Pieter, erg mooi!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #2866

    Standaard

    Eindelijk mijn filmkamer een beetje op orde gekregen. For now...


    DVD's op alfabet plus de A-Film 3 discs Limited Editions...




    Nog wat fraaie uitgaves...




    Blu-ray's op alfabet plus Sin City en Alien/Predator...




    Blu-ray's op alfabet deel II, cabaret, Man Of Steel en 50 jaar Bond giftsets en nog wat losse Blu-ray boxen...




    Coen brothers, Tarantino en Scorsese, QFC's, steelbooks/-cases en animatie...




    Diverse TV series, Hellboy giftset, PotC en een plankje Lost...




    Jaws, Hellraiser Lament Configuration Boxset, Donnie Darko, diverse TV series deel II, diverse boxsets en enkele giftsets...




    The Lord Of The Rings merchandise, waaronder Hadhafang (Arwen's zwaard)...




    The Lord Of The Rings merchandise deel II, waaronder bovenaan enkele pronkstukken (Easterling soldier en Gothmog on Warg)...




    The Lord Of The Rings merchandise deel III, met o.a. een door Billy Boyd gesigneerde poster en hét pronkstuk van mijn collectie: de exclusive Premium Format van Lurtz...




    The Lord Of The Rings merchandise deel IV, DVD, Blu-ray en soundtrack verzameling, J.R.R. Tolkien's boeken en nogmaals Billy Boyd...




    The Lord Of The Rings merchandise deel V, waaronder de Dark Lord himself...




    ...her en der nog wat ruimte over...gelukkig...want heel veel nieuwe kasten passen er niet meer in de kamer...
    Laatst aangepast door Dennis Oosterhuis : 16-03-2015 om 18:32
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #2867

  18. #2868

    Standaard

    Goed bezig Dennis

  19. #2869
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Indrukwekkende collectie, mooi hoor!

    We zoeken nog een slachtoffer voor een videoitem "de collectie van..."

    En dan zonder dollen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #2870

    Standaard

    Een slachtoffer..

    Paar jaar geleden was er iemand die echt heel veel had, vooral heel veel giftsets. Volgens mij kwam hij uit Belgie en had hier nog veel foto's geplaatst. Er moest toen iemand van verzekering langskomen om te kijken hoeveel het waard was.... ( kan niet op zijn naam komen ) ( alles op zijn zolder met verschillende kasten en tot de nok toe vol.

  21. #2871

    Standaard

    Is er iemand die kan linken naar de vorige delen?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  22. #2872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Een slachtoffer..

    Paar jaar geleden was er iemand die echt heel veel had, vooral heel veel giftsets. Volgens mij kwam hij uit Belgie en had hier nog veel foto's geplaatst. Er moest toen iemand van verzekering langskomen om te kijken hoeveel het waard was.... ( kan niet op zijn naam komen ) ( alles op zijn zolder met verschillende kasten en tot de nok toe vol.
    http://www.rudyooms.nl/ ?

  23. #2873
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Is er iemand die kan linken naar de vorige delen?
    Via de uitgebreide zoekfunctie van het forum.

    http://dvd.nl/forum/search.php?searchid=750612
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #2874

    Standaard

    Thanks allen!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Indrukwekkende collectie, mooi hoor!

    We zoeken nog een slachtoffer voor een videoitem "de collectie van..."

    En dan zonder dollen...
    Haha, en zou jij van plan zijn om daarvoor vanuit Diemen richting Hardenberg te tuffen? Of krijg je reiskostenvergoeding van dvd.nl?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #2875
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Van DVD.nl krijgen we helemaal niks, alleen voldoening en helemaal in deze. Want ik rij graag op eigen kosten naar Hardenberg en dan vind ik het nog eens leuk ook...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 115 van 116 EersteEerste ... 1565105111112113114115116 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •