Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.

Discussie: The departed r2

  1. #1

    Standaard The departed r2

    oke hier was dus nog geen thread van dus bij deze.

    Hij is al uit in de uk door entertainment in video, weet iemand of die versie ook nl ondertitels heeft anders bestel ik die versie, hier komt de dvd in mei uit geloof ik.

  2. #2

    Standaard

    Nee, de Engelse DVD heeft geen Nederlandse ondertitels, want Entertainment in Video heeft alleen het recht om de DVD in Engeland uit te brengen.

  3. #3

    Standaard

    dan wordt het wachten totdat de vogels een ei leggen.......

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    dan wordt het wachten totdat de vogels een ei leggen.......
    Op 9 mei leggen de vogels een ei :P, hoewel Van Leest 16 mei zegt. We zullen zien.

  5. #5

    Standaard

    Weet iemand wanneer de DVD in de videotheek verschijnt?
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  6. #6

    Standaard

    Zag de R2UK van Entertainment in Video bij VanLeest staan voor het waanzinnig goedkope bedrag van maar liefst €39,99.

    Prijs mag wel wat hoger gezien die geïmporteerd is maar overdrijven kan ook.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #7

    Standaard

    Straks eens gaan halen dan.

  8. #8

    Standaard

    Uiteraard een must have deze dvd. Weet nog niet of ik voor de NL versie ga, maar de dvd komt er zeker.

  9. #9

    Standaard

    vandaag dus bij de blokker gehaalt en net eventjes een paar scenes bekeken, wat gelijk opvalt is dat de beeldkwaliteit wat tegenvalt, en het geluid ook (ik heb alleen maar de begin-scene gehoord waar muziek in zit en zat weinig detail in en laag

    het is natuurlijk niet slecht maar er zit niet bijster veel detail in en doet een beetje soft aan, ikzelf denk eigenlijk dat ze dit doen om de nieuwe hd formaten in een goed zonnetje willen zetten(niet dat dit nodig hoeft te zijn lijkt me)en daarom de kwaliteit net een tikkie terug schroeven.

    er zat trouwens dit keer ook een boekje bij met informatie over de nieuwe HD-standaarden in en hoe je ze kunt herkennen welke blu en hd zijn en meer van die info

    beetje jammer van warner (als het waar is)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    ikzelf denk eigenlijk dat ze dit doen om de nieuwe hd formaten in een goed zonnetje willen zetten(niet dat dit nodig hoeft te zijn lijkt me)en daarom de kwaliteit net een tikkie terug schroeven.
    lijkt me sterk...
    komt ie trouwens niet pas op 9 mei uit (volgens de film valley)?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    lijkt me sterk...
    komt ie trouwens niet pas op 9 mei uit (volgens de film valley)?
    Ik heb ook bij de plaatselijke Blokker gevraagd (omdat rollo hem daar vandaan had), maar die wisten van niets helaas.

  12. #12

    Standaard

    vage verhaal dit als je het mij vraagt...

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Heb deze film ook al bij de Blokker in Rijnsburg zien liggen en dat was al vorige week....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  15. #15

    Standaard

    Je kan beter voor de R1US versie gaan. Die bevat nog een documentaire: "Scorsese On Scorsese" - documentary (85:42). Verder vind ik het raar dat de Benelux versie afwijkt van de R1US, het zijn immers allebei Warner uitgaves.

  16. #16

    Standaard

    Het is niet alleen de Benelux die de documentaire Scorsese on Scorsese niet heeft. Alleen Amerika heeft deze documentaire. Waarschijnlijk mocht de documentaire van de rechthebbenden alleen op de Amerikaanse DVD gezet worden.

  17. #17

    Standaard

    Is het een keepcase met sleeve geworden?

  18. #18

    Standaard

    Nee, alleen een keepcase.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, alleen een keepcase.
    Bedankt Frank, ik heb de dvd vanmiddag gezien in de winkel en natuurlijk gekocht.
    Jammer dat er geen sleeve bij is.

  20. #20

    Standaard

    hoppa 12 eurie bij media markt

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    hoppa 12 eurie bij media markt
    Ja fijn prijsje.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  22. #22

    Standaard

    Iemand de extra's al gezien? Volgens mij vallen ze wel tegen.. Erg weining, en vooral niet lang!
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    hoppa 12 eurie bij media markt
    Hier ook voor deze prijs meegepakt 8) Hebben lekkere aanbiedingen de laatste tijd. Zwartboek 12 euro, nu The Departed. Goed bezig!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Hier ook voor deze prijs meegepakt 8) Hebben lekkere aanbiedingen de laatste tijd. Zwartboek 12 euro, nu The Departed. Goed bezig!
    Jeps

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Iemand de extra's al gezien? Volgens mij vallen ze wel tegen.. Erg weining, en vooral niet lang!
    Dit valt inderdaad erg tegen. Had graag een goede making-off als extra gezien .

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •