Pagina 23 van 45 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste
De resultaten 551 tot 575 van 1101 worden weergegeven.

Discussie: Laarhouse

  1. #551

  2. #552

    Standaard

    Ik ben toch van mening dat de foto's de ruimte weinig recht doen.

    De verhoudingen komen niet echt lekker over op de foto.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #553

    Standaard

    Alexander, ondanks dat je foto's eigenlijk de verhoudingen niet echt goed weergeven ziet het er toch strak uit zo . Wat me meteen opviel was de wegwerking van de speakerkabels van de rears en dan helaas het stekkerblok en kabels bij je set zelf en de fronts. Ga je daar nog wat mee doen om ook dat nog netter af te werken (kabelgoot met inbouw stopcontacten o.i.d.)?
    Voor de rest, bellissimo!

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Die maakt wel heel mooie foto's inderdaad .... maar niet voor een pilsje en een filmpje waarschijnlijk .
    Ik zat aan iets heel anders te denken. Ik dacht aan foto's op de BBG site met "gerealiseerde projecten" Dan kost het mischien niet zoveel.

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Alexander, ondanks dat je foto's eigenlijk de verhoudingen niet echt goed weergeven ziet het er toch strak uit zo . Wat me meteen opviel was de wegwerking van de speakerkabels van de rears en dan helaas het stekkerblok en kabels bij je set zelf en de fronts. Ga je daar nog wat mee doen om ook dat nog netter af te werken (kabelgoot met inbouw stopcontacten o.i.d.)?
    Voor de rest, bellissimo!
    Niet alles kan/gaat weggewerkt worden.

    Het stekkerblok blijft daar (ongeveer) staan.

    De kabels van de fronts worden nog vervangen (zijn nu te lang)
    De kabels van rears worden nog ingekort.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik zat aan iets heel anders te denken. Ik dacht aan foto's op de BBG site met "gerealiseerde projecten" Dan kost het mischien niet zoveel.
    Ik denk niet dat dit voor BBG onder 'gerealiseerde projecten' valt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Hoe doen je speakers het in deze ruimte? Ik had het idee dat in je woonkamer (vanwege de ongunstige verhoudingen van de ruimte) het volle potentieel niet gehaald werd; neem aan dat ze nu beter tot hun recht komen?
    Helemaal correct. Ik had immers m'n sub in gebruik om minder problemen met de lage tonen te hebben. Volgens mij zat die staande golf ergens rond de 60hz maar met de speakers op small en de sub ging het goed. Nu gaat large wel heel goed. Ik heb nog maar 1 sessie stereo achter de rug dus er ligt nog wat 'onderzoek' voor me.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Edit: wat ligt er eigenlijk onder je receiver?
    Daar ligt nu, heel akoestisch verantwoord, een ingeklapte boodschappenkrat onder.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #558

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Klinkt nog veel beter dan berken multiplex......8)

    Tussen boodschappenkrat en receiver ook nog wasmachinedempers dus het is gewoon allemaal topmateriaal!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik wilde er over beginnen, maar had het weer weggehaald . Dat schijnt wel helemaal de trend te zijn momenteel idd.

    Ik schaar het voorlopig nog skeptisch onder voodoo & witchcraft .
    "De open sandwichconstructie van de boodschappenkrat zorgt voor een effectieve verwerking van de trillingen. Het balanceren van de wasmachinedempers op de dunne randen van de boodschappenkrat zal voor een verdere isolatie van de trillingen zorgen. Hierdoor ervaart u een mooi open geluid met een krachtig laag en een evenwichtig hoog."

    Zo, stond het in de handleiding.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #560

    Standaard

    Ziet er strak uit Alexander!
    En t zijn geen slechte foto's toch?!
    Dat t niet helemaal tot z'n recht komt is omdat dit soort ruimtes beter in panorama geschoten kunnen worden.
    Dus op statiefje dat ding en zachtjes in de rondte draaien, mailen aan Joepert, en ik zet ze wel aan elkaar in photoshop!

  11. #561

    Standaard

    Erg mooi man!

    Ik heb de AudioVectors ook bij een luistersessie mogen horen, erg krachtig geluid! Ook met je scherm zit het wel goed zie ik!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #562

    Standaard

    Ziet er allemaal erg netjes uit, Alexander.:wink:

  13. #563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ziet er allemaal erg netjes uit, Alexander.:wink:
    Wat kost een kaartje?

  14. #564

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Wat kost een kaartje?
    Vanaf € 75,-.

    Het is namelijk 10x beter dan in de bios.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joepert Bekijk bericht
    Ziet er strak uit Alexander!
    En t zijn geen slechte foto's toch?!
    Dat t niet helemaal tot z'n recht komt is omdat dit soort ruimtes beter in panorama geschoten kunnen worden.
    Dus op statiefje dat ding en zachtjes in de rondte draaien, mailen aan Joepert, en ik zet ze wel aan elkaar in photoshop!
    Hartelijk dank voor je aanbod.

    Het belangrijkste probleem is echter dat mijn camera gewoon kwalitatief onvoldoende foto's maakt bij matig licht. Buiten is geen enkel probleem.

    Zo'n panorama foto lijkt me helemaal op maar dan wel graag met een goede foto als uitgangspunt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Erg mooi man!

    Ik heb de AudioVectors ook bij een luistersessie mogen horen, erg krachtig geluid! Ook met je scherm zit het wel goed zie ik!
    Ik begreep van de importeur dat het aantal dealers de goede kant op gaat in Nederland. Nu nog een dealer als sponsor op het htforum en ze krijgen daar ook de aandacht die ze verdienen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Vanaf € 75,-.

    Het is namelijk 10x beter dan in de bios.....
    Maar dan reken ik niet alleen op technisch een goede filmvertoning, maar ook cinematografische juweeltjes en gratis drank! (this is were we're gonna win our money back)
    Maar top speelgoed gozer, geniet er van en ga niet te veel lopen boasten op dit forum, jaoezie is onvoorspelbaar!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  18. #568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L. Bekijk bericht
    Maar dan reken ik niet alleen op technisch een goede filmvertoning, maar ook cinematografische juweeltjes en gratis drank! (this is were we're gonna win our money back)
    Maar top speelgoed gozer, geniet er van en ga niet te veel lopen boasten op dit forum, jaoezie is onvoorspelbaar!
    Ik ben nu bezig mijn Michael Bay collectie compleet te krijgen, voorlopig dus alleen kwaliteitfilms.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ik ben nu bezig mijn Michael Bay collectie compleet te krijgen, voorlopig dus alleen kwaliteitfilms.....
    En dat bespaart mij weer 75 pleurie dus!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  20. #570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L. Bekijk bericht
    En dat bespaart mij weer 75 pleurie dus!
    Tja, maar die gezelligheid die je nu mist... onbetaalbaar!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #571

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Tja, maar die gezelligheid die je nu mist... onbetaalbaar!
    Gezelligheid? Met Bay? Ik bespaar mezelf juist ontelbare grijze haren, nachtmerries, therapiesessies en een mislukt huwelijk omdat m'n vrouw 'me niet meer terugkent na mijn bezoek aan jouw HT' .
    Nee, pm maar zodra je een betere programmeur voor je bioscoop hebt ingehuurd.
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  22. #572

    Standaard

    @ Alexander, als die PS3 er is, dan neem ik Die Hard 4.0 wel mee op Blu-Ray, kan je een mooie demo geven :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  23. #573

    Standaard

    Alexander, dat krat, is dat een merklooskrat van de kruidvat of een echte "blokkerkrat"?
    Mijn ervaring is namelijk dta de blokkerkratten door een net iets ander inklapsysteem nog beter de trillingen absorberen.

    Zou Rob Eric Blank niet eens bij je kunnen fotograferen, of een van de andere hobbyist fotografen? Want ondanks dat het genieten an-sich natuurlijk alleen in de werkelijkheid ervaren kan worden (kan niet wachten tot je je MB collectie compleet hebt) zijn goede en mooie foto's voor de tussenliggende tijd natuurlijk wel erg leuk.

  24. #574

  25. #575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    @ Alexander, als die PS3 er is, dan neem ik Die Hard 4.0 wel mee op Blu-Ray, kan je een mooie demo geven :wink:
    Je bent welkom!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 23 van 45 EersteEerste ... 1319202122232425262733 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •