Pagina 77 van 116 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.901 tot 1.925 van 2877 worden weergegeven.
  1. #1901

    Standaard

    Zelf vanavond om 20.00 begonnen met alles opnieuw neer te zetten, over van alles alfabetisch naar op genre. Drie uur mee bezig geweest. Maar het is het waard, lijkt me toch handiger in gebruik zo! Ook leuk om alles van een genre naast elkaar te zien staan.

    Als er nog tips zijn met betrekking tot een of meerdere toppers uit een bepaald genre die je er nog niet tussen ziet staan, dan ben ik daar altijd benieuwd naar!


    Overzicht totaal - De smalle verticale kasten links en rechts van de kast in het midden zijn de restcategorieën drama (links) en thriller (rechts)


    Plank 1: Actie
    Plank 2: Actie: James Bond 1 t/m 20
    Plank 3: Komedie
    Plank 4: Musical / Muziekfilm


    Plank 1: Comic Book verfilmingen
    Plank 2: Westerns
    Plank 3: Romantiek
    Plank 4: Fantasy


    Plank 1: Oorlog (WO2, Vietnam en overig)
    Plank 2: Misdaad / Mafia


    Plank 1: Science-Fiction
    Plank 2: Klassieke films (ongeveer < 1960-'65)



    Plank 1: Geschiedenis (ongeveer < 1900)
    Plank 2: Arthouse en wereldcinema (niet US, UK of NL)


    Plank 1: TV-series (The West Wing, Lost, 24 en The O.C.)
    Plank 2: Filmvalley alle nummers en deel van de filmboeken



    Plank 1: Animatie (Disney, Pixar en overig)
    Plank 2: LOTR (SE's in Paul Champagne Box, EE's en LE's)


    Plank 1: LOTR WETA Beelden bij giftset deel 2 en 3 en Gandalf the Grey statue
    Plank 2: NL uitgave van LOTR + The Hobbit met illustratie van Alan Lee, daarnaast de US in leer gebonden uitgaves van LOTR en The Hobbit. Daarnaast alle overig boeken van Tolkien. Verder de LE van de soundtrack van deel 1.

    En tenslotte:



    De beginnende Blu-ray collectie. 71 films met nog 3 films en een serie onderweg.
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 10-12-2008 om 17:51
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #1902

  3. #1903

    Standaard

    Ziet er uitstekend uit. Mooie collectie, mooi uitgestald, Patrick!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #1904

    Standaard

    Zo dat ziet er echt heel netjes uit!! Mooi hoor .

  5. #1905

    Standaard

    Fraaie collectie Patrick, en ook al een aardig eind op weg met blu-rays .

    Naar één dvd box in je collectie ben ik nog steeds op zoek, de Lion King Giftset :neutral: .

  6. #1906

    Standaard

    zeer mooie collectie, goed uitgestald en gesorteerd ook!

  7. #1907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    Naar één dvd box in je collectie ben ik nog steeds op zoek, de Lion King Giftset :neutral: .
    Aangezien de blu-ray waarschijnlijk volgend jaar uitkomt, mag deze in principe weg. Doe maar een goed bod via PM!

    Verder iedereen bedankt voor de complimenten!

    Iemand nog tips voor een bepaald genre voor op mijn wishlist?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Iemand nog tips voor een bepaald genre voor op mijn wishlist?
    Je hebt wel erg weinig musicals, The Pirate staat er ook zo eenzaam bij Heb je die al gezien overigens?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #1909

    Standaard

    Nette collectie, Patrick.

    Hoe zit het met die Arthouse en wereldcinema plank waarvan de helft uit Azië komt.

    Kunnen we daar in toekomst nog uitbreiding van zien?

  10. #1910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Nette collectie, Patrick.

    Hoe zit het met die Arthouse en wereldcinema plank waarvan de helft uit Azië komt.

    Kunnen we daar in toekomst nog uitbreiding van zien?
    Dat is samen met de categorie klassieker een die steeds meer aandacht krijgt. Ik heb nu wel zo'n beetje alle must-haves uit Hollywood van grofweg de periode 1970 tot nu. De rest van de wereld en de periode voor 1970 wordt dus steeds interessanter.

    Nog aanraders?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #1911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Je hebt wel erg weinig musicals, The Pirate staat er ook zo eenzaam bij Heb je die al gezien overigens?
    Nee, nog niet gezien, moet ik echt een keer voor in de stemming zijn.

    Zo weinig musical heb ik toch ook weer niet? Cabaret, Chicago, The Pirate, Romeo + Juliet, Grease, Moulin Rouge en Across the Universe. Laatstgenoemde kan ik je trouwenso ook aanraden, mits je die niet al heb gezien. De SE is bij Play.com maar iets van 7 euro.

    Moulin Rouge vind ik overigens verreweg de beste uit het rijtje. Wel nog maar eenmaal gezien, wordt een keer tijd voor een herkijk.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #1912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Zo weinig musical heb ik toch ook weer niet? Cabaret, Chicago, The Pirate, Romeo + Juliet, Grease, Moulin Rouge en Across the Universe.
    Ach ja, het is maar hoe je weinig definieert, nietwaar? Op een collectie van 500+ titels is het niet heel veel in mijn ogen

    En een collectie zonder Singin' in the Rain kan echt niet hoor!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #1913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is samen met de categorie klassieker een die steeds meer aandacht krijgt. Ik heb nu wel zo'n beetje alle must-haves uit Hollywood van grofweg de periode 1970 tot nu. De rest van de wereld en de periode voor 1970 wordt dus steeds interessanter.

    Nog aanraders?
    Ik zou zeggen check mijn WiW lijst. Teveel om op te noemen. Alleen al van dit jaar kan ik je een lijst van twintig titels leveren. Pas wel op. Mijn smaak is niet jou smaak.

    Farväl Falkenberg
    Waltz with Bashir
    Le Conseguenze dell'amore
    Me and You and Everyone We Know
    Ônibus 174
    Entre les murs
    Hunger
    Mýrin
    Manufactured Landscapes
    Sorstalanság
    Chugyeogja
    Il y a longtemps que je t'aime
    Izgnanie
    Ex Drummer
    Laatst aangepast door Oudlid_X5 : 10-12-2008 om 21:47

  14. #1914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    En een collectie zonder Singin' in the Rain kan echt niet hoor!
    Staat bij deze op de wishlist.

    @Verhoeven. De meeste titels zeggen me niet zoveel. Enige die ik heb gezien is Me, You and Everyone You Know en die heb ik met veel moeite uit kunnen kijken. Maar ik zou ze in het achterhoofd!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #1915

    Standaard

    Mooi Patrick, een zeer uitgebalanceerde collectie, complimenten! Echter die westerns hoeven er niet uit te zien alsof ze ook daadwerkelijk uit het stoffige Wilde Westen komen, afstoffen die boel!

  16. #1916

    Standaard

    Hele mooie collectie, ook heel mooi neergezet.
    Als tip, Brokeback Mountain is een hele mooie film en die zie ik volgens mij niet tussen je collectie terug
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  17. #1917

    Standaard

    Die heb ik nog steeds niet gezien inderdaad, bedankt voor de tip.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #1918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Mooi Patrick, een zeer uitgebalanceerde collectie, complimenten! Echter die westerns hoeven er niet uit te zien alsof ze ook daadwerkelijk uit het stoffige Wilde Westen komen, afstoffen die boel!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  19. #1919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    Hele mooie collectie, ook heel mooi neergezet.
    Als tip, Brokeback Mountain is een hele mooie film en die zie ik volgens mij niet tussen je collectie terug
    Dat is de meest beledigende film van de afgelopen jaren, iedere kopie van die film moet ritueel verbrand worden. Er is NIKS moois aan Brokeback Mountain.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #1920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat is de meest beledigende film van de afgelopen jaren, iedere kopie van die film moet ritueel verbrand worden. Er is NIKS moois aan Brokeback Mountain.
    Heb je hem wel gezien, of volg je alle zogenaamde 'homofilm' argumenten?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  21. #1921

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dat is de meest beledigende film van de afgelopen jaren, iedere kopie van die film moet ritueel verbrand worden. Er is NIKS moois aan Brokeback Mountain.
    Uitgerekend van jou wil ik wel eens een goed beargumenteerd standpunt hierover horen. Ik vond het zelf ook geen dijk van een film, maar om nu te zeggen dat er niks, maar dan ook helemaal niks goeds aan was, schiet mij dan weer een beetje te ver door. Dus, vertel graag je frustratie(s) hierbij. Ik ben oprecht benieuwd.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  22. #1922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Uitgerekend van jou wil ik wel eens een goed beargumenteerd standpunt hierover horen. Ik vond het zelf ook geen dijk van een film, maar om nu te zeggen dat er niks, maar dan ook helemaal niks goeds aan was, schiet mij dan weer een beetje te ver door. Dus, vertel graag je frustratie(s) hierbij. Ik ben oprecht benieuwd.
    klik
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #1923

    Standaard

    Mooie collecties komen weer voorbij
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #1924

    Standaard

    Mooie collecties mensen!
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  25. #1925

    Standaard

    pt1
    pt2
    de rij van Golden years t/m wild7 heb ik nog niet gezien, dus flinke kijkachterstand. De bovenste rij met QFC etc zitten ook nog een aantal bij die ik nog niet gekeken heb.

    Ik heb gelijk ook even een vraag, misschien is er namelijk ook iemand hier met een zwarte Billy kast. Ik zoek namelijk nog 1 plank, maar vorige keer toen ik bij IKEA was hadden ze deze niet los te koop. Ook op de website staat niets. Iemand enig idee hoe ik hier aan kan komen? Het liefst voor een redelijke prijs, aangezien de kast nou ook niet zo'n heel groot bedrag was. Of iemand enig idee wat de kleurcode zwart is, qua verf?
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

Pagina 77 van 116 EersteEerste ... 276773747576777879808187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •