De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: Borat 2

  1. #1

    Standaard Borat 2

    Borat 2 Coming After Bruno



    Source: Financial Times February 8, 2007

    Financial Times reports that Rupert Murdoch, chairman and chief executive of News Corporation, has revealed that Sacha Baron Cohen will do a "Borat" sequel at the company's 20th Century Fox after he completes Bruno for Universal Pictures.

    Cohen will next play fashion victim alter ego Bruno from "Da Ali G Show." Murdoch said Fox was not prepared to outbid other studios for Bruno because Cohen would not show the script.

    After the film is done, Cohen will "come back and do Borat 2," Murdoch said during an interview at a conference in New York.

    Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan was made for just $18 million and earned $248 million worldwide.

    Financial Times
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Ik ben benieuwd in welk 'format' ze deze film gaan doen.

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat de film meer de kant op zal gaan zoals de 'hotelscene'.

    Erg leuk maar niet zo 'origineel' als deel 1.

  4. #4

    Standaard

    .
    ..
    ...


    No direct deal for Borat 2



    Source: Variety February 9, 2007

    In a freewheeling interview at a New York media event Thursday, News Corp. chairman-CEO Rupert Murdoch caused a frenzy when he let it slip that Fox was reteaming with Sacha Baron Cohen on a sequel to "Borat."

    The news quickly spread across the Internet and traditional media and had phones ringing off the hook at Fox and Endeavor, which reps Cohen.

    The only problem: it wasn't true.

    Sources close to Cohen said there was no deal on the table for "Borat 2," and a News Corp. spokesman told Daily Variety that Murdoch "was under the mistaken impression that we had signed a deal."

    A 20th Century Fox spokesman said, "We're eager to work with Sacha again and we've had casual discussions about a sequel, which we'd love to do, but at this point it remains too preliminary to discuss."

    Even before News Corp.'s retraction, Murdoch's comments were puzzling. Fox passed on Cohen's next project, "Bruno," because it was too expensive (Universal paid $42 million for it; can "Borat 2" be any cheaper?), and there has been much discussion that "Borat" will be difficult to replay with Cohen's identity now so well known.

    "Borat," which cost $18 million to make, has grossed more than $225 million worldwide.

    Furthermore, the timing of the news seemed odd considering that just a day earlier, at News Corp.'s announcement of its quarterly earnings, the success of "Borat" had been abundantly praised but there had been no talk of a sequel.

    Even so, Murdoch seemed to know Cohen's schedule. On Thursday morning he said after Cohen completes "Bruno" " ... Then he'll come back and do a 'Borat 2.'"

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  5. #5

    Standaard

    Oei, ik ben bang dat dit niet gaat werken. 1 film voor elk personage is genoeg :P
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Oei, ik ben bang dat dit niet gaat werken. 1 film voor elk personage is genoeg :P

    hmmm.... James Bond, Austin Powers, Batman, Superman, Star Wars, Star Trek... moet ik nog doorgaan

    Vervolg films kunnen absoluut wel werken !

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter525
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Oei, ik ben bang dat dit niet gaat werken. 1 film voor elk personage is genoeg :P

    hmmm.... James Bond, Austin Powers, Batman, Superman, Star Wars, Star Trek... moet ik nog doorgaan

    Vervolg films kunnen absoluut wel werken !
    De film is al hetzelfde als de serie alleen is de film in America en natuurlijk ook nieuwe dingen erbij. Maar als hij nog een film maakt die daar op gaat lijken maar dan in europa, dan heb ik het wel gehad.
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter525
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Oei, ik ben bang dat dit niet gaat werken. 1 film voor elk personage is genoeg :P

    hmmm.... James Bond, Austin Powers, Batman, Superman, Star Wars, Star Trek... moet ik nog doorgaan

    Vervolg films kunnen absoluut wel werken !
    Ik denk dat hij bedoelt per personage van Cohen (Borat, Ali G, Bruno). Niet Indiana Jones e.d.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter525
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen
    Oei, ik ben bang dat dit niet gaat werken. 1 film voor elk personage is genoeg :P

    hmmm.... James Bond, Austin Powers, Batman, Superman, Star Wars, Star Trek... moet ik nog doorgaan

    Vervolg films kunnen absoluut wel werken !
    Ik denk dat hij bedoelt per personage van Cohen (Borat, Ali G, Bruno). Niet Indiana Jones e.d.
    Inderdaad.. tuurlijk zijn er goede vervolgfilms, maar ik bedoel per personage van Cohen idd..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Ik denk dat de film meer de kant op zal gaan zoals de 'hotelscene'.
    Ik hoop toch van niet, want vanaf dat moment ging de film compleet de mist in.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #11

    Standaard

    Ik vond Borat zwaar tegenvallen. Zit dus ook niet te wachten op een vervolg.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #12

    Standaard

    Ik zie er wel naar uit
    Was nog wel is wat andere extreme humor

  13. #13

    Standaard

    Vervolg hoeft voor mij ook niet. Vond 't allemaal niet zo grappig.

  14. #14

    Standaard

    Ik zit er ook niet op te wachten, ondanks alles heb ik toch de originele film gezien waarin alle grappen die al in de series te zien waren werden herhaald, en alle leuke grappen al in de trailers / op de website te zien waren.

  15. #15

    Standaard

    Laat hem maar andere typetjes doen, deze heb ik nu wel gezien...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #16
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Als ze een nieuwe Borat uitbrengen moeten ze hem niet zo gerigiseerd laten verlopen als Borat 1... ik ergerde me echt dood aan alle interviews die overduidelijk van te voren doorgesproken waren...
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge
    Als ze een nieuwe Borat uitbrengen moeten ze hem niet zo gerigiseerd laten verlopen als Borat 1... ik ergerde me echt dood aan alle interviews die overduidelijk van te voren doorgesproken waren...
    Waaruit maak je dat op, ik denk dat sommige dingen wel van te voren waren afgesproken [spoiler:0b00fb52f2]zoals de overnachting bij de Joden[/spoiler:0b00fb52f2], maar ik denk dat het merendeel gewoon uit de situatie zelf is ontstaan

  18. #18

    Standaard

    Er moet geen sequel komen. Het zal vast een veel minder orginele film worden dan het orgineel. Het idee van naar Amerika gaan en alles was leuk, maar als Borat nu bijvoorbeeld een ander continent iets zou doen, ben ik bang dat het meer herhaling wordt.

  19. #19
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge
    Als ze een nieuwe Borat uitbrengen moeten ze hem niet zo gerigiseerd laten verlopen als Borat 1... ik ergerde me echt dood aan alle interviews die overduidelijk van te voren doorgesproken waren...
    Waaruit maak je dat op, ik denk dat sommige dingen wel van te voren waren afgesproken [spoiler:48539aef49]zoals de overnachting bij de Joden[/spoiler:48539aef49], maar ik denk dat het merendeel gewoon uit de situatie zelf is ontstaan
    Goed lezen, ik zei ook dat ik het van te voren afgesproken vond.. Maar in de Ali G Show leek het hier minder op en waren het naar mijn mening spontane reacties...
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge
    Als ze een nieuwe Borat uitbrengen moeten ze hem niet zo gerigiseerd laten verlopen als Borat 1... ik ergerde me echt dood aan alle interviews die overduidelijk van te voren doorgesproken waren...
    Waaruit maak je dat op, ik denk dat sommige dingen wel van te voren waren afgesproken [spoiler:1e932f122c]zoals de overnachting bij de Joden[/spoiler:1e932f122c], maar ik denk dat het merendeel gewoon uit de situatie zelf is ontstaan
    Goed lezen, ik zei ook dat ik het van te voren afgesproken vond.. Maar in de Ali G Show leek het hier minder op en waren het naar mijn mening spontane reacties...
    Aha, ok, vandaag viel trouwens mijn Borat t-shirt op de mat:

    http://www.sml-x.com/catalog/product...roducts_id=266


  21. #21
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Wiselaar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge
    Als ze een nieuwe Borat uitbrengen moeten ze hem niet zo gerigiseerd laten verlopen als Borat 1... ik ergerde me echt dood aan alle interviews die overduidelijk van te voren doorgesproken waren...
    Waaruit maak je dat op, ik denk dat sommige dingen wel van te voren waren afgesproken [spoiler:341515f995]zoals de overnachting bij de Joden[/spoiler:341515f995], maar ik denk dat het merendeel gewoon uit de situatie zelf is ontstaan
    Goed lezen, ik zei ook dat ik het van te voren afgesproken vond.. Maar in de Ali G Show leek het hier minder op en waren het naar mijn mening spontane reacties...
    Aha, ok, vandaag viel trouwens mijn Borat t-shirt op de mat:

    http://www.sml-x.com/catalog/product...roducts_id=266

    Toevallig daar dit shirt gekoch gisteren:

    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •