Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 196 van 196 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Neen, ik zeg dat ik liever een ander zie in de hoofdrol.

    Gyllenhaal een grote hollywood ster?!
    Wat, niet dan? Sowieso groter dan Clive Owen of die vent uit The Mummy. Maar zeg dan gewoon dat je een hekel aan Gyllenhaal hebt, in plaats van eerst te zeggen dat het geen Amerikaan moet zijn, en later te zeggen dat het een getint persoon moet zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Wat, niet dan? Sowieso groter dan Clive Owen of die vent uit The Mummy. Maar zeg dan gewoon dat je een hekel aan Gyllenhaal hebt, in plaats van eerst te zeggen dat het geen Amerikaan moet zijn, en later te zeggen dat het een getint persoon moet zijn.

    Groter dan clive owen Die is goed.(king arthur, children of men, shoot em up, elizabeth: the golde age, the bourne identity, Sin City)

    Ik zie alleen donnie darko en brokeback mountain...voor gyllenhaal...

    Ik heb geen hekel aan gyllenhaal, ik zie hem in deze film niet zo zitten en je weet drommels goed wat ik bedoel.

    Ja, ik zie liever een getinte of een achte Arabier dan een blanke met schoenpoets...waardoor je heen kunt kijken en alsnog een blanke eronder ziet.LOL.

    Dat is ook de enige reden dat hij deze rol heeft, kleine pubermeisjes naar de bios lokken, hetgeen di capro moest doen voor titanic!

    Gyllenhaal een grote hollywood ster...
    Laatst aangepast door hstadman : 08-05-2010 om 15:25

  3. #178

    Standaard

    Als hij mensen naar de bioscopen moet trekken, dan is de opzet toch geslaagd, of niet?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Als hij mensen naar de bioscopen moet trekken, dan is de opzet toch geslaagd, of niet?
    Ik ren toch echt de andere kant op, rechstreeks naar Robin Hood.

    Deze twee films komen ongeveer gelijk uit en ik weet nu al welke van de twee het gaat halen.

  5. #180

    Standaard

    Leuke discussie over de huidskleur van de hoofdpersoon en dat hij maar door iemand met een Arabisch uiterlijk gespeeld moet worden.

    Het is de Prins van Perzië en de oorspronkelijk Perzen/Iraniërs behoorden tot het Kaukasische ras en zijn zelfs de oorspronkelijke Ariërs. Ook tegenwoordig leven, vooral in het noorden, nog veel mensen met een lichtere of zelfs gewoon blanke huid.

    Eisen dat de Prins gespeeld moet worden door een getint iemand met Arabisch uiterlijk is dus nagenoeg even belachelijk als de aangehaalde schoenpoets.

    O.a. Chuck Norris maakte dezelfde fout: http://www.kavehfarrokh.com/articles...ns-and-greeks/

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Leuke discussie over de huidskleur van de hoofdpersoon en dat hij maar door iemand met een Arabisch uiterlijk gespeeld moet worden.

    Het is de Prins van Perzië en de oorspronkelijk Perzen/Iraniërs behoorden tot het Kaukasische ras en zijn zelfs de oorspronkelijke Ariërs. Ook tegenwoordig leven, vooral in het noorden, nog veel mensen met een lichtere of zelfs gewoon blanke huid.

    Eisen dat de Prins gespeeld moet worden door een getint iemand met Arabisch uiterlijk is dus nagenoeg even belachelijk als de aangehaalde schoenpoets.

    O.a. Chuck Norris maakte dezelfde fout: http://www.kavehfarrokh.com/articles...ns-and-greeks/

    Leuke, belachelijke opmerking door iemand die de game nooit heeft gespeeld, waar de prince of persia duidelijk niet als blank wordt geportretteerd.

    Wtf heeft chuck norris te maken met een game.

    Deze ziet er ook echt blank uit.LOL.

    http://news.filefront.com/actual-pri...-persia-movie/

    zoals u ziet, waren de meeste stemmen voor deze man, maar koos hollywood(zoals gewoonlijk) voor een blanke (bekende(kuch) man. Kun je net zo goed een blonde arier prince of persia laten spelen! En nee, dit heeft totaal niets te maken met huidskleur of discriminatie, voordat daar iemand over begint, maar in het consequent zijn van een game verfilming.

    Bij lara croft hebben ze tenminste nog de moeite gedaan om iemand te krijgen die er een beetje op leek.


    Kun je net zo goed donald duck er neer zetten.

    Persoonlijk denk ik dat de 1ste, 2de, 3de en 4de keus zijn afgehaakt en gyllenhaal overbleef.LOL.

    nog even over de schoenpoets, kijk eens naar de film lawrence of arabia , waar de prins wordt gespeeld door sir alec guinness, die een laag schoenpoets op zijn hoofd kreeg gesmeerd.........om er toch maar een beetje gekleurd uit te zien...zelfde als met.....vul maar in.
    Laatst aangepast door hstadman : 08-05-2010 om 23:35

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Leuke, belachelijke opmerking door iemand die de game nooit heeft gespeeld, waar de prince of persia duidelijk niet als blank wordt geportretteerd.
    Ik heb de games wel gespeeld, allemaal. Zelfs de monstruositeit genaamd Prince of Persia 3D. Ik vraag me eerder af of jij de games wel gespeeld hebt want zeker in de Sands of Time trilogie, waar de film op is gebaseerd, kan de Prins ook wel een zonnebankje gebruiken:



    Waar zeg ik dat Chuck Norris iets met de game te maken heeft? Chuck Norris heeft, kennelijk net als jij, het idee dat iedereen uit Iran een getinte huidskleur heeft, zelfs als er een echte, blanke Iraniër voor zijn neus staat.

    En die persoon uit je link ziet er inderdaad nogal blank uit, zeker op een zwart-witfoto...

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Ik heb de games wel gespeeld, allemaal. Zelfs de monstruositeit genaamd Prince of Persia 3D. Ik vraag me eerder af of jij de games wel gespeeld hebt want zeker in de Sands of Time trilogie, waar de film op is gebaseerd, kan de Prins ook wel een zonnebankje gebruiken:



    Waar zeg ik dat Chuck Norris iets met de game te maken heeft? Chuck Norris heeft, kennelijk net als jij, het idee dat iedereen uit Iran een getinte huidskleur heeft, zelfs als er een echte, blanke Iraniër voor zijn neus staat.

    En die persoon uit je link ziet er inderdaad nogal blank uit, zeker op een zwart-witfoto...

    Alleen als je het zwart/wit bekijkt!

    En ja sands of time heb ik zelf ook gespeeld!

    Tenzij mijn monitor niet goed was gecalibreerd, was hij toch niet wit...


    Op deze poster hebben ze hem toch duidelijk wat donkerder willen afbeelden dan dat hij werkelijk is:
    http://www.imdb.com/media/rm521375488/tt0473075

    Dat is duidelijk niet zijn eigen huidskleur.LOL.

    Zeker in vergelijking met deze filmshot:
    http://www.imdb.com/media/rm1878493440/tt0473075

    Zoals u ziet, zijn ze zelf ook niet echt consequent.LOL.
    Laatst aangepast door hstadman : 09-05-2010 om 00:10

  9. #184

    Standaard

    Kunnen we het over wat anders gaan hebben?

  10. #185

    Standaard

    Beetje een discussie zonder einde dit

    Ga eerst de film maar eens zien!

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Beetje een discussie zonder einde dit

    Ga eerst de film maar eens zien!
    Nee dank je, verwacht veel meer van Robin Hood.

  12. #187

    Standaard

    Vanavond naar Prince of persia geweest in de IMAX bios in Eindhoven!

    En ik kan een ding zeggen ik heb me kostelijk vermaakt en ik zeg kom maar op met deel 2&3! Mooie special effects, lekkere actie in afwisseling met wat romantiek en een goed verhaal!

    Het is eigenlijk een soort pirates of the carribean in het zand, met zelfde soort humor! Prince of persia heeft ook wel een beetje een lol broek in de vorm van johnny depp maar zijn rol is alleen niet zo groot als die van depp.

    Film was niet perfect en er is nog ruimte voor verbetering maar ik geef hem toch een dikke 7,5
    Laatst aangepast door theregiment : 22-05-2010 om 12:54

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht

    Het is eigenlijk een soort pirates of the carribean in het zand, met zelfde soort humor!
    Op de poster staan zelfs ook skeletten!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  14. #189

    Standaard

    heb de film vandaag gezien, en vond m erg tegenvallen,

    had best wat verwacht van gyllenhaal en kingsley, maar vond ze mede door dat (overdreve) engelse accent niet echt goed, terwijl ze wel het perfecte uiterlijk hebben voor de film.

    verder vond ik de humor die afentoe langs kwam erg storend (inderdaad de zelfde humor als in pirates, alleen bij depp past de humor wel, bij gyllenhaal en de bandiet niet, sowieso niet echt in het hele verhaal) het verhaal zelf is opzich niet slecht, alleen de manier van filmen vond ik ook niet echt geweldig.
    heel veel snelle edits en close ups, vond ook dat er veels te veel vecht scenes in de film zaten (mede door die snelle edits en close ups stoorde ik me hier ook aan) en als laatste viel het me op dat de wijde shots van oa de stad onscherp waren, weet niet of dat in de film zat of aan de projectie lag.

    al met al een film die ik niet nog snel nog een keer ga kijken, de game zelf vond ik stukken beter

  15. #190

    Standaard

    Ik vond het zelf wel een aardig filmpje, had er niet al te hoge verwachtingen van dus heb er uiteindelijk nog van genoten ook.
    Ikran is not horse!

  16. #191

    Standaard

    Ik was aangenaam verrast. Ik hou wel van die humor, en het was toch wel gedoseerd, oftewel, het werd geen comedie ... dat hebben ze in Transformers dus wel heel verkeerd gedaan.

    Actie was super, verhaal was best ok. Enige minpunt was Sir B.K., dramatisch slecht (misschien iets overdreven, maar dat had beter gemoeten). Hoofdrol was goed. Wat mij betreft een geslaagd deel 1, het kan nog wel iets beter idd, wellicht een 2e deel.
    I find your lack of faith disturbing

  17. #192

    Standaard

    Vond dit ook een prima film. Actie scenes waren erg goed gedaan en Jake Gyllenhaal vond ik echt prima.

  18. #193

    Standaard

    Alleen bij het einde kreeg ik een echte Prince of Persia gevoel..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #194

    Standaard

    Aardige popcornflick. Niets bijzonders, alhoewel er genoeg leuke scenes in zitten is het geen hoogvlieger. Verhaal is niet spectaculair maar erg voorspelbaar. De actie en de special effects vond ik dan wel weer erg tof.

    Al met al een 6,7.

  20. #195

    Standaard

    Het is een lekker ding hoor, die Gyllenhaal, maar totaal miscast en de film vond ik echt total crap (en ik had ook lage verwachtingen vooraf). Gameverfilmingen kunnen dus echt niet.

    En de discussie over arabisch uiterlijk; voor mij blijft dit de enige echte Prince of Persia:

    Kortom, een blondje met roze huid
    Laatst aangepast door Oakey : 10-09-2010 om 17:37

  21. #196
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    gisteravond deze film gezien matig verhaal met leuke effects krijgt van mij een 7 en op naar een vervolg.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •