Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 224 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wie ruilt er al via Mailmydisc.com?

    Ik ruil sinds een maand via de ruilsite Mailmydisc en het is mij tot nu toe erg goed bevallen.

    Ik ben een aantal DVD's waar ik ontevreden over was kwijt geraakt , waaronder Deuce Bigalow European Gigolo (en das een hele prestatie), en heb hiervoor enkele leuke nieuwe titels mogen uitzoeken. Sommige daarvan heb ik al weer doorgeruild, de leuke DVD's staan nu in mijn collectie. Vandaag heb ik een zeer mooi exemplaar van Pirates of the Caribbean Dead Man's Chest binnen gekregen.

    Verzonden DVD's:

    Deuce Bigalow European Gigolo (3 credits)
    The Aviator (2 credits)
    Amelie (2 credits)
    Match Point (4 credits)
    Inside Man (3 credits)
    Runaway Jury (3 credits)
    Four Feathers (2 credits)

    Ontvangen DVD's:

    Fight Club (2 credits)
    American Beauty (2 credits)
    Munich (3 credits)
    National Treasure (2 credits)
    Chaos (2 credits)
    Pirates of the Caribbean Dead Man's Chest (5 credits)

    Huidig Saldo (8 credits)

    Interesse om te gaan ruilen, stuur me dan ff een PM (je krijgt nl. ook credits als je 3 mensen lid maakt en laat ruilen!)

  2. #2

    Standaard

    Ruil je met anderen? Dus tweedehands net als hier meestal op het forum, of begrijp ik het verkeerd?

  3. #3

    Standaard

    Lijkt een interessante formule, MAAR ik heb ze een keer gemaild om te vragen of Belgen ook aan dit systeem mogen/kunnen meedoen, en ik heb zelfs nog geen standaardmailtje teruggehad...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    dus je krijgt ze met dvd doosjes? omdat er op het plaatje alleen een disc en een envelop staat......dus je betaald de gewone verzendkosten en €1,- aan hun?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #5

    Standaard

    @ Hugo -> Inderdaad tweedehands DVD's. Je ruilt nu echter niet een DVD voor een DVD, maar een DVD voor credits. Voordie credits ontvang je dan een DVD van je wenslijst.

    @ B.M. -> je verstuurd alleen de DVD en de inlay bij de single disc DVD's -> 80 % van de hoezen zijn zwart, dus dat doet hem niet veel. Ik was eerst ook een beetje huiverig voor een losse DVD in een envelop, maar het is tot nu toe altijd goed gegaan. Mocht het fout gaan en je ontvang een beschadigde of kapotte CD dan valt dit onder de Mailmydisc garantie en kun je de DVD naar MMD opsturen. Je krijgt dan je credits en je euro terug.

    Ex rentals zijn trouwens verboden....

  6. #6

    Standaard

    Klinkt wel geinig.
    En hoeveel punten krijg je voor 1 simpele dvd?

    en ik zag trouwens ook een stel boxen staan, ik neem aan dat je dan niet alleen de dvd's krijgt?
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  7. #7

    Standaard

    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.


  8. #8

    Standaard

    Heb ff geregistreerd en er wat van mij opgezet.. ben benieuwd of het wat oplevert...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    ik heb me ook geregistreerd

    Ben wel benieuwd

    Ik zie dat ze films hebben van troma
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?

  11. #11

    Standaard

    Ziet er interessant uit. Ga mezelf ook registreren.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?
    Met of zonder plastic hoer?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?


    :wink: :P
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #14

    Standaard

    Beetje lastig trouwens als je met digipacks of grotere boxen zit... je verstuurt dus echt alleen de dvd + inlay. Zie dan ook vooral voordelen met cd's.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?


    :wink: :P
    Haha, was al laat voor mij..

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?
    Ja, in een gewone envelop met de cover maar zonder een plastic hoer en/of hoes :P


  17. #17

    Standaard

    Wat betreft de ex-rentals:

    Vanaf begin deze week is het verboden om ex-rentals te versturen. Als je toch een ex-rental ontvangt dan moet je contact opnemen met MMD en zij handelen het dan verder voor je af....

    Hiervoor betaal je allemaal 1 euro per verzonden item.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manasse van de velde
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikel Venhovens
    ik doe het nu ook al een tijdje, maar het is me al vaak gebeurd dat je een ex-rental thuis krijgt gestuurd.. na wat mailen zegt de persoon: ja ik wist niet dat het een ex-rental was (terwijl er een dikke vette videoland sticker voorop geplakt zit).. veel gedoe om het dan weer in orde te krijgen.
    Vraagje: Hoe verstuur je ze. In een A5 envelop bijvoorbeeld?, met de cover? Met of zonder plastic hoer. En hoeveel port moet erop?
    Ja, in een gewone envelop met de cover maar zonder een plastic hoer en/of hoes :P
    Okee dan, bedankt. Ik heb me al ff geregistreerd. Mij benieuwen.

  19. #19

    Standaard

    Heb me geregistreerd en binnen een paar minuten kreeg ik al een verzoek om een dvd op te sturen....

    Wel is het een zeer typische manier van waarderen, ik heb budgettitels gezien voor 6 credits en subtoppers voor 1 credit....

    Ook zie ik identieke titels staan (zelfde versie) voor verschillende credits (1 of 2 bijvoorbeeld).... Vreemd...
    Send a maniac to catch a maniac...

  20. #20

    Standaard

    ik kan me mail niet checken,
    dus ik weet niet of ik al iets heb binnen gekregen.
    Kan je dat ook via de site zelf zien?

    of er een vezoek is op een dvd?

    is echt een drama met kpn de af gelopen dagen
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  21. #21

    Standaard

    Je kan op de site alleen zien als iemand jouw een dvd toestuurt.
    de verzoeken worden voor zover ik weet alleen naar je mail gestuurd.


  22. #22

    Standaard

    Ik ben nu aan het rondkijken, maar hoe gaat dit nou met TV-series?
    Veel tv-series zitten in een digipack of dergelijke, krijg je die dan zonder doosje of niet?

  23. #23

    Standaard

    Tip:

    Als je op E-bay of Marktplaats goedkoop een 4 credit DVD op de kop kan tikken -> doen!

    Ik heb bijvoorbeeld Match Point in zeer goede staat gekocht op Marktplaats voor 7 euro inclusief verzendkosten. Op Mailmydisc was ik hem zo weer kwijt voor 4 credits (=12 euro).

  24. #24

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd hoe het zit met boxen, digipacks en andere niet keepcase verpakkingen?

  25. #25

    Standaard

    wat me wel heel erg opvalt is

    Je krijgt daar net zo veel credits voor een singel disc dvd.
    Als dat je voor een dubbel dvd krijgt

    voorbeeld
    'Fahrenheit 9/11' 1 disc DiscCredits: 3
    'Fahrenheit 9/11' dubbel disc DiscCredits: 3

    En dat is bijna bij alle dvd's
    Beetje vaag of ligt dat nou aan mij?
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •