Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 224 van 224 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Nee, dat is niet "automatisch" het geval. As je een DVD ziet staan en er staat bij "Direct beschikbaar", dan is er een lid van MailMyDisc die de DVD (of CD) in z'n bezit heeft en 'm aanbiedt. Maar dat wil niet zeggen dat hij/zij de disc ook persé opstuurt. Het komt voor dat iemand 'n disc wel in z'n lijst heeft staan, maar 'm niet op wil sturen. Als er meerderen zijn die deze titel hebben (klik op de artikelpagina rechtsboven op "leden die deze DVD hebben) is de kans groot dat ie naar je verzonden wordt.

    Als je gewenste DVD aan deze voorwaarde voldoet, dan klopt het dat je deze disc voor € 4,- in huis haalt.

    Maar je zou ook eens kunnen kijken of je zelf iets aan kunt bieden om te ruilen. Als je één DVD verzonden hebt, heb je al de mogelijkheid om die titel (waarvoor zoals je zegt slechts 1 credit nodig hebt) binnen te halen. Dat kost je dan slechts 1 euro.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #202

    Standaard

    Ja dat weet ik, maar soms heb je niet altijd dvd's die mensen willen..dus dan in is het mss handig om voor 4euro toch een dvd binnen te halen
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  3. #203

    Standaard

    Om welke DVD gaat het? Niet om je dwars te zitten, maar misschien dat iemand anders 'm hier kwijt wil. Het is toeval niet Night of the Living Dead?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #204

    Standaard

    Hahaha, die heb jij zeker nog liggen
    Nee het was eerlijk gezegd gewoon een scenario..what if..
    What We Do In Life Echoes In Eternity

  5. #205

    Standaard

    leeft deze site eigenlijk nog??

  6. #206

    Standaard

    Volgens mij ademt hij nog wel ja, alleen dat is kunstmatig. Ik heb ook een account op mailmydisc, alleen ik heb al een jaar niets meer geruild. Zijn er hier nog mensen die actief zijn op mailmydisc?
    Laatst aangepast door roninpacino : 05-05-2010 om 23:38
    --

  7. #207

    Standaard

    Mwah, gaat bij mij op de een of andere manier altijd wel wat met pieken en dalen, heb af en toe wel het idee dat men achter de schermen de boel wat aan het sturen is.... Afgelopen week wel weer drie prima dvd's binnen gekregen via MMD, maar daarvoor een hele tijd niks. Ach ja via andere wegen raak ik mijn dvd's ook lastig kwijt dus blijf het voorlopig nog wel even proberen.

  8. #208

    Standaard

    Hoe werkt dat eigenlijk met tv-series (bijvoorbeeld Simpsons)? Dan kan je niet alleen de discs sturen natuurlijk. Moet je dan gewoon de hele box sturen of worden seizoenen niet geruild?

  9. #209

    Standaard

    Dan zou je de hele box moeten versturen. Dat doe ik alleen zelf nooit via MMD, vraag ook nooit series.

  10. #210

    Standaard

    In alle gevallen waarin je niet met een gewone keep case te maken hebt, is het de bedoeling dat je gewoon het hele product opstuurt.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #211

    Standaard

    Ik ruil nog steeds via mailydisc. Ontvang inderdaad altijd de hele box, en niet alleen de discs. Merk wel dat er nog weinig klopt van het aantal credits die je kwijt bent of krijgt voor bepaalde films.
    Actions speak louder than words

  12. #212

    Standaard

    Heb twee keer een dvd op deze site geruild. Helaas ontving ik één keer een ex-rental dvd. Dat is dan wel weer jammer.

  13. #213

    Standaard

    Sinds vandaag heeft de site van MMD kuren. Zijn ze bezig met een update of is er iets anders aan de hand?

    De titels die ik moet bevestigen zijn niet te vinden. Als je een lijst aanklikt, dan zie je ook geen opsommingen meer, alleen het logo van 'geen afbeelding' en wat random tekst.

    Het zou jammer zijn als de site niet meer loopt (los van het feit dat ik nog 8 euro tegoed en een aantal credits had staan), de laatste maanden regelmatig dvd's verzonden om met de credits mijn cd-collectie aan te vullen.
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 05-06-2010 om 11:31
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #214

    Standaard

    Ik kan inderdaad ook niks meer op MMD, wou aangeven dat ik een cd netjes ontvangen heb, maar die is helemaal verdwenen...

  15. #215

    Standaard

    Nog steeds geen verandering, ze hebben daar zeker allemaal het weekend vrij en zijn verder ook niet bereikbaar.... zal me benieuwen of ze de boel straks weer helemaal goed aan de praat kunnen krijgen of dat er gegevens van lopende deals verloren zijn gegaan.

    Edit: de site werkt inmiddels weer en het lijkt erop dat alle gegevens er nog zijn.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 07-06-2010 om 09:01

  16. #216

    Standaard

    Het lijkt erop dat alles het inderdaad weer doet.

    Ook de helpdesk heeft op een mail gereageerd met de mededeling dat alles het doet, ze reageren dus wel (na een tijdje).
    Send a maniac to catch a maniac...

  17. #217

    Standaard

    Meer mensen die dit krijgen:


    MailMyDisc by Patrick vd Hul, on Flickr

    Ik kan de site nu dus helemaal niet meer bereiken. Of is zou de waarschuwing moeten negeren maar Google Chrome detecteert malware.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #218

    Standaard

    Hoi Patrick,

    Ja, ik heb hetzelfde, wel een andere waarschuwing, knal rood vlak met titel Gerapporteerde aanvalspagina. Waarschuwing door Google. Vreemd is dat ik op mijn werk er zonder problemen op kon met IE. Ik gebruik zelf Firefox.

    Groeten van Peter
    Laatst aangepast door spookje8 : 05-09-2011 om 20:43 Reden: Info toegevoegd

  19. #219

    Standaard

    Ik vertrouw het niet helemaal en blijf er nu toch maar liever vandaan.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  20. #220

    Standaard

    Doe ik ook. Ik vertrouw het ook niet, ook door eerdere ervaringen met een Trojan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik vertrouw het niet helemaal en blijf er nu toch maar liever vandaan.
    Laatst aangepast door spookje8 : 05-09-2011 om 20:56 Reden: typo

  21. #221

    Standaard

    Die site is toch niets meer waard.
    Wat een prut site was het toch ook he,

  22. #222

    Standaard

    volgens mij heeft het niets met malware te maken, maar eerder met een restrictie die sommige browsers niet accepteren. raar

  23. #223

    Standaard

    Inmiddels 56 dvd's geruild via mailmydisc.

    Echter de laatste paar keren slechte ervaringen:

    -postzegels die 'plosteling van de envelop zijn' en de ontvanger hem dus af wil keuren terwijl de dvd in perfecte staat is verzonden
    -bekraste dvd's ontvangen die daardoor ook gewoon niet of zeer slecht afspelen
    -dvd's die vijf weken onderweg zijn en mijn punten dus niet bijgeschreven worden, mailmydisc hier meerdere malen over gemaild en een reactie blijft uit.

    Voor mij reden om te stoppen met het ruilsysteem van mailmydisc..

  24. #224

    Standaard

    Volgens mij is het platform 'dood'. Ook ik ontvang geen enkele reactie op meerdere mails naar MMD.
    Ben bang dat enkel de site an sich in leven is en de gebruikers het zelf nog een beetje in stand houden.
    What We Do In Life Echoes In Eternity

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •