De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKA: Friends - Series 1-10 Box (30dvd) nieuw!!

    De complete serie Friends op 30 DVDs. 10 Seizoenen.

    Is nog helemaal nieuw. Heb hem nog nooit open gemaakt. Zit zelfs nog in de originele verpakking (ingeseald).

    Cast: Jennifer Aniston, Lisa Kudrow, Courteney Cox
    Regisseur: Kevin Bright
    Genre: komedie, serie
    Taal: engels
    Lengte: 999 min.
    Jaar: 2005
    Ondertiteling: nederlands
    Regio: 2 (Europa, Japan)
    Aantal discs: 30

    De adviesprijs in de winkels (toen hij uitkwam) is €239,00. Dus €100,00 wil ik er wel voor vangen.

    Wees er snel bij!! Dit is een buiten kansje!!

    ik heb er meerdere

    (EDIT: omdat er zo'n heisa is over dit, heb ik de prijs maar iets verlaagd. Maar ajb niet komen zeuren, als je geen interesse hebt)

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    oke sorry wist ik niet, sticky topics die ik altijd vergeten lezen :O .... komt eraan.

  4. #4

    Standaard

    Gezien jij er €20 voor betaald hebt, bied ik je €30 :wink:

  5. #5

  6. #6

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    bij frs.nl hebben ze hem niet. En bij V&D weet ik niet..... Hier is ie ook new

  9. #9

    Standaard

    Prijsaanvallen zijn niet toegestaan, IKE en Tommeh

  10. #10

    Standaard

    Och dat prijsaanvallen.. stel je toch niet aan! dan moet je maar goede prijzen maken!


    Als Laura 30 biedt, dan bied ik 50!

  11. #11

    Standaard

    Een buitenkansje
    Een buitenkansje was als ik in de V&D de box voor 20 euro zou vinden ipv van dat iemand alle boxen voor die prijs opkoopt en dan de boxen met factor 7 aanbiedt aan zijn medeforummers
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Je moet wel erg dom zijn om eerst te melden voor welke prijs je deze hebt aangeschaft (en het aantal) en dan te verwachten dat hij voor 7x zoveel weggaat (dat btw. al boven de winkelprijs is).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #13

    Standaard

    Als je eerst aankondigt dat je ze voor 20 euro hebt gekocht en dan hier gaat zeggen voor 239, dan zal je er niet veel verkopen denk ik.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Och dat prijsaanvallen.. stel je toch niet aan! dan moet je maar goede prijzen maken!


    Als Laura 30 biedt, dan bied ik 50!
    Telt een bod van € 51.00 ook

    Neeh, serieus, voor 70 euri inc verzending zou ik er eentje van je over willen nemen. Dan heb in mijn ogen nog genoeg winst...

    Ze kosten trouwens 100 of 110 euro bij MM ehv. Deze prijs schommelt een beetje. Laatste keer dat ik er was stond er nog een pallet van die dingen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Och dat prijsaanvallen.. stel je toch niet aan! dan moet je maar goede prijzen maken!


    Als Laura 30 biedt, dan bied ik 50!
    Telt een bod van € 51.00 ook

    Neeh, serieus, voor 70 euri inc verzending zou ik er eentje van je over willen nemen. Dan heb in mijn ogen nog genoeg winst...

    Ze kosten trouwens 100 of 110 euro bij MM ehv. Deze prijs schommelt een beetje. Laatste keer dat ik er was stond er nog een pallet van die dingen.
    Idem qua bod. pm maar

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    Neeh, serieus, voor 70 euri inc verzending zou ik er eentje van je over willen nemen. Dan heb in mijn ogen nog genoeg winst...
    Idem qua bod. pm maar
    Wat zij zeggen, voor 70 incl. heb ik ook nog wel interesse.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Och dat prijsaanvallen.. stel je toch niet aan! dan moet je maar goede prijzen maken!


    Als Laura 30 biedt, dan bied ik 50!
    hehe, ik zie nu pas dat jij spreekt van "minimaal honderd euro winst per seizoen"...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Als je eerst aankondigt dat je ze voor 20 euro hebt gekocht en dan hier gaat zeggen voor 239, dan zal je er niet veel verkopen denk ik.
    Ik beweer niet dat hij 239 heeft gekost. Ik beweer dat dat de adviesprijs is/was

    en iedereen die zeurt over dat ik ze opgekocht heb, ik heb er overigens maar 3 waarvan ik er 1 zelf hou, moet niet zo zielig doen. Als jij zo iets ziet, dan zou je er ook over nadenken om het te proberen. Jaloers zijn is een hele zielige en slechte eigenschap. Kijk als jullie niet €140 willen betalen, dan doe je een ander bod, wil je het helemaal niet, dan moet je ook niet komen whinen in deze topic.

    verkoop ik ze hier niet, dan wel ergens anders.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ydroj
    Kijk als jullie niet €140 willen betalen, dan doe je een ander bod, wil je het helemaal niet, dan moet je ook niet komen whinen in deze topic. .
    70 euro is toch een bod?!

  20. #20

    Standaard

    Ja, waar blijft een pm vraag ik me dan af

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ydroj
    Kijk als jullie niet €140 willen betalen, dan doe je een ander bod, wil je het helemaal niet, dan moet je ook niet komen whinen in deze topic. .
    70 euro is toch een bod?!
    dan moet je je ook niet aangesproken voelen. Was niet op jou bedoeld.

    pm me maar als je interesse hebt.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sabine
    Jordy??? Ik heet Sabine, en ik kom uit rijswijk! En ik zie dat Jordy uit Ruurlo komt!! Dus nee, ik ben niet Jordy. Hopelijk ken je het verschil tussen een mannetje en een vrouwtje :wink:

    Maar wie er (serieus) geinteresseerd is, stuur een mailtje naar sabinedantuma@hotmail.com!!
    Hoe kan het dan als ik in je handtekening op DVD.nl op je link naar je website klik: http://www.ydroj.com/index.php Jij ook Dantuma heet en dat er in zijn Portfolio staat dat je/ zijn zus Sabine Dantuma heet.

    Nogmaals, ik heb zeker interesse zie hiervoor mijn antwoord in jouw/ haar topic op DVD.nl: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=49682

    Ik vind het alleen maar allemaal toevalligeheden op elkaar en vind de post van andere medeforummers terecht, want wij zijn hier waakzaam voor oplichters. En nee, ik bedoel niet meteen dat je een oplichter bent en het intereseerd me niet wie wat verkoopt als het maar goed gaat.

    Dus graag je reactie hier, op DVD.nl of via PM.
    Quote van DVDforum.nl

  23. #23

    Standaard

    Ten eerste waarom zou ik uitleg moeten geven.
    Ten tweede had al aangegeven dat ik diegene wel kende.
    Ten derde ik heb er een paar gekocht. (totaal 3, 1 voor mezelf 2 om door te verkopen). M'n zus heeft er ook een paar gekocht. Wat zij er mee doet bemoei ik me verder niet mee.
    Daarnaast waarom zou ik de boel oplichten. Waarom zou ik zo dom zijn en m'n website te zetten in m'n signature. En me vervolgens daar totaal prijs te geven. Hoe ik heet, waar ik woon waar ik op school zit etc.

    Nogmaals, als je geen interesse hebt, reageer niet. Als je Sherlock Holmes wil uithangen, doe het dan ten eerste zorgvuldig, en ten tweede val mij daar niet mee lastig.

    EDIT: Ik stel overigens voor, dat het nu afgelopen is met opmerkingen over en weer, en lekker ontopic te gaan!!

  24. #24

    Standaard

    ze zijn verkocht .... dus kan een slotje op.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •