Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 224 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Dat kun je niet zien!

    Je mag mijn wenslijst wel weten hoor:

    The Devil Wears Prada 4 credits niet beschikbaar
    Beth Hart Live @ Paradiso 4 credits niet beschikbaar
    The Sentinel 3 credits niet beschikbaar
    Take The Lead 3 credits niet beschikbaar
    Ice Princess 3 credits beschikbaar
    Bandidas 3 credits niet beschikbaar

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44 Bekijk bericht
    Dat kun je niet zien!

    Ik vind het weinig nut hebben om via die site te ruilen, het kunnen zien van andermans wenslijst voor een ruil is juist prioriteit nummer 1.

    Dan maar op deze manier: http://mailmydisc.com/memberinfo.php?vmember=51379
    ( zie berichtje van Fikret8 )

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Dan maar op deze manier: http://mailmydisc.com/memberinfo.php?vmember=51379
    ( zie berichtje van Fikret8 )
    En het heeft meteen resultaat.
    Laatst aangepast door Fikret : 30-03-2007 om 23:22

  4. #129

    Standaard

    Toch werkt het systeem van MailMyDisc niet helemaal perfect.
    Saw (1 disc) staat bijvoorbeeld al 3 weken in mijn lijst, en deze is nog steeds niet mijn kant opgekomen. Dit terwijl ik deze dvd toch door meerdere mensen word aangeboden.
    (heb wel gewoon genoeg credits en saldo op mijn account staan)

  5. #130

    Standaard

    soms willen mensen hund dvd's (nog) niet opsturen. Das heel irritant, maar niks aan te doen... En sommige beschikbare dvd's zijn van leden die helemaal niet actief zijn. Dus dan denk je dat ze aanwezig zijn, maar dat zijn ze dan helemaal niet.

    Verder ben ik heel tevreden over MMD,

    heb al heel wat verstuurd en ontvangen. Krij nu als het goed is hard candy an big love s1 opgestuurd. Ik ben naar beide erg benieuwd!

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ciska Bekijk bericht
    soms willen mensen hund dvd's (nog) niet opsturen. Das heel irritant, maar niks aan te doen...
    Dat komt volgens mij mede doordat MailMyDisc de ontvangen DVD's meteen weer bij je collectie plaatst. Als je die wilt houden, moet je 'm zelf uit je lijst verwijderen. Ik vraag me af of iedereen dat doet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #132

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat komt volgens mij mede doordat MailMyDisc de ontvangen DVD's meteen weer bij je collectie plaatst. Als je die wilt houden, moet je 'm zelf uit je lijst verwijderen. Ik vraag me af of iedereen dat doet.
    Dat speelt ook mee, denk ik... Ik gooi ze na ontvangst uit mijn eigen lijst, maar was dat 1 x vergeten, toen kwam na een half uur een verzoek om die dvd op te sturen.

    Maar er zijn ook mensen die hun collectie-lijst kennelijk zien als een soort Profiler.
    Op mijn vraag of een dvd niet verstuurd kon worden, kwam als antwoord: 'die hou ik liever zelf' en dan vinden ze het vreemd als je vraagt waarom ze 'm niet uit hun lijst gooien ....
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #133

    Standaard

    Zo te zien zijn de waarderingen van heel veel dvd's mbt de credits aangepast.
    Op het eerste gezicht geeft het nu een veel reëler beeld.
    Ik vind wel dat er even gewaarschuwd had kunnen worden, want bepaalde dvd's cq
    dvd-boxen die nu "voor weinig" credits op de wishlist stonden kunnen nu zomaar voor
    het opgewaardeerde aantal credits opgestuurd worden. Even nalopen, dus....
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  9. #134

    Standaard

    Als er nog iemand is die graag zijn credits wil opwaarderen, ik heb er nog 8. Je mag ze van me over kopen voor 20 euro.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44 Bekijk bericht
    Als er nog iemand is die graag zijn credits wil opwaarderen, ik heb er nog 8. Je mag ze van me over kopen voor 20 euro.
    Dat is technisch niet mogelijk volgensmij...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #136

    Standaard

    Zeker wel!

    Zoek een DVD van 8 credits waarvan je het idee hebt dat deze door niemand gevraagd word. Jij bied aan ik neem af voor 8 credits. Je verstuurt niks en ik keur direct goed....

  12. #137

    Standaard

    Jammer, jammer...
    Werner Peeters schreef:
    > Ik zou me als Belg ook graag inschrijven op jullie site, maar het systeem aanvaardt
    > blijkbaar geen Belgische postcodes. Kan dit probleem verholpen worden?
    >
    Beste Werner Peeters,

    Onze excuses, op het moment kunnen we geen Belgische leden aannemen,
    omdat dan de verzend tarieven verschillen. We zullen hier ofwel het
    systeem voor moeten aanpassen, of een zelfde soort initiatief in Belgie
    moeten lanceren.

    We houden u op de hoogte,
    Met vriendelijke Groeten,
    Joost Pastoor
    www.ruiljedvd.nl
    En ze hebben daar amper een maand of zo voor nodig gehad om dat te antwoorden. Nu ja, ze moesten het misschien inderdaad checken of het mogelijk was. Desalniettemin: jammer, jammer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #138

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Jammer, jammer...


    En ze hebben daar amper een maand of zo voor nodig gehad om dat te antwoorden. Nu ja, ze moesten het misschien inderdaad checken of het mogelijk was. Desalniettemin: jammer, jammer.
    Maar ruil je wel via MailMyDisc ?? Want daar ben ik wel al Belgische members tegengekomen???
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Maar ruil je wel via MailMyDisc ?? Want daar ben ik wel al Belgische members tegengekomen???
    Dan mogen die Belgische members eens uitleggen hoe ze dat doen (tenzij ze elke keer naar een brievenbus in Nederland rijden natuurljk), want ik kreeg het antwoord hierboven van MMD
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dan mogen die Belgische members eens uitleggen hoe ze dat doen (tenzij ze elke keer naar een brievenbus in Nederland rijden natuurljk), want ik kreeg het antwoord hierboven van MMD
    Ruiljedvd en MailmyDisc zijn verschillende aanbieders (zag ik toen ik ruiljedvd checkte, heb ik me ook even ingeschreven op ruiljedvd)

    Verschillen oa - bij de één betaal je een euro, bij de ander niet,maar daar moet je wel de dvd + case opsturen... - rechtstreekse ruil van dvd voor dvd, niet het credit-systeem.

    Maar om terug te komen op MMD: ik heb al een verzoek gekregen, dat bleek om een belgische member te gaan (amukar), ik heb toen de dvd verstuurd met extra portokosten, het ging om 4 disccredits, daar wilde ik niet moeilijk over doen...
    Laatst aangepast door Hayko de Boer : 05-04-2007 om 09:57
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markiemark44 Bekijk bericht
    Zeker wel!

    Zoek een DVD van 8 credits waarvan je het idee hebt dat deze door niemand gevraagd word. Jij bied aan ik neem af voor 8 credits. Je verstuurt niks en ik keur direct goed....
    Klinkt verdacht veel als fraude...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #142

    Standaard

    Deze truc heeft al diverse keren gewerkt met DVD's die destijds niet in het bestand van MMD voorkwamen. Als bepaalde ontwikkelingen te lang op zich laten wachten (het toevoegen van nieuwe DVD's) dan moet je als gebruiker een beetje inventief zijn.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door romyyyy Bekijk bericht
    Deze truc heeft al diverse keren gewerkt met DVD's die destijds niet in het bestand van MMD voorkwamen. Als bepaalde ontwikkelingen te lang op zich laten wachten (het toevoegen van nieuwe DVD's) dan moet je als gebruiker een beetje inventief zijn.
    Het is inderdaad wel een slechte zaak dat nieuwe dvd's bijvoorbeeld standaar maar 1 credit krijgen, dan haal ik 'm er meteen weer af natuurlijk. Maar met dit soort praktijken loop je wel het risico om gebanned te worden en dat risico loop ik liever niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #144

    Standaard

    Ben nu helemaal niet meer te spreken over MMD. ze hebben alle credits verandert. Gister was een dvd van mij 4 credits waard, dus doe hem vanmorgen op de post zie ik net tot mijn verbazing dat ik er nu nog maar 2 credits voor terug krijg. voor 2 had ik hem niet eens weg willen doen. de dvd's die ik weg doe zijn allemaal minder credits waard geworden en de dvd's die ik deze week heb ontvangen had ik ook allemaal voor minder credits kunnen krijgen nu. Denk dat ik er maar mee ga stoppen, want zo vind ik er niks meer aan!

  20. #145

    Standaard

    prijzen worden nu bij de freerecordshop vandaan gehaald als maat voor je credits

  21. #146

    Standaard

    ja dat hoorde ik ook net, maar hadden ze vooraf wel even kunnen laten weten...

  22. #147

    Standaard

    Zag het ook net. FRS ipv Bol kan ik mij in vinden, maar nog lopende deals moet je uiteraard niet gaan wijzigen, mensen zoals romvyyyy hebben dan een openstaande deal die ze wellicht in de huidige situatie niet zouden willen! Mail sturen met beklag lijkt mij geen gek idee...

  23. #148

    Standaard

    Als ik dat zo lees dan is het precies zo slecht nog niet dat wij Belgen er niet aan mee kunnen doen.

  24. #149

    Standaard

    Ik heb net een mail gestuurd naar mailmydisc en kreeg de 2 credits die ik nu kwijt zou zijn wel terug. Das dan wel weer netjes. Maar denk dat ik wel wat dvd's van mijn lijst ga halen die ik weg doe, want voor sommige dvd's krijg je nu wel weinig credits, kan ik ze beter hier ruilen

  25. #150

    Standaard

    Vandaag ook maar even aangemeld, vanwege de overwegend positieve opmerkingen hier, half uur later al het verzoek om even 5 titels op te gaan sturen :razz:, nu maar hopen dat ik er ook nog wat leuks voor terug ga krijgen.

Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •