Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 224 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hoe vergaat het de mensen die ruilen via Mailmydisc?

    Ik heb tot nu toe de volgende score:

    Verstuurd:

    Deuce Bigalow
    Aviator
    Amelie
    Match Point
    Inside Man
    Runaway Jury
    Four Feathers
    RHCP - Californication
    The Mask of Zorro
    Sin City

    Ontvangen:

    Fight Club
    American Beauty
    Munich
    National Treasure
    Chaos
    Pirates of the Caribbean Dead Man's Chest
    Prime
    Torque
    Harry Potter de Geheime Kamer

    Saldo: 11 credits

    Wishlist:

    Hellboy
    Nowhere in Africa
    Beth Hart Live @ Paradiso
    The Green Mile (keepcase)
    Massai
    Lucky Number Slevin
    TF & TF Tokyo Drift

    Ik merk wel dat enkele titels, o.a. Lucky Number Slevin en TF & TF Tokyo Drift, lastig te krijgen zijn op MMD. Ik hoop op korte termijn op The Green Mile, Massai en Hellboy.

  2. #52

    Standaard

    ik heb de green mile op mailmydisc staan als ruiltitel. dus het zou in principe moeten kunnen .

  3. #53

    Standaard

    Stuur anders een berichtje naar een moderator...

    zelf 11 geruild, 4 ontvangen en 7 verstuurd... 6 credits opstaan.

    Maar van mijn 16 wishlist-titels is niet veel voorhanden...
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #54

    Standaard

    nu 3 ontvangen, waarvan 2 met gekreukte hoes.

    verder niets dan lof!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    iemand al een antwoord gekregen over opsturen naar en van België?
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  7. #57

    Standaard

    Ik heb er nu 5 verstuurd en momenteel is de derde dvd naar mij onderweg. Goed concept deze site. Ik ben er erg te spreken over!!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ivoos
    iemand al een antwoord gekregen over opsturen naar en van België?
    Ik heb wel te maken gehad met een jongen uit België, die zich gewoon had aangemeld... Dat zie je dus tijdig en je hoeft het niet te accepteren (is natuurlijk duurder versturen al NL'er)..

    maar ik heb gewoon het dvd'tje verstuurd (was ook eentje van 4 credits, die wou ik graag hebben). Kreeg nog een reactie dat ik een postzegel van 'm kon krijgen als ik iets van'hem uitkoos, maar ik wou a) niet gaan zeuren over 1 euro verzendkosten en b) er zat niks bij

    Ik kan me wel voorstellen dat er pietlutten zijn die gaan zeuren als er iemand uit BE bijzit, omdat ze vaak al te gierig zijn om de envelop te wegen en dan blind uitgaan van 44 ct (het is minimaal 88 ct)..
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #59

    Standaard

    Heb me ook zojuist geregistreerd...

    11 titels in "mijn collectie" geplaatst, ben erg benieuwd naar de interesse!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  10. #60

    Standaard

    Eerste slechte ervaring is binnen

    Deze persoon (zal verder geen naam noemen) zou mij een SE 2-disc versie opsturen van een bepaalde film.

    Kreeg ik vandaag een half natte envelop (geen bubbeltjes envelop) binnen.
    Met 1 disc (dvd met extra's mist) en zonder nederlandse subs.

    Gelijk mail gestuurd naar mailmydisc.
    Die heeft het nu netjes opgelost, door de credit en saldo terug te storten.

    Het is alleen jammer, dat het door zulke personen wordt verpest.

  11. #61

    Standaard

    weer een titel verstuurt die al een tijdje lag!

    krijg ik mooi weer eentje van mijn wishlist binnen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #62

    Standaard

    Ik ben op zoek naar een aantal nieuwe titels die op dit moment nog moeilijk/ niet te krijgen zijn op Mailmydisc:

    Ik bied 5 credits voor 1 van onderstaande DVD's:

    Step Up
    Tokyo Drift
    Lucky Number Slevin 2 Disc
    Glory Road
    Children of Men (R2Uk) NL Subs
    The Devil Wears Prada
    Beth Hart Live @ Paradiso

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    weer een titel verstuurt die al een tijdje lag!

    krijg ik mooi weer eentje van mijn wishlist binnen!
    gosford park is binnen, niet de QFC van het plaatje, maar de volkskrant versie!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #64

    Standaard

    Ik ben ook maar eens begonnen en heb net m'n eerste twee DVD's verzonden. M'n wensenlijstje zal wel lastig zijn, met o.m. de Oorlog en Vrede box van Bondarchuk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #65

    Standaard

    Op zich ben ik heel tevreden over de ruilingen... loopt best aardig... dan weer een weekje niets en dan kont er weer iets... in golven

    Maar wat ik jammer vind is dat veel dvd's van mijn wenslijst op 'beschikbaar' staan ... maar niet worden verzonden (nu weet ik dat veel mensen zich hebben aangemeld en dan niet meer op de site komen of dat ze op de vingers zijn getikt omdat ze kopietjes verzonden ... maar die titels staan er nog altijd op...)

    Ook vind ik vreemd dat de credits gekoppeld zouden zijn aan het prijspeil van Bol.com, maar redelijk wat titels die gewoon bij Bol verkrijgbaar zijn, kent de database niet... en toevoegen gebeurt ook bijna niet geloof ik....Ook niet als jezelf de titel toevoegt..
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Maar wat ik jammer vind is dat veel dvd's van mijn wenslijst op 'beschikbaar' staan ... maar niet worden verzonden
    Ik heb t idee dat er mensen zijn die gewoon al hun dvd's in hun lijst zetten, en nog niet zeker weten of ze die titels wel willen ruilen....

    Heb trouwens gister de American Pie 4-play box verzonden. Even bij Van Leest gehaald voor n tientje, krijg ik mooi 8 credits voor! Hoppa!!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  17. #67

    Standaard

    Direct beschikbaar klopt helaas ook niet altijd daar.

    Als voorbeeld staat er dat alle seizoenen van de Sopranos beschikbaar zijn. Als je dan doorklikt naar de gebruiker die ze beschikbaar zou hebben, staat enkel seizoen 3 in zijn collectie. Dit heb ik gemaild aan mailmydisc en ze zouden het uitzoeken.

    Of er zit een fout in hun software of ze proberen op deze manier leden te lokken, die straks met een hoog krediet zitten, maar niets zullen ontvangen (omdat die titels uberhaupt niet beschikbaar zijn). Tot nadere orde verzend ik niets meer, voordat ik straks allemaal shit-titels moet toevoegen in mijn wenslijst om van mijn krediet en saldo af te komen.
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Direct beschikbaar klopt helaas ook niet altijd daar.

    Als voorbeeld staat er dat alle seizoenen van de Sopranos beschikbaar zijn. Als je dan doorklikt naar de gebruiker die ze beschikbaar zou hebben, staat enkel seizoen 3 in zijn collectie. Dit heb ik gemaild aan mailmydisc en ze zouden het uitzoeken.

    Of er zit een fout in hun software of ze proberen op deze manier leden te lokken, die straks met een hoog krediet zitten, maar niets zullen ontvangen (omdat die titels uberhaupt niet beschikbaar zijn). Tot nadere orde verzend ik niets meer, voordat ik straks allemaal shit-titels moet toevoegen in mijn wenslijst om van mijn krediet en saldo af te komen.
    Tja, als iedereen zo gaat denken ... hoewel ik snap wat je bedoelt... Maar ik heb het idee dat de site (qua gebruikers) nog steeds groeiende is... Het systeem is ook goed gevonden - kijk naar het te ruil gedeelte op het forum, het komt heel vaak voor dat iemand een dvd van mij wil hebben, maar dat ik geen interesse heb in de ruiltitels en andersom... Ik heb een stuk of 80 titels te ruil staan (die ook allemaal wegmogen) en mijn wenslijst bestaat uit een stuk of 25 dvd's en 1 cd...

    Maar de site is zeker nog voor verbeteringen vatbaar...
    Send a maniac to catch a maniac...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralph71
    Direct beschikbaar klopt helaas ook niet altijd daar.

    Als voorbeeld staat er dat alle seizoenen van de Sopranos beschikbaar zijn. Als je dan doorklikt naar de gebruiker die ze beschikbaar zou hebben, staat enkel seizoen 3 in zijn collectie. Dit heb ik gemaild aan mailmydisc en ze zouden het uitzoeken.

    Of er zit een fout in hun software of ze proberen op deze manier leden te lokken, die straks met een hoog krediet zitten, maar niets zullen ontvangen (omdat die titels uberhaupt niet beschikbaar zijn). Tot nadere orde verzend ik niets meer, voordat ik straks allemaal shit-titels moet toevoegen in mijn wenslijst om van mijn krediet en saldo af te komen.
    Tja, als iedereen zo gaat denken ... hoewel ik snap wat je bedoelt... Maar ik heb het idee dat de site (qua gebruikers) nog steeds groeiende is... Het systeem is ook goed gevonden - kijk naar het te ruil gedeelte op het forum, het komt heel vaak voor dat iemand een dvd van mij wil hebben, maar dat ik geen interesse heb in de ruiltitels en andersom... Ik heb een stuk of 80 titels te ruil staan (die ook allemaal wegmogen) en mijn wenslijst bestaat uit een stuk of 25 dvd's en 1 cd...

    Maar de site is zeker nog voor verbeteringen vatbaar...
    Ik wacht rustig af wat ze terugmailen, daarna ga ik graag weer in op ruilvoorstellen, maar tot die tijd even niet, voordat ik straks met teveel credits en saldo zit...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  20. #70

    Standaard hey

    ik ben ook al een tijdje lid.

    tot nu toe opgestuurd:
    unleashed
    confessions of a teenage dramaqueen
    princess diaries
    I robot
    love actually
    mona lisa smile
    bruce almighty
    raising helen
    calendar girls

    Tot nu toe ontvangen:
    ken park
    eternal sunshine of the spotless mind 2 disc
    red dust
    hooligans
    central do brasil
    mysterious skin
    thirteen
    running scared
    eight below
    ( de pech die ik had, was dat er 4 hiervan niet goed waren, kopie, geen inlay, beschadigd. maar je krijgt dan netjes je credits en euro's terug)

    Wat ik nu nog aanbied is:
    the football factory
    the green mile (snapper)
    about a boy
    the hot chick
    the good girl
    cool runnings
    lilo en stitch 2disc
    lilo en stitch 2
    lion king 3 ( staat nog niet in het systeem
    volcano & tycus
    forbidden territory
    fire over afghanistan
    Deze dvd's zijn volgens mij nog moeilijk af te komen, staan er al behoorlijk lang op( terwijl voor sommigen wel weer veel belang is op dvd.nl en ruiljedvd.nl)

    Op mijn wenslijst heb ik nog staan:
    brotherhood of war
    american soldiers
    el alamein
    sophie scholl
    descent
    spring summer fall winter and spring
    bloody sunday
    taste of tea
    nobody knows
    together
    great raid
    massai
    history of violence
    mean creak
    ( maar voor de meesten heb ik nie genoeg credits :P )

  21. #71

    Standaard

    Tot nu toe ben ik ook niet ontevreden :wink:

    Verzonden :

    Titanic 1disk (3 credits)
    docu Munich 72 (2 credits)
    the Last Emperor 1disk (2 credits)
    Donnie Brasco (2 credits)

    Ontvangen (en dus nog 1 credit over) :

    Bitter Moon (2 credits)
    the Manchuarian Candidate (2 credits)
    the Others (1 credit)
    Lord of War 1disk (1 credit)
    Duel (2 credits)
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  22. #72

    Standaard

    Heb net een mailtje gehad met de info dat Prison Break Season 1 (6-discs) naar mij op weg is.
    Was maar 3 punten .

    Het eerste wat ik zelf krijg via de site dus ben zeer benieuwd.
    En maar heel erg hopen dat de slipcase erij zit.

  23. #73

    Standaard

    ben ook benieuwd. Ik heb em ook al een maand ofzo in mn lijst staan. wie doet em alleen weg voor 3 credits moet je wel gek zijn

  24. #74

    Standaard

    Dat is net zo veel als titanic 1 disk. Beetje scheve verhouding inderdaad

  25. #75

    Standaard

    Hebben Jackass the movie gekregen via de site, 2 punten.
    Voor de rest hebben we onderhand al 6 dvd's opgestuurd dus mooi wat punten staan.
    Vind het alleen raar dat er bij bijna alle dvd's in onze wenslijst staat dat hij meteen beschikbaar is, maar dat we in 2 weken nog niets hebben gehoord dat die dvd's worden opgestuurd.
    Maar ff afwachten dan.
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •