De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard videobestanden naar DVD branden...hoe?

    Ik heb op mijn pc allerlei videobestanden staan. (.mpg en .avi). Hoe kan ik deze het beste op DVD branden zodat ik ze ook op mijn tv kan afspelen?
    Het lukt mij niet dit via Nero te doen.

  2. #2

    Standaard

    Volgens mij mag dat niet op dit forum
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  3. #3

    Standaard

    Gebruik The Filmmachine en zorg voor de juiste codecs.
    DVDcover beschadigd? Of wil je gewoon een mooiere?
    Ga naar www.vendettta.nl

  4. #4

    Standaard

    Codecs?
    wat zijn dat?

    Waarom zou ik dergelijke vragen niet kunnen stellen op dit forum?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pdekkers
    Codecs?
    wat zijn dat?

    Waarom zou ik dergelijke vragen niet kunnen stellen op dit forum?

    Omdat het verboden is om te praten hier over kopie-gerelateerde zaken. Wij allemaal (althans de meerderheid) zijn liefhebbers van Originele DVD's en houden niet van Gekopieerde DVD's. De regel is er nu eenmaal dat men hier niet praat over Kopies, en over Hulp of Tips geven ten behoeve van Kopieren, om het de mensen gemakkelijker te maken die dingen willen branden. Die tips krijgt men hier niet vanwege bovenstaande, en daarom is het dus verboden om hierover te praten. Denk dat deze Topic dus ook gesloten gaat worden.

    Maar mocht je hulp willen met betrekking tot deze Vraag van je, ga dan eens Google-en, en je zult vast genoeg Tips vinden, alleen hier krijg je ze niet.

  6. #6

    Standaard

    Raymond, Oke dat begrijp ik.

    Ik heb over codecs gelezen dat je die nodig heb om de bestanden te bekijken. Dat probleem heb ik niet. Ik kan ze wel bekijken op de pc, alleen niet naar DVD branden.
    By the way. De bestanden zijn van mijzelf.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    Omdat het verboden is om te praten hier over kopie-gerelateerde zaken. Wij allemaal (althans de meerderheid) zijn liefhebbers van Originele DVD's en houden niet van Gekopieerde DVD's.
    En daar sluit ik me bij aan. Slotje.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •