Pagina 114 van 116 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116 LaatsteLaatste
De resultaten 2.826 tot 2.850 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2826

    Standaard

    Dit maakt de keuze weer wat moeilijker.
    Die Billy kasten zien er prima uit maar qua diepte heb ik er ook een probleempje mee.
    Daar zijn die Besta kasten dan weer veel beter precies.
    Heeft iemand op dit forum zo'n Besta kasten en zo ja welke afmetingen zijn dat dan want op de Ikea site kan ik wel Besta kasten vinden maar niet degene van de foto die theThinWhiteDuke als voorbeeld gaf.
    Waarschijnlijk zie ik er weer over.
    Heeft iemand trouwens zowel Besta als Billy kasten kwestie van de kwaliteit te vergelijken.

  2. #2827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Die kast heeft serieus de perfecte afmetingen, perfect Staat mooi!
    Thanks!

    Die kasten zijn van verzamelkasten.nl

  3. #2828

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Dit maakt de keuze weer wat moeilijker.
    Die Billy kasten zien er prima uit maar qua diepte heb ik er ook een probleempje mee.
    Daar zijn die Besta kasten dan weer veel beter precies.
    Heeft iemand op dit forum zo'n Besta kasten en zo ja welke afmetingen zijn dat dan want op de Ikea site kan ik wel Besta kasten vinden maar niet degene van de foto die theThinWhiteDuke als voorbeeld gaf.
    Waarschijnlijk zie ik er weer over.
    Heeft iemand trouwens zowel Besta als Billy kasten kwestie van de kwaliteit te vergelijken.
    Ik heb zelf 5 Besta kasten in mn ‘mancave’ staan.
    De kwaliteit is denk ik vergelijkbaar met de Billys. Qua kleur vind ik lichtgrijs (mn Bestas zijn deze kleur) veel fraaier dan de kleuren waarin de Billys verkrijgbaar zijn.
    Vanwege de kleur en met name de afmetingen (geen ruimteverlies) is Besta gewoon top.

    Ik kan de kasten die ik heb (60 breed, 20 diep, 128 hoog) overigens ook niet meer vinden op de Ikea site.....toen ik eind vorig jaar er 2 bij wilde halen waren deze in de meeste filialen al niet meer aanwezig in de juiste kleur en ik heb ze toen via de site moeten bestellen. Zo te zien is dit model nu helemaal van de site af.


    Binnenkort zal ik fotos posten van mn hele opstelling (DVDs/BRs + filmboeken (deze staan weer in Hemnes kasten (ook lichtgrijs) + (gedeelte van de merchandise).
    Ik ben nog bezig alles in te richten en een schifting te maken (kan/ga/wil niet alles uitstallen)


  4. #2829

    Standaard

    Ik heb ook Billy-kasten. Ben onlangs verhuisd, dus toen nieuw aangeschaft en aangezien ik toch aan het klussen was en ik nog latten over had, heb ik deze latten op de planken geplakt. Heb je toch ff wat te doen, maar het was zo gedaan. Hieronder een (slechte) foto waarop je dat kunt zien. Rechtsonderin is op deze foto nog niet gevuld, daar zie je dus een latje liggen. Zo is het qua diepte toch prima te doen.


  5. #2830

    Standaard

    Even wat fotookes genomen....ik wilde een wat strakkere indeling met dit als voorlopig resultaat....

    Boekenkast:






    Series + Disney: (closeup van de lijst die erboven hangt; gesigneerd door Ford, Hamill, Fisher, Mayhew, Daniels, Williams)


    Films: (erboven hangen 2 gesigneerde lithos van Ralph McQuarrie, alsmede een gesigneerde G.Lucas))




    Retrogames:
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-04-2014 om 19:53

  6. #2831

    Standaard

    Vette collectie Duke en goede indeling. Jammer alleen dat al die Star Wars spullen de collectie verpesten

  7. #2832

    Standaard

    Tot grote ergernis van mijn vrouw, ik ben een eeuwige twijfelaar, dacht ik afgelopen weekend ik hak de knoop door en ga voor de Billy kasten voor het opbergen van mijn cd / dvd / bluray / ps3 verzameling.
    Ik berg mijn verzameling momenteel op in een kast van verzamelkasten.nl en in really useful boxen. Ik heb in mijn appartement een aparte kamer speciaal voor mijn verzameling maar dat lijkt meer op een magazijn door die enorme stapels really useful boxen.
    Dus ik richting Ikea en op zoek naar de Billy kasten. Dit lijkt me de beste en vooral goedkoopste oplossing. Heb destijds een maatkast laten maken door verzamelkasten.nl en voor die prijs heb ik nu bijna 6 Billy kasten.
    Het grote nadeel blijf ik echter vinden de diepte van die kast vooral ook omdat ik cd's moet kwijtraken in dat meubel.
    Dus daar komt de 'eeuwige twijfelaar' weer zijn hoofd opsteken en zo kwam ik weer op de site van cd-rek.nl terecht.
    Duurder dan Ikea natuurlijk maar goedkoper dan verzamelkasten.
    Dus mensen sorry voor mijn eeuwige gezeur maar hier komt weer een vraag.
    Is er iemand die zowel een Billy als een kast van cd-rek heeft?
    Heb al een aantal foto's gevonden van members op dit forum met zo'n cd-rek kast, hebben jullie echter nog recentere foto's van jullie cd-rek kasten en dan vooral voorbeelden met bluray's en / of dvd tv reeksen daarin.
    Ik ga beginnen aan de lenteschoonmaak en het gaat nu moeten gebeuren dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.

  8. #2833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Tot grote ergernis van mijn vrouw, ik ben een eeuwige twijfelaar, dacht ik afgelopen weekend ik hak de knoop door en ga voor de Billy kasten voor het opbergen van mijn cd / dvd / bluray / ps3 verzameling.
    Ik berg mijn verzameling momenteel op in een kast van verzamelkasten.nl en in really useful boxen. Ik heb in mijn appartement een aparte kamer speciaal voor mijn verzameling maar dat lijkt meer op een magazijn door die enorme stapels really useful boxen.
    Dus ik richting Ikea en op zoek naar de Billy kasten. Dit lijkt me de beste en vooral goedkoopste oplossing. Heb destijds een maatkast laten maken door verzamelkasten.nl en voor die prijs heb ik nu bijna 6 Billy kasten.
    Het grote nadeel blijf ik echter vinden de diepte van die kast vooral ook omdat ik cd's moet kwijtraken in dat meubel.
    Dus daar komt de 'eeuwige twijfelaar' weer zijn hoofd opsteken en zo kwam ik weer op de site van cd-rek.nl terecht.
    Duurder dan Ikea natuurlijk maar goedkoper dan verzamelkasten.
    Dus mensen sorry voor mijn eeuwige gezeur maar hier komt weer een vraag.
    Is er iemand die zowel een Billy als een kast van cd-rek heeft?
    Heb al een aantal foto's gevonden van members op dit forum met zo'n cd-rek kast, hebben jullie echter nog recentere foto's van jullie cd-rek kasten en dan vooral voorbeelden met bluray's en / of dvd tv reeksen daarin.
    Ik ga beginnen aan de lenteschoonmaak en het gaat nu moeten gebeuren dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.
    Ik weet niet of je mijn post had gezien, maar ik heb wat extra latjes gemonteerd op de Billy-planken. Zo gedaan. Nu scheelt het dat ik nog latjes over had, maar die hoeven niet duur te zijn.

    Overigens heb ik geen ervaring met rekken.

  9. #2834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Tot grote ergernis van mijn vrouw, ik ben een eeuwige twijfelaar, dacht ik afgelopen weekend ik hak de knoop door en ga voor de Billy kasten voor het opbergen van mijn cd / dvd / bluray / ps3 verzameling.
    Ik berg mijn verzameling momenteel op in een kast van verzamelkasten.nl en in really useful boxen. Ik heb in mijn appartement een aparte kamer speciaal voor mijn verzameling maar dat lijkt meer op een magazijn door die enorme stapels really useful boxen.
    Dus ik richting Ikea en op zoek naar de Billy kasten. Dit lijkt me de beste en vooral goedkoopste oplossing. Heb destijds een maatkast laten maken door verzamelkasten.nl en voor die prijs heb ik nu bijna 6 Billy kasten.
    Het grote nadeel blijf ik echter vinden de diepte van die kast vooral ook omdat ik cd's moet kwijtraken in dat meubel.
    Dus daar komt de 'eeuwige twijfelaar' weer zijn hoofd opsteken en zo kwam ik weer op de site van cd-rek.nl terecht.
    Duurder dan Ikea natuurlijk maar goedkoper dan verzamelkasten.
    Dus mensen sorry voor mijn eeuwige gezeur maar hier komt weer een vraag.
    Is er iemand die zowel een Billy als een kast van cd-rek heeft?
    Heb al een aantal foto's gevonden van members op dit forum met zo'n cd-rek kast, hebben jullie echter nog recentere foto's van jullie cd-rek kasten en dan vooral voorbeelden met bluray's en / of dvd tv reeksen daarin.
    Ik ga beginnen aan de lenteschoonmaak en het gaat nu moeten gebeuren dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.
    Je kunt ook overwegen om de kasten zelf te maken, dat heb ik ook gedaan.
    Is zelfs nog veel goedkoper dan Ikea en heb je het precies op maat zoals je het wilt.

  10. #2835

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Je kunt ook overwegen om de kasten zelf te maken, dat heb ik ook gedaan.
    Is zelfs nog veel goedkoper dan Ikea en heb je het precies op maat zoals je het wilt.
    Ik heb een visuele handicap dus dit is helaas geen oplossing.

  11. #2836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik heb een visuele handicap dus dit is helaas geen oplossing.
    In dat geval denk ik dat de oplossing van vinnypassy het best is.
    In de Billy kasten kun je achterin cds/dvds/blurays/spullen die je niet perse hoeft te tonen opbergen.
    Dan heb je de diepte opgevuld en toon je de mooiste titels voorin.
    Is maar een idee.

    Wellicht is het een idee om eerst te bedenken hoe je de films/spellen wilt uitstallen voordat je naar de kasten gaat kijken.
    Dan kun je meerdere mogelijkheden afstrepen tot je handvol keuzes hebt.
    Anders kun je door de bomen het bos niet meer zien.
    Of vergis ik me?

  12. #2837

    Standaard

    Helemaal mee eens eendje.

  13. #2838

    Standaard

    Ik zie dat ik op 1 april nog een foto had gepost, maar inmiddels is mijn selectie aardig aangevuld. Tijd voor een uitgebreidere update dus. Hier een link naar de volledige collectie.
































  14. #2839

  15. #2840

  16. #2841

  17. #2842

    Standaard

    Looking good!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2843

    Standaard

    Zeer mooie collectie!
    En ook erg netjes uitgestald!

  19. #2844

    Standaard

    Opmerkelijk dat mensen op alfabet hun films in de kast plaatsen… Ieder zijn ding natuurlijk.

  20. #2845

    Standaard

    Prachtige collectie! En mooie, strakke uitstalling
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #2846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Opmerkelijk dat mensen op alfabet hun films in de kast plaatsen… Ieder zijn ding natuurlijk.
    En jij doet het hoe?

  22. #2847

    Standaard

    Oproep aan allen: meer collectiefoto's please
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #2848

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pastichio rocker Bekijk bericht
    en jij doet het hoe?
    z-a

  24. #2849

    Standaard

    Trouwens ThinWhiteDuke: geweldige StarWars collectie, true dedication
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #2850

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    En jij doet het hoe?
    Ik sorteer volgens uitgever en vervolgens een beetje volgens de kleur van de spine en de fonts van vet naar slim. Ook slipcovers bij elkaar… Veel meer werk dan A-Z sorteren maar het ziet er zo wat verzorger uit.

    Ik krijg bijvoorbeeld de kriebels van die A-film Quality films onderaan de kast. Bij mij staan die kleur bij kleur gesorteerd. Ik heb helemaal geen moeite om films terug te vinden. Weet van buiten welke uitgever was heeft uitgebracht.

    Maar zoals ik al zij ieder zijn ding.

Pagina 114 van 116 EersteEerste ... 1464104110111112113114115116 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •