Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 224 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik moet dus wél frankeren?

    Even rekenen. 2 snappers is 6 postzegels plus nog die andere 2 verkeerde plus enveloppen ben ik weer rond de 5 euro kwijt door andermans fouten :x
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik moet dus wél frankeren?

    Even rekenen. 2 snappers is 6 postzegels plus nog die andere 2 verkeerde plus enveloppen ben ik weer rond de 5 euro kwijt door andermans fouten :x

    Owja, idd gratis bij andwoordnummer....
    ik heb hier nu ook 2 dvd's liggen die ik heb afgekeurd door beschadigingen, maar ik ben niet van plan om te gaan betalen om deze dvd's naar MMD te sturen.. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet precies hoe die garantie in zijn werk gaat. Dat is toch waar je die ene euro voor betaald???

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ciska Bekijk bericht
    Owja, idd gratis bij andwoordnummer....
    ik heb hier nu ook 2 dvd's liggen die ik heb afgekeurd door beschadigingen, maar ik ben niet van plan om te gaan betalen om deze dvd's naar MMD te sturen.. Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet precies hoe die garantie in zijn werk gaat. Dat is toch waar je die ene euro voor betaald???
    Ik heb de DVD's wel gefrankeerd opgestuurd maar heb er een brief bij gedaan waarin ik verzoek om de frankeerkosten terug te krijgen in de vorm van credits of saldo.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    2 snappers zonder dat dit vermeld werd
    dit wordt toch nooit vermeld?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    dit wordt toch nooit vermeld?
    Dit hoort vermeld te zijn want in de omschrijving staat volgens mij standaar dat het een keep case is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Dit hoort vermeld te zijn want in de omschrijving staat volgens mij standaar dat het een keep case is.
    nee hoor.

  7. #107

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Dit hoort vermeld te zijn want in de omschrijving staat volgens mij standaar dat het een keep case is.
    Ik kan me vergissen, maar volgens mij gaat men er van uit dat het een keepcase is (inlay meesturen), maar er staat dat in andere gevallen (snappers, digipacks, boxen) de gehele verpakking meegezonden dient te worden...

    Als de snapper nog onbeschadigd is, vind ik het persoonlijk prima...
    Maar het zou een uitkomst zijn als je bij je wishlist meerdere criteria kon toekennen, bijvoorbeeld:

    The Great Muppet Caper (vink aan wat van toepassing is)
    - alleen regio 2 / NL talige hoes
    - alleen regio 2 - taal hoes onbelangrijk, mits nl subs
    - alleen regio 2 - subs onbelangrijk
    - alle regio's toegestaan
    - alleen keepcase
    - alleen snapper
    - alle verpakkingen (muv promo's) toegestaan
    - keepcase (indien van toepassing) meesturen

    Volgens mij is dit al meermaals gevraagd en wie weet doet men er wat mee.

    Vooralsnog ben ik vrij positief over de site, al moet je ook een beetje geluk hebben...
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #108

    Standaard

    Ben ik dan de enige die een hekel aan snappers heeft en het van de verkoper verlangt dat die, VOORDAT die opstuurt, vermeldt dat het een snapper is?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #109

    Standaard

    Twee dvd's opgestuurd, nul ontvangen. Nu alweer drie weken geleden. Ik zou wat 'aparte titels' in mijn wishlist hebben staan. Zet ze dan ook niet op de site denk ik dan. Heb geen zin om me op tweede keuze dvd's te gaan richten.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ben ik dan de enige die een hekel aan snappers heeft en het van de verkoper verlangt dat die, VOORDAT die opstuurt, vermeldt dat het een snapper is?
    blijkbaar.heb pas nog een snapper van The Shining opgestuurd, ik hoop niet naar jou

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    blijkbaar.heb pas nog een snapper van The Shining opgestuurd, ik hoop niet naar jou
    Ik dacht dat er heel wat meer mensen waren die geen snappers meer in de collectie hebben, maar ik kan me vergissen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #112

    Red face

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ben ik dan de enige die een hekel aan snappers heeft en het van de verkoper verlangt dat die, VOORDAT die opstuurt, vermeldt dat het een snapper is?
    om gedonder te voorkomen heb ik op het moment geen snapper tussen mijn aangeboden titels staan. Tot nu ook pas 1 snapper ontvangen, gelukkig in prima staat.
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #113

    Standaard

    heb me ook maar even ingeschreven. Ben benieuwd of het wat wordt

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik dacht dat er heel wat meer mensen waren die geen snappers meer in de collectie hebben, maar ik kan me vergissen...
    Die snappers moeten toch ergens gebleven zijn en ik verwacht niet bij het grof vuil 8)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #115

  16. #116

    Standaard

    Wij hebben er nu meerdere verstuurd voor in totaal zo'n 30 credits. Probleem is dat we op een gegeven een dvdbox van Will and Grace moesten versturen en er veel mensen geld vroegen wanneer ze voor meer dan 44 cent moesten versturen, ook aan ons. Dus ik doe dat ook netjes aan degene die W & G van ons wilde hebben. Maar die vertikte het dus. Als niemand betaalt wanneer er voor meer dan 44 cent aan postzegels op moet, ok. Maar als dat maar lukraak allemaal gaat, wordt het vervelend. De deal is dan ook afgeblazen. Ik ga niet voor mezelf verzendkosten betalen en dan ook nog extra voor iemand anders. Dan houdt het voor mij hard op.
    Momenteel zijn er 2 dvd's onderweg, Adaptation en Oz s1. Ik hoop dat het er allemaal wat goed uitziet....
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Taylor Bekijk bericht
    Wij hebben er nu meerdere verstuurd voor in totaal zo'n 30 credits. Probleem is dat we op een gegeven een dvdbox van Will and Grace moesten versturen en er veel mensen geld vroegen wanneer ze voor meer dan 44 cent moesten versturen, ook aan ons. Dus ik doe dat ook netjes aan degene die W & G van ons wilde hebben. Maar die vertikte het dus. Als niemand betaalt wanneer er voor meer dan 44 cent aan postzegels op moet, ok. Maar als dat maar lukraak allemaal gaat, wordt het vervelend. De deal is dan ook afgeblazen. Ik ga niet voor mezelf verzendkosten betalen en dan ook nog extra voor iemand anders. Dan houdt het voor mij hard op.
    Momenteel zijn er 2 dvd's onderweg, Adaptation en Oz s1. Ik hoop dat het er allemaal wat goed uitziet....
    Regel van MailMyDisc is gewoon dat de verzender de verzendkosten betaalt, ook als het meer dan 44 cent is. Heel simpel.

  18. #118

    Standaard

    Net mijn eerste verzonden: The Caine Mutiny en zelf meteen op de dag van ontvangst Being There toegestuurd. Hopelijk komt die goed aan, Ik vind het ook te beperkt wat informatie betreft. Ik haat snappers en ik heb zelf veel titels die R1 of R2 UK zijn. Kan je voordat je een dvd verzend aangeven dat het om een import gaat. Zelf toevoegen doe ik niet want dan krijg je toch alleen maar 1 credit wat ik te weinig vind.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Heb net een mailtje gehad met de info dat Prison Break Season 1 (6-discs) naar mij op weg is.
    Was maar 3 punten .

    Het eerste wat ik zelf krijg via de site dus ben zeer benieuwd.
    En maar heel erg hopen dat de slipcase erij zit.
    Alweer 13 dagen geleden en nog niet binnen, heb de persoon ook al een berichtje gestuurd maar nog geen reactie. Ik ga gelijk maar effe m'n beklacht doen bij MMD.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Alweer 13 dagen geleden en nog niet binnen, heb de persoon ook al een berichtje gestuurd maar nog geen reactie. Ik ga gelijk maar effe m'n beklacht doen bij MMD.
    Je MOET 14 dagen wachten, daarna mag je klagen en krijg je je credits terug
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Je MOET 14 dagen wachten, daarna mag je klagen en krijg je je credits terug
    Aah crap! Wil m'n credits niet terug, ik wil Prison Break! ogjah, dan wacht ik nog effe wat langer.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Aah crap! Wil m'n credits niet terug, ik wil Prison Break! ogjah, dan wacht ik nog effe wat langer.
    Ik moet trouwens zeggen dat als ik zelf prison break had en 'm wilde verkopen, dat ik 'm never nooit voor 3 credits op de site zou zetten. Misschien is de verkoper daar nu ook achter gekomen .
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Ik moet trouwens zeggen dat als ik zelf prison break had en 'm wilde verkopen, dat ik 'm never nooit voor 3 credits op de site zou zetten. Misschien is de verkoper daar nu ook achter gekomen .
    Dan had ie niet op het knopje moeten drukken dat ie de DVD box zou gaan versturen. Dat kun je ook van tevoren bedenken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dan had ie niet op het knopje moeten drukken dat ie de DVD box zou gaan versturen. Dat kun je ook van tevoren bedenken.
    Helemaal waar
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #125

    Standaard

    En hoe kun je nou zien wie er allemaal een bepaalde dvd op zijn wenslijst hebben?

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •