Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 196 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Prince of Persia: Sands of Time (2008)






    Een film gebaseerd op het beroemde spel Prince of Persia.
    De prins wordt volgens Imdb gespeeld door Charlie Clausen(ik ken hem niet)
    Regiseur is nog niet bekend maar het wordt weer een samenwerking tussen Bruckheimer en Disney dus mischien wordt het weer een knallend succes?
    Heb het eerste spel van prince of persia heeeel veel gespeeld (was ook het enige spel dat we hadden )
    De Sand of time trilogie ken ik niet zo goed, en of het 1 of meer films worden weet ik ook niet.
    Maar het lijkt me iets om naar uit te kijken

    Spoilers
    samenvatting van de spellen

  2. #2

    Standaard

    De "Sand of Time"-trilogie is als spel heel goed maar of het ook als film gaat werken moet ik nog maar afwachten. Vooral het hele tijdbuig-gebeuren zal lastig zijn om op een logische en effectieve manier in de film te stoppen.

    Met name het tweede deel (Warrior Within) is zeer complex om ineen film van 2 uur te krijgen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    De "Sand of Time"-trilogie is als spel heel goed maar of het ook als film gaat werken moet ik nog maar afwachten. Vooral het hele tijdbuig-gebeuren zal lastig zijn om op een logische en effectieve manier in de film te stoppen.
    hm ja idd maar we zullen wel zien hoe ze dit gaan doen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #4

    Standaard

    alle 3 gave spellen. Zou best eens een goede film kunnen zijn. Vooral door de mooie omgevingen
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  5. #5

    Standaard

    Ik kijk er best naar uit... PoP kan een mooi verhaal lenen aan een film (trilogie...) zolang men Uwe Boll maar niet vraagt om te regisseren...

    Verder heb ik er wel zin in, zo'n "zand film", beetje in de stijl van The Mummy ofzo... lekker avonuurtje...
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  6. #6

    Standaard

    Als ze sfeer van Sands Of Time kunnen evenaren en zo'n sets als op de plaatjes gebruiken kan het wel goed komen. Dan moet het verhaal wel beter zijn dan het herhalende Hack 'N' Slash van het spel. Dat wordt nog het moeilijkst lijkt mij het verhaal en het tijd terug draaien gebruiken.

  7. #7

    Standaard

    Mijn vriendin heeft alle drie de spellen. Weleens gespeeld maar niks voor mijn. Kan visueel wel een spektakel worden natuurlijk.

  8. #8

    Standaard

    Klinkt veelbeloven, zal wel een lekker actieavontuur worden vergelijkbaar met The Mummy.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Klinkt wel cool!!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  10. #10

    Standaard

    wat een setting
    Alleen al daarvoor zou ik em graag willen zien.

    ...en het originele game is van mijne jongen tijd *kuck* (alsof ik nu oud ben)
    Wil weten of ze het game alle eer aan doen die het verdient.


    deze volg ik op de voet !

    btw: Charlie Clausen, ziet er mij een prima prince uit

  11. #11

    Standaard

    Klinkt inderdaad cool. Ik ben benieuwd!

  12. #12

    Standaard

    Hey, dat lijkt me nu eens een sfeervolle game-verfilming te kunnen worden (ipv van pleur een paar übermacho's of über-babes ergens in een apocalyptische wereld waar ze zombies gaan afknallen - niets mis mee, maar tijd voor iets anders)...

    Leuke herinneringen aan het originele spel (favoriet samen met Double Dragon....) en ook ik ben een groot fan van de Mummy-films...

    En die plaatjes in de eerste post zien er mooi uit...

    Ben benieuwd..
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #13

    Standaard

    WHOA!! Dat is onverwachts. Klinkt geweldig, I love the prince!

  14. #14

    Standaard

    Interessant, Jerry Bruckheimer produceert de film, dus een vermakelijke actiespektakel a la Pirates of the Caribbean moet er zeker in zitten. Bovenstaande screens zullen wel lekkermakertjes zijn, zijn duidelijk tekeningen of schilderijen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    WHOA!! Dat is onverwachts. Klinkt geweldig, I love the prince!
    IDD, van veel games verwacht je wel een verfilming! Maar van deze had ik het echt niet verwacht, maar ik zie er nu al wel naar uit! De games zijn allemaal geweldig!

  16. #16

    Standaard

    Hier kijk ik toch ook wel naar uit, hopelijk maken ze er een reeks van zoals PotC, zeer vermakelijke avonturenfilms. Als ze de settings van de film zo sfeervol kunnen krijgen als de schilderijen in de 1ste post dan zitten we goed denk ik.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    De "Sand of Time"-trilogie is als spel heel goed maar of het ook als film gaat werken moet ik nog maar afwachten. Vooral het hele tijdbuig-gebeuren zal lastig zijn om op een logische en effectieve manier in de film te stoppen.
    hm ja idd maar we zullen wel zien hoe ze dit gaan doen
    Dat is waar, maar met de CGI van tegenwoordig mag dat toch eigenlijk geen probleem wezen...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter_ke
    Hier kijk ik toch ook wel naar uit, hopelijk maken ze er een reeks van zoals PotC, zeer vermakelijke avonturenfilms. Als ze de settings van de film zo sfeervol kunnen krijgen als de schilderijen in de 1ste post dan zitten we goed denk ik.
    Dat was ik ook aan het denken, als ze dit een beetje goed aanpakken bij de eerste film wordt dit waarschijnlijk de nieuwe succesvolle avonturenfranchise na POTC. Voor mij mag het, de games zijn geweldig en ik vind het ook geweldig dat ze net van deze games een film willen maken, het ligt niet onmiddellijk in de lijn van verwachtingen al is het een zeer bekend spel.

  19. #19

    Standaard

    Ze moeten de spellen gewoon vergeten en gewoon een goeie film proberen te maken met de uitgangspunten van die spellen (de 1000 en 1 nacht setting en het gegeven van een prins die een princes redt). POTC is hierbij duidelijk het grote voorbeeld ja.

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    Ben 'n fan van de games en zit erg te wachten op de filmversie. Wordt wel tijd dat Hollywood 'n Sinbad-achtige avonturenspektakel uitbrengt dat zich afspeelt in 't oude Arabië.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  22. #22

    Standaard

    De titel is aangepast en er is nu ook een hoofrolspeler bekend gemaakt:


  23. #23

  24. #24
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    whahaha lol! Zou nog best een leuke spoof zijn

  25. #25

    Standaard

    Cool gemaakt 8)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •