Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb voor het gemak maar even een lijstje gemaakt:

    - Karim (ThreadStarter)
    - Sibren van Anrooij (Valt af, heeft hem overgekocht van misterfun)
    - 24rocks!
    - Sanderdg
    - Frank van Eenbergen
    - Michel8704

    Dat zijn er dus in totaal 5. Nu nog de vraag of de tassen uberhaubt wel beschikbaar zijn voor verzending naar Nederland

  2. #27

    Standaard

    als ik em bij andrew christian wil bestellen moet ik minimaal 66 dollar betalen voor verzending ? :S
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster
    als ik em bij andrew christian wil bestellen moet ik minimaal 66 dollar betalen voor verzending ? :S
    Blijft dit bedrag evenhoog voor meerdere tassen?

  4. #29

    Standaard

    volgens mij wel, maar als ik er meer in mijn mandje doe dan krijg ik out of stock. Ze hebben er dus nog maar 1 denk ik zo.

    Maar eens op karim wachten voor uitsluitsel, misschien dat ik ook wel interesse heb. Me rode stoffen hro tasje is ook niet echt hip meer
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  5. #30

    Standaard

    Ok, ik heb bericht gehad. De tassen zijn bij elk aantal te bestellen, alleen hoe meer, hoe goedkoper vanwege verzend kosten. Ik laat de animocheck lopen tot zondag, dan gaan we maandag over tot de echte powerbuy.

    Met een beetje geluk werkt de dollarkoers mee, en wordt het nog goedkoper.

    Ik zal zondag de prijs neerzetten (verwacht rond de 35 euro incl. verzendkosten).

    Vragen, stel ze nu!
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  6. #31

    Standaard

    dollar blijft beetje rond de 1,30 dus dat is mooi.

    Zet mij maar op de lijst.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  7. #32

    Standaard

    De 35 euro is dan met de verzendkosten mee gerekend. Tas inclusief verschepen naar NL komt op ongeveer 30 euro, en 5 euro voor versturen binnen NL.
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  8. #33

    Standaard

    Word er ook verzonden naar België?
    En indien ja, hoeveel zijn de verzendingskosten.

  9. #34

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Ik doe nog steeds mee!

  12. #37

    Standaard

    verzendkosten in nederlands zijn 6,20 tegenwoordig trouwens
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  13. #38

    Standaard

    Ik zou ook best willen meedoen!!!!!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    Ik heb voor het gemak maar even een lijstje gemaakt:

    - Karim (ThreadStarter)
    - Sibren van Anrooij (Valt af, heeft hem overgekocht van misterfun)
    - 24rocks!
    - Sanderdg
    - Frank van Eenbergen
    - Michel8704

    Dat zijn er dus in totaal 5. Nu nog de vraag of de tassen uberhaubt wel beschikbaar zijn voor verzending naar Nederland
    En een aangevuld lijstje...
    • Karim (ThreadStarter)
    • 24rocks!
    • Sanderdg
    • Frank van Eenbergen
    • Michel8704
    • Roadster
    • Lennart Heurter
    • Binkie
    • Pizzicato5


    Dat zijn er dus 9 in totaal...
    david182 (Onder voorbehoud, wil weten of er ook naar belgie wordt verzonden)

    Nu nog een definitieve prijs!

  15. #40

    Standaard

    Ok, dit is echt freaking ongelooflijk. De winkel waar ik de tassen zou bestellen, heeft net de prijs met 10 dollar omhoog gegooid. Wat een f#$king bastards. En ze zijn "ineens" uitverkocht, nu is de wacht tijd 2 weken. Ik ben nog met ze in onderhandeling, maar ik vrees het ergste. Anders moeten we ze bij Amazon bestellen, naar mijn adres in us sturen, en vandaar naar NL halen. Ik moet alleen even uitrekenen wat dat met de prijs doet. Ik hou jullie op de hoogte.
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karim
    Ok, dit is echt freaking ongelooflijk. De winkel waar ik de tassen zou bestellen, heeft net de prijs met 10 dollar omhoog gegooid. Wat een f#$king bastards. En ze zijn "ineens" uitverkocht, nu is de wacht tijd 2 weken. Ik ben nog met ze in onderhandeling, maar ik vrees het ergste. Anders moeten we ze bij Amazon bestellen, naar mijn adres in us sturen, en vandaar naar NL halen. Ik moet alleen even uitrekenen wat dat met de prijs doet. Ik hou jullie op de hoogte.
    K*t!!!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    K*t!!!
    Yep!!!!
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  18. #43

    Standaard

    Is het nog mogelijk om mee te doen? Als alles doorgaat dan...

    Ben wel geinteresseerd

  19. #44

    Standaard

    Tja het is niet echt bepaald leuk nieuws maar voor mij veranderd er niets.. dus het zou in princiepe maximaal 45 a 50 euro's gaan kosten ?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel8704
    Tja het is niet echt bepaald leuk nieuws maar voor mij veranderd er niets.. dus het zou in princiepe maximaal 45 a 50 euro's gaan kosten ?
    Nou, nee, niet exact. Ik heb een ruime marge genomen voor dit soort geintjes. Alle kosten zouden waarschijnlijk beneden de 30 euro per tas komen, inclusief verzenden. Maar hier door komt het dus op een andere prijs, zij het niet veel meer dan ik al gecommuniceerd heb. Ik laat het weten zodra ik meer hoor.
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  21. #46

    Standaard

    http://thesatchelpages.com/where-to-...messenger-bag/
    hier verkopen ze ze allemaal...misschien zijn er goedkopere sites?
    leuke tas, zou ook wel één willen als de prijs meevalt...welke is de kleur die Jack heeft?

    zou dit dezelfde zijn maar met een pin? http://www.24fanclub.com/productDeta...2&categoryID=2

    hier redelijk goedkoop
    http://www.frankyfashion.com/product.aspx?pf_id=9148

    ebay seller die er bijna 1000 op voorraad heeft...!! en ze heel goedkoop aanbiedt...misschien een grote bestelling plaatsen bij deze?

    Do you need a LARGE AMOUNT of this item (at least 10) for a school, group, event, or just because? Email us at VistaProducts@gmail.com for BULK discounts- we might be able to help you out and can create a custom Ebay listing for you!



    http://cgi.benl.ebay.be/Canvas-Sling...QQcmdZViewItem

  22. #47

    Standaard

    Ik had hem bij galaxyarmynavy, waar hij dus eerst $19,99 was, maar nu op $29,99 staat. Op zich niet erg, maar het is toch 7 euro extra. Gelukkig had ik de marge ruim genomen, dus het valt mee.

    In totaal, met verzendkosten binnen NL (6,20, bedankt voor de info), komt het op 39 euro per tas. Ik ben nog even op zoek naar een goedkoper alternatief, maar ik denk dat dit het gaat worden. Ik hou jullie op de hoogte!
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  23. #48

    Standaard

    deze biedt ze op ebay rond de 13 euro aan, natuurlijk veel verzendingskosten, maar je kan ze aankopen in bulk...misschien dat die een mooie prijs kan maken??

    ebay seller die er bijna 1000 op voorraad heeft...!! en ze heel goedkoop aanbiedt...misschien een grote bestelling plaatsen bij deze?

    Do you need a LARGE AMOUNT of this item (at least 10) for a school, group, event, or just because? Email us at VistaProducts@gmail.com for BULK discounts- we might be able to help you out and can create a custom Ebay listing for you!



    http://cgi.benl.ebay.be/Canvas-Sling...QQcmdZViewItem

    en je kan beginnen van ik heb 2 mogelijke leveranciers en de goedkoopste mag leveren...dat helpt altijd

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door herci
    deze biedt ze op ebay rond de 13 euro aan, natuurlijk veel verzendingskosten, maar je kan ze aankopen in bulk...misschien dat die een mooie prijs kan maken??

    ebay seller die er bijna 1000 op voorraad heeft...!! en ze heel goedkoop aanbiedt...misschien een grote bestelling plaatsen bij deze?

    Do you need a LARGE AMOUNT of this item (at least 10) for a school, group, event, or just because? Email us at VistaProducts@gmail.com for BULK discounts- we might be able to help you out and can create a custom Ebay listing for you!



    http://cgi.benl.ebay.be/Canvas-Sling...QQcmdZViewItem

    en je kan beginnen van ik heb 2 mogelijke leveranciers en de goedkoopste mag leveren...dat helpt altijd
    Okay, maar heb je dit gelezen:

    Shipping to the Continental U.S. is $9.95

    Shipping to Canada is $17.95

    Shipping to everywhere else is $31.95
    Dat maakt ze toch een stuk duurder.
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  25. #50

    Standaard

    Maar reken dan. Als ze 13 euro per tas zijn, moet die verzendkosten 170 euro zijn om op t oude bedrag te komen van 30 per stuk (als je er 10 besteld)

    denk je werkelijk dat die verzendkosten 170 euro zal zijn? geen verstand van verder ofzo, maar dacht ik laat t je ff zo zien :wink:

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •