De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard (Digitaal) tv op laptop?

    Wat heb ik nodig om tv te kijken op me laptop en is het ook mogelijk om digitaal tv te ontvangen? Wat bepaald het kwaliteits niveau?

  2. #2

    Standaard

    Er zijn voldoende externe Tv kaarten te koop. Kijk maar eens op http://www.mycom.nl/Products/598.aspx

    Ook voor digitaal![/url]
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard

    Houdt er bij digitaal wel rekening mee dat je bij de huidige apparaten voor zowel DVB-T als DVB-C geen smartcard kunt plaatsen. Hierdoor kun je maar zeer beperkt zenders digitaal bekijken.
    (DVB-T, ether ala digitenne heb je alleen ned 1, 2 en 3. DVB-C, is afhankelijk van je kabelaar. Voor oa @home zijn er wel oplossingen maar een losse tv en decoder aanschaffen is goedkoper dan de oplossing voor je computer.)

  4. #4

    Standaard

    Je hebt een Digizon box nodig. Deze sluit je aan op je TV aansluiting of digitale tuner en vervolgens kun je op je laptop overal in huis via het draadloze netwerk TV kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •