De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard House M.D. (Seizoen 1) [DVD]

    House M.D. (Seizoen 1) [DVD]

    Maak kennis met de controversiële en sarcastische Dr. Gregory House.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb het altijd jammer gevonden dat ik deze serie niet op tv ben gaan volgen. De dvd zal ik dus waarschijnlijk wel een keer kopen als de prijs gezakt is, alleen wel erg jammer van het verknipte beeld.

  3. #3

    Standaard

    Waardeloos dat deze serie in 4:3 op DVD staat. Geldt helaas ook voor de UK-versie. De R1 versie is wel ok, maar mist de engelse ondertitels. Zucht...
    *** Star-trader / SafeTrader

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    Waardeloos dat deze serie in 4:3 op DVD staat. Geldt helaas ook voor de UK-versie. De R1 versie is wel ok, maar mist de engelse ondertitels. Zucht...
    Tja Universal sucks. Ik begrijp ook niet waarom ze het aanpassen, iemand geef me één reden?

  5. #5

    Standaard

    Is deze dvd dan wel de moeite waard? IK heb de serie nooit op tv gevolgd, maar ik hoorde anderen er wel altijd positief over! Is de dvd wel de moeite waard dan voor mensen met breedbeeld tv... (Wel er vaag hoor dat de DVD 4:3, de dvd is vaak juist wat beter als de tv versie toch?)

  6. #6

    Standaard

    Ik heb deze serie in het begin een aantal maanden gevolgd, maar het is iedere keer hetzelfde. In de eerste 3 kwartier hebben zitten ze er qua diagnose telkens naast en dan ineens hebben ze het gevonden. Her begon mij in ieder geval te vervelen...
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn Beunk
    Ik heb deze serie in het begin een aantal maanden gevolgd, maar het is iedere keer hetzelfde. In de eerste 3 kwartier hebben zitten ze er qua diagnose telkens naast en dan ineens hebben ze het gevonden. Her begon mij in ieder geval te vervelen...
    Zelfde verhaal bij mij. Hugh Laurie als House is in iedere aflevering even fantastisch, dat wel.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  8. #8

    Standaard

    Ik heb deze serie in het begin een aantal maanden gevolgd, maar het is iedere keer hetzelfde. In de eerste 3 kwartier hebben zitten ze er qua diagnose telkens naast en dan ineens hebben ze het gevonden. Her begon mij in ieder geval te vervelen...
    Dan neem ik aan dat je enkele jaren geleden ook al bent gestopt met kijken naar CSI. Die serie heeft wel de toon gezet voor repetetieve protocolseries. Ik ben ongeveer tegelijk de series Bones en House gaan volgen. Na een gruwelijk kleffe kerstaflevering ben ik afgehaakt bij Bones, maar House staat elke week vast op het programma, in de eerste plaats door de fantastische rol van Hugh Laurie.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarioGastel
    Ik heb deze serie in het begin een aantal maanden gevolgd, maar het is iedere keer hetzelfde. In de eerste 3 kwartier hebben zitten ze er qua diagnose telkens naast en dan ineens hebben ze het gevonden. Her begon mij in ieder geval te vervelen...
    Dan neem ik aan dat je enkele jaren geleden ook al bent gestopt met kijken naar CSI. Die serie heeft wel de toon gezet voor repetetieve protocolseries. Ik ben ongeveer tegelijk de series Bones en House gaan volgen. Na een gruwelijk kleffe kerstaflevering ben ik afgehaakt bij Bones, maar House staat elke week vast op het programma, in de eerste plaats door de fantastische rol van Hugh Laurie.
    Bij CSI hou ik het wat langer uit :wink: Inderdaad de rol van Hugh Laurie is prima
    Smaken verschillen!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •