Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 147 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar en wanneer is er weer een dvd beurs???

    wie weet waar en waneer er weer een dvd beurs is????

    of waar een dvd speciaalzaak is met alleen maar dvd en speciale film goodie,s???

  2. #2

    Standaard

    Normaal is er in maart en oktober altijd een filmbeurs in het Roda stadion in Kerkrade. Heb er nu nog geen reclame van gezien, hoop dat het door gaat volgende maand
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    De eerstvolgende Filmbeurs in Kerkrade is op tweede paasdag, 9 april a.s. Meer informatie over deze beurs kun je hier vinden:

    www.sonopromotion.nl

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De eerstvolgende Filmbeurs in Kerkrade is op tweede paasdag, 9 april a.s. Meer informatie over deze beurs kun je hier vinden:

    www.sonopromotion.nl
    Ah thanks
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Eindelijk eens een filmbeurs die niet zo ver is voor me maar in het stadion van Roda zeg je?
    Dan pas ik toch

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Eindelijk eens een filmbeurs die niet zo ver is voor me maar in het stadion van Roda zeg je?
    Dan pas ik toch
    hoezo? is gewoon binnen hoor, in de VIP lounge
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    weet iemand ook of er in het noorden van het land ook dvd beursen zijn???

  8. #8

    Standaard

    Komend weekend in Rijswijk `n CD-, platen- en DVD beurs (alsook `n gothic en stripbeurs)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Eindelijk eens een filmbeurs die niet zo ver is voor me maar in het stadion van Roda zeg je?
    Dan pas ik toch
    4 maart is er een in Gent

    Gr. John

  10. #10

    Standaard

    Ik ben trouwens weer van de partij op 9 april..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #11

    Standaard

    Ik ga ook weer, mits ik voldoende geld heb. Anders moet ik het een keer overslaan.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ik ga ook weer, mits ik voldoende geld heb. Anders moet ik het een keer overslaan.
    Ik blijf het belachelijk duur vinden €8,- entree, maar je bent er ook weer een dagje uit want op een zondag doe je toch al niet veel
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Eindelijk eens een filmbeurs die niet zo ver is voor me maar in het stadion van Roda zeg je?
    Dan pas ik toch
    hoezo? is gewoon binnen hoor, in de VIP lounge
    Ach, principes... :wink: Roda zal wel wat €€ ontvangen voor het verhuren van die VIP lounge.

  14. #14

    Standaard

    8 euro is in principe veel geld aangezien de beurs zo klein is, maar ik heb afgelopen editie toch wel diverse dvd's voor een leuke prijs op de kop getikt. Bijvoorbeeld Kalverliefde voor €5,00
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  15. #15

    Standaard

    Aangezien ik al aardig wat films heb en elke keer kom kijken, kom ik meestal thuis met 1 film en elke keer als ik daar kom, moet ik lachen om die man die meteen bij de trap zit met zijn videobanden..haha €27,- voor een VHS film.. wat een kerel
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    lke keer als ik daar kom, moet ik lachen om die man die meteen bij de trap zit met zijn videobanden..haha €27,- voor een VHS film.. wat een kerel
    Dat is een grap of niet. Hoe kan je nou serieus zoveel geld voor een (veel voorkomende) VHS vragen.

    OT: Beurs lijkt mij interessant, misschien ga ik eens kijken.

  17. #17

    Standaard

    Do I look like I am kidding? Serieus, die man zit er elke keer en dan kijk ik die man aan en dan moet ik weer lachen, hij komt steeds terug, nou dat vereist toch wel een beetje respect voor die man.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Do I look like I am kidding? Serieus, die man zit er elke keer en dan kijk ik die man aan en dan moet ik weer lachen, hij komt steeds terug, nou dat vereist toch wel een beetje respect voor die man.
    Al zn banden zijn 'enorm zeldzaam' en 'komen nooit op DVD uit' aldus hem
    Ik heb nog nooit ook maar 1 iemand daar een band zien halen...

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Do I look like I am kidding? Serieus, die man zit er elke keer en dan kijk ik die man aan en dan moet ik weer lachen, hij komt steeds terug, nou dat vereist toch wel een beetje respect voor die man.
    Nou dan vind ik wel dat je de volgende keer een band moet kopen bij die man..das dan echt respect.

  21. #21

    Standaard

    is er ook iemand die weet of er in het noorden van het land ook wel eens dvd beurzen zijn???

    of mischien dvd speciaal zaken met goodies enzo

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Do I look like I am kidding? Serieus, die man zit er elke keer en dan kijk ik die man aan en dan moet ik weer lachen, hij komt steeds terug, nou dat vereist toch wel een beetje respect voor die man.
    Al zn banden zijn 'enorm zeldzaam' en 'komen nooit op DVD uit' aldus hem
    Ik heb nog nooit ook maar 1 iemand daar een band zien halen...
    Klopt, maar dat zijn ze ook..hij heeft er banden tussen zitten die echt al 35 jaar oud zijn, ik heb er weleens iemand zien staan die "zeer geinterresseerd was", totdat hij die prijs zag, toen liep ie aan (ik stond erlangs) .. I pitty the fool.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Nou dan vind ik wel dat je de volgende keer een band moet kopen bij die man..das dan echt respect.
    Die man is elke keer veel geld kwijt voor die plaats en niemand koopt daar iets.. eigenlijk wel hé?? Als hij voor mij een mooi prijsje maakt, zal ik er eens overnadenken. 8)
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #24

    Standaard

    @ meneerjohn:

    Welke beurs is er in Gent??
    Woon daar namelijk maar een 20 min van.
    Weet enkel van de Facts-beurs later op het jaar
    Did you notice a sign in front of my house that says "Dead Nigger Storage"?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Do I look like I am kidding? Serieus, die man zit er elke keer en dan kijk ik die man aan en dan moet ik weer lachen, hij komt steeds terug, nou dat vereist toch wel een beetje respect voor die man.
    Al zn banden zijn 'enorm zeldzaam' en 'komen nooit op DVD uit' aldus hem
    Ik heb nog nooit ook maar 1 iemand daar een band zien halen...
    Klopt, maar dat zijn ze ook..
    Hij zei dat ook over 'Meet the Feebles'

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •