Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 79 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bij welke films viel jij in slaap?

    Welke films zorgen bij jou voor acute anti-insomnia? Welke films waren zo vreselijk saai en langdradig dat jij je ogen niet kon open houden?
    Welke films waren nog slaapverwekkender dan een wedstrijd van feyenoord?

    Hier is mijn lijst van films waarbij ik in slaap viel:

    The machinist (tot 3 keer toe bij in slaap gevallen, allen rond de 20e minuut)
    The departed (2 keer bij in slaap gevallen)
    Ronin (na een half uur was ik buiten westen)
    Robin Hood men in tights (ooit eens gepoogd te kijken maar gelukkig snel in slaap gevallen)

    Superman Returns (jammer genoeg niet bij in slaap gevallen maar had ik beter wel kunnen doen)

  2. #2

    Standaard

    insomnia is slapeloosheid, dus waarschijnlijk het tegenovergestelde wat je bedoelt.

    Maar om een bijdrage te doen aan de lijst: Titanic...vreselijk saai

  3. #3

    Standaard

    Gone in 60 seconds, zowel de oude als de nieuwe versie.

    Ik ben er niet bij in slaap gevallen, maar ik heb hem wel uitgezet om te gaan slapen en de volgende dag af te kijken.

  4. #4

    Standaard Re: Bij welke films viel jij in slaap?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem

    The machinist (tot 3 keer toe bij in slaap gevallen, allen rond de 20e minuut)
    :P lekker toepasselijk, in slaap vallen bij een film over iemand die niet meer kan slapen...

    Zelf kan ik me niet meer herinneren bij een film in slaap te zijn gevallen (als kind nog wel eens). Maar ik ga ook geen film van 3 uur aanzetten als ik erg moe ben, dan pak ik ff een boek of kijk een aflevering van een serie.

    En dat de ene film trager is als de andere... tja, soms wil liever een adrenaline/actie/popcorn-flick zien en de andere keer liever iets gevoeligs of iets om over/bij na te denken.
    Send a maniac to catch a maniac...

  5. #5

    Standaard

    Mijn vriendin bij The Matrix, mijn zus bij The Insider (beide in de bioscoop!). Vrouwen ...

  6. #6

    Standaard

    Mijn vrouw valt bij ongeveer elke film in slaap maar dat is niet zo erg als zij hem dan gekozen heeft kan ik gewoon een andere opzetten 8)


    Off topic: Groetjes aan ad!

  7. #7

    Standaard

    Ik ben in de bios 3x in slaap gevallen, puur omdat de films ontzettend saai waren:

    -Battlefield: Earth (wat dacht iktoen ik daar heen ging??)
    -National Treasure (ontzettende baggerfilm)
    -Ocean's Twelve (Ocean's Eleven was geweldig, maar dit was een van de meest tegenvallende sequels ook, hopelijk maken ze het goed met Thirteen)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steefmsc
    insomnia is slapeloosheid, dus waarschijnlijk het tegenovergestelde wat je bedoelt.
    je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar je begreep wat ik bedoel

  9. #9

    Standaard

    In de bios: De Postman

    Thuis regelmatig.
    LoTR 1e en 2e, derde moet ik nog kijken ( in de bioscoop niet overigens )

    Traffic ( later gekocht, goede film )

    gisteren nog bij Midway ( wel afgekeken )

  10. #10

    Standaard

    In de bios nog nooit.

    Thuis heb ik twee keer Munich proberen te kijken en beide keren ben ik slaap gevallen.

  11. #11
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    The Hills Have Eyes

    Saai filmpje, kon me niet boeien.

  12. #12

    Standaard

    Het komt wel eens voor...heeft weinig met de film te maken, eerder met de toestand waar ik me op dat moment verkeer.... 8)

  13. #13

    Standaard

    Komt vaak zat voor dat ik een film niet veel aan vind, maar in slaap gevallen ben ik nog nooit.

  14. #14

    Standaard

    Bridges of Madison County. Die heb ik ooit in de bios gezien. Ik weet nog dat we in de pauze ons nog afvroegen wie in vredesnaam met het idee was gekomen die film te bezoeken.

  15. #15

    Standaard Re: Bij welke films viel jij in slaap?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem
    Welke films waren nog slaapverwekkender dan een wedstrijd van feyenoord?


    Ik ben nog nooit in slaap gevallen maar heb wel bepaalde films gewoon uitgezet En ik heb er erg veel zin in maar tegelijkertijd denk ik dat ik bij Andrei Rublev toch wel eens in slaap zou kunnen dommelen (4 uur zitten ).

  16. #16

    Standaard

    Een vliegtuigspottersfilm vcnaf het vliegveld van Dubai.
    Een vast camerapunt met opstijgende vliegtuigten.
    Er steeg een vliegtuig op,
    vervolgens nog eentje,
    vervolgens nog eentje....enz\.enz.
    Ik moet bij het 54e vliegtuig ongeveer weggesukkeld zijn.
    Hij zal ooit wel weer eens boven water komen bij het gemeentelijke stort.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Het komt wel eens voor...heeft weinig met de film te maken, eerder met de toestand waar ik me op dat moment verkeer.... 8)
    Zelfde hier, meestal als ik veel te moe ben en tegen beter weten in nog een wat tragere film opzet, val ik na een half uurtje wel in slaap.

  18. #18

    Standaard

    Gus van Sant's Last Days, Gerry en Elephant (trilogy volgens mij) waren beiden top maar hier kon ik écht niet doorheen komen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #19

    Standaard

    bij the holiday.... ik weet niet wat me bezielde om mee te gaan naar een romantische comedy...
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Het komt wel eens voor...heeft weinig met de film te maken, eerder met de toestand waar ik me op dat moment verkeer.... 8)
    Zelfde hier, meestal als ik veel te moe ben en tegen beter weten in nog een wat tragere film opzet, val ik na een half uurtje wel in slaap.
    Eerder bij film 3 op een vrijdagavond/nacht en ik heb al wat "versnaperingen" achter de kiezen....kan het "licht" wel eens uitgaan...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Het komt wel eens voor...heeft weinig met de film te maken, eerder met de toestand waar ik me op dat moment verkeer.... 8)
    Zelfde hier, meestal als ik veel te moe ben en tegen beter weten in nog een wat tragere film opzet, val ik na een half uurtje wel in slaap.
    Eerder bij film 3 op een vrijdagavond/nacht en ik heb al wat "versnaperingen" achter de kiezen....kan het "licht" wel eens uitgaan...
    Die versnaperingen zijn inderdaad vaak de grote boosdoener. :wink:

  22. #22

    Standaard

    Tijdens een filmmarathon in de plaatselijke bios viel ik in slaap bij:
    - Courage Under Fire

    Dit was de 4e film van de marathon (na Species 2, The Ghost and the Darkness, Shadow Conspriracy). Was een te zware film voor dat moment.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  23. #23

    Standaard

    The Perfect Storm. Twee keer proberen te kijken, twee keer ging 't lichtje uit. Misschien iets met het geluid van de zee 8)

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Het komt wel eens voor...heeft weinig met de film te maken, eerder met de toestand waar ik me op dat moment verkeer.... 8)
    Ja dat had ik gisteren nog met the prophecy II, was moe dus viel in slaap. Maar ik bedoel de gevallen waarbij het vermoeiend is om de film te bekijken en je dus in slaap valt.

  25. #25

    Standaard

    Als ik er zo een had draaide ik 'm elke avond...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •