Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 224 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Weet iemand precies hoe het zit met non-keepcase verpakkingen? Kan namelijk geen inlay versturen van bijv. een steelbook.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  2. #27

    Standaard

    Vroeg ik me ook af, maar las op het andere forum dat je steelbooks en digipacks enzo wel helemaal moet opsturen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?
    Ja, in een gewone envelop met de cover maar zonder een plastic hoer en/of hoes :P
    staat ook in de faq op die site


    [code]Q.
    Wat moet ik meesturen als ik een DVD of CD naar een ander lid verstuur?
    A. Als je een DVD of CD verstuurt heb je een enveloppe (A5) en een postzegel van 44 cent nodig. In de enveloppe doe je de DVD of CD en vervolgens haal je de cover (het plaatje of boekje) uit het DVD of CD doosje. Bij het versturen van een CD verstuur je ook de achtercover die in het CD hoesje zit mee. De linlay van de DVD of het boekje + achtercover van de CD doe je in de enveloppe en voorziet de envelop van het adres en gooi je de enveloppe in de brievenbus. Controleer wel het gewicht van de envelop zodat een 44 cent postzegel volstaat. [/code]
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  4. #29

    Standaard

    digipacks en seizoenen stuur je gewoon in z'n geheel op.


  5. #30

    Standaard

    Ik heb nu 2x iets verstuurd... beide keren een gewone (1-disc) uitgave.

    Maar ik vraag me af hoe je ooit aan 44ct zou moeten komen, beide keren was het 88ct (wel een beetje folie eromheen gedaan).

    Maar een losse dvd en een losse inlay + envelop wegen al meer dan 20 gram.

    Ik ben benieuwd hoe de dvd's die ik toegestuurd krijg (2 onderweg), verpakt zullen zijn...
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #31

    Standaard

    Gebruiken ze ook een soort van traderstatus daar, net als hier?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?
    Ja, in een gewone envelop met de cover maar zonder een plastic hoer en/of hoes :P
    Okee dan, bedankt. Ik heb me al ff geregistreerd. Mij benieuwen.
    Ik heb vandaag mijn eerste 2 dvd's opgestuurd. Amelie en Deuce Bigalow . Ben ik daar ook mooi vanaf!

  8. #33

    Standaard

    Heeft dat toevoegen van vrienden nog nut?
    Sneller in aanmerking komen voor ruil ofzo? Of sneller ouwehoeren :P ?
    Send a maniac to catch a maniac...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Heeft dat toevoegen van vrienden nog nut?
    Sneller in aanmerking komen voor ruil ofzo? Of sneller ouwehoeren :P ?
    Krijg je credits voor geloof ik...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Heeft dat toevoegen van vrienden nog nut?
    Sneller in aanmerking komen voor ruil ofzo? Of sneller ouwehoeren :P ?
    Krijg je credits voor geloof ik...
    Nee, ik bedoelde niet uitnodigen van nieuwe leden, maar onder bestaande leden toevoegen als vriend... Enige verschil is dat je ze in een balk ziet staan....
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Heeft dat toevoegen van vrienden nog nut?
    Sneller in aanmerking komen voor ruil ofzo? Of sneller ouwehoeren :P ?
    Krijg je credits voor geloof ik...
    Nee, ik bedoelde niet uitnodigen van nieuwe leden, maar onder bestaande leden toevoegen als vriend... Enige verschil is dat je ze in een balk ziet staan....
    Ow zo, dan kun je snel bij die mensen komen om te kijken wat ze aanbieden oid? Een soort favorieten?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    Heeft dat toevoegen van vrienden nog nut?
    Sneller in aanmerking komen voor ruil ofzo? Of sneller ouwehoeren :P ?
    Krijg je credits voor geloof ik...
    Nee, ik bedoelde niet uitnodigen van nieuwe leden, maar onder bestaande leden toevoegen als vriend... Enige verschil is dat je ze in een balk ziet staan....
    Ow zo, dan kun je snel bij die mensen komen om te kijken wat ze aanbieden oid? Een soort favorieten?
    inderdaad.

    morgen zou er weer een ruiltitel moeten binnenkomen... gaat best aardig zo.
    Gisteren was ik helaas te laat met reageren op verzoek tot opsturen.
    Iemand anders had 'm al verstuurd.

    Te hopen dat er nog wat leden bijkomen, dan gaat het alleen maar snelller.
    Ik zie hier op het forum ook vaak, dat A een DVD van B wil hebben, maar niets interessants heefts om te ruilen, terwijl B eentje van C wil hebben, die weer alleen interesse heeft in titels van A. Maar begin zonder zo'n MMD systeem maar eens te ruilen... dat red je niet.
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #38

    Standaard

    Klinkt allemaal wel interessant. Ga me denk ook maar eens aanmelden.

  14. #39

    Standaard

    Hoelang duurt het voordat je een nieuw verzoek krijgt als je ong. 15 titels erin heb staan?(had perongeluk eentje niet geaccepteerd)

    had net een euro erop gezet..
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  15. #40

    Standaard

    Mijn wishlist:



    Final Destination 3 (3 credits)
    TF & TF Tokyo Drift (4 credits)
    Beth Hart Live @ Paradiso (4 credits)
    Lucky Number Slevin (4 credits)
    The New World (4 credits)



    Iemand die deze DVD's op mailmydisc wil gaan aanbieden?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?
    Ja, in een gewone envelop met de cover maar zonder een plastic hoer en/of hoes :P
    Okee dan, bedankt. Ik heb me al ff geregistreerd. Mij benieuwen.
    Ik heb vandaag mijn eerste 2 dvd's opgestuurd. Amelie en Deuce Bigalow . Ben ik daar ook mooi vanaf!
    Ik heb vandaag mijn eerste dvd ontvangen. No man's land. Tot nu toe niets meer dan lof over deze site!

  17. #42

    Standaard

    Heb me na alle positieve berichten hier ook maar even aangemeld. Ook meteen twee DVD's op de post gedaan. Ben benieuwd wanneer ik er eentje van mijn wishlist (op het moment slechts twee titels) ontvang...
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  18. #43

    Standaard

    Ook maar even aangemeld... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #44

    Standaard

    Voor de mensen die nog twijfelen.

    Meld je in ieder geval even aan bij de site dan ontvang je met deze link een gratis DVD!

    www.mailmydisc.nl/valentijn

  20. #45

    Standaard

    ik ben er ook al een tijdje lid, ondanks wat kinderziekten en soms wat kleine krassen op de dvd door het verzenden bevalt het me erg goed.

    de credits zijn soms idd een beetje gek verdeeld. dot gaat volgens mij automatisch en is gelinkt aan de prijs van bol.com als ik het goed heb..
    meer weet ik er ook niet van

  21. #46

    Standaard

    Maar als ik het goed begrijp kun je dus pas DVD's 'aankopen' als je eerst wat hebt 'verkocht'? Want ik sta nu nog altijd op 0 credits...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Maar als ik het goed begrijp kun je dus pas DVD's 'aankopen' als je eerst wat hebt 'verkocht'? Want ik sta nu nog altijd op 0 credits...
    ja klopt, voor de dvd's die je verstuurd krijg je de credits waarvan je andere dvd's krijgt toegezonden. =)


  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Maar als ik het goed begrijp kun je dus pas DVD's 'aankopen' als je eerst wat hebt 'verkocht'? Want ik sta nu nog altijd op 0 credits...
    je kunt ook geen dvd's kiezen, wanneer er een dvd beschikbaar is van je wenslijst, dan wordt deze automatisch naar je toe gestuurd (natuurlijk moet degene die 'm moet verzenden wel het verzoek van MMD accepteren).

    Dus als je bepaalde titels een hogere prioriteit wilt geven, dan moet je je wenslijst niet te groot maken, maar dat heeft als nadeel dat het lang kan duren.

    Als je credits genoeg hebt, en je zet een titel die direct beschikbaar is in je wenslijst, dan zou je mogen verwachten dat je deze ook krijgt (als de afzender'het verzoek tot versturen ook accepteert).
    Send a maniac to catch a maniac...

  24. #49

    Standaard

    en vergeet niet je saldo op te waarderen, want je hebt 1 euro nodig per ruil. als je niet hebt opgewaardeerd kan je nog weleens wat mislopen...

  25. #50

    Standaard

    heb net mijn eerste 'verkocht'

    ben benieuwd.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •