Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 69 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Animo check - Jack Bauer 24 tas

    Ok, 2e powerbuy voor deze tas. Dit kan doorgaan bij 10 mensen, dan komen we uit op 30 euro per tas (plus verzendkosten binnen nederland, zal nog een 5 euro kosten denk ik??)

    Dit is dus een animo check. 10 tassen (9 eigenlijk, want ik neem er natuurlijk zelf ook eentje!) en we kunnen zaken doen. Laat maar even weten.

    update: Foto verderop in andere reply!
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Saw11
    fotootje?
    Dit is powerbuy 2.
    Er is dus ook een powerbuy 1 waar uiteraard ook een link naar een foto in staat.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    waar uiteraard ook een link naar een foto in staat.
    Staat idd een link, maar de link doet het niet meer :wink:

  6. #6

    Standaard

    Ik wil ook wel zo`n tas :P
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  7. #7

    Standaard

    Volgens mij gaat het om deze:

    http://store.andrewchristian.com/cat...roducts_id=117

    http://www.amazon.com/Classic-Messen...UTF8&s=apparel

    Ik heb 'm via amazon.com gekocht en was 33 euro kwijt omgerekend (inclusief verzending).
    Dus als het om deze tas gaat, dan is het denk ik voordeliger voor iedereen om 'm zelf te bestellen.
    Nadeel is wel dat je alleen met credit card kan betalen bij amazon.

  8. #8

    Standaard

    Dat is de tas inderdaad. Maar voor die paar euro extra ben ik wel bereid om hem op deze manier te bestellen hoor. Heb geen creditcard namelijk.

    En op ebay worden de meeste niet verscheept naar nederland die ik gevonden had.

  9. #9

    Standaard

    ook met die opdrukken verkrijgbaar?
    te zien op amazon site?

  10. #10

    Standaard

    Om precies te zijn, gaat het om deze tas:



    Prijs wordt 30 euro (misschien nog minder, ik wacht nog op bericht) & verzendkosten (+/- € 5,-).
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mastermano
    Volgens mij gaat het om deze:

    http://store.andrewchristian.com/cat...roducts_id=117

    http://www.amazon.com/Classic-Messen...UTF8&s=apparel

    Ik heb 'm via amazon.com gekocht en was 33 euro kwijt omgerekend (inclusief verzending).
    Dus als het om deze tas gaat, dan is het denk ik voordeliger voor iedereen om 'm zelf te bestellen.
    Nadeel is wel dat je alleen met credit card kan betalen bij amazon.
    Probleem met deze tas is dat Amazon hem (tijdelijk) niet naar Nederland verscheept. Waarom mag joost weten (en waarom wij niet ), maar het feit is dat wij hem op die manier niet meer kunnen krijgen.

    Maar vertel eens, als je hem hebt, hoe is de kwaliteit? Hoor dat het een mooie stevige tas is? Z'n geld wel waard?
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mastermano
    Volgens mij gaat het om deze:

    http://store.andrewchristian.com/cat...roducts_id=117

    http://www.amazon.com/Classic-Messen...UTF8&s=apparel

    Ik heb 'm via amazon.com gekocht en was 33 euro kwijt omgerekend (inclusief verzending).
    Dus als het om deze tas gaat, dan is het denk ik voordeliger voor iedereen om 'm zelf te bestellen.
    Nadeel is wel dat je alleen met credit card kan betalen bij amazon.
    Probleem met deze tas is dat Amazon hem (tijdelijk) niet naar Nederland verscheept. Waarom mag joost weten (en waarom wij niet ), maar het feit is dat wij hem op die manier niet meer kunnen krijgen.

    Maar vertel eens, als je hem hebt, hoe is de kwaliteit? Hoor dat het een mooie stevige tas is? Z'n geld wel waard?
    De kwaliteit is echt goed. Hij is wel aardig van formaat, maar omdat het een slappe stof ik vormt die beetje naar je lichaam. Tenzij je heel veel boeken o.i.d. bij je hebt.
    De kwaliteit is prima, ook is de tas stevig. Alleen als je weinig spullen erin hebt, dan raakt de flap het klitteband niet. Dit is verder voor mij geen probleem. Ook de kleine losse vakjes kunnen niet gesloten worden met rits ofzo, dus je moet daar geen waardevolle dingen in doen. Ik gebruik de tas vaak als ik iets van kledingstukken meeneem. Ook af en toe naar college.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    @Off-topic: Hé Karim! Kennen wij elkaar? Ooit in Elburg op de HAVO gezeten? 8)

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    @Off-topic: Hé Karim! Kennen wij elkaar? Ooit in Elburg op de HAVO gezeten? 8)
    PM!!
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    @Off-topic: Hé Karim! Kennen wij elkaar? Ooit in Elburg op de HAVO gezeten? 8)
    PM!!
    PM terug Shit, wat waren wij slecht in Duits met z'n tweeën! 8)

  17. #17

    Standaard

    Mann, ich war ein naturtalent. Nur ein klein problem mit der/die/das/dem/den... undsoweiter
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Saw11
    wat is het formaat?
    Van de Andrew Cristian site:

    Color: Dark Canvas

    Features:

    * New! Unwashed Heavyweight Canvas
    * Enourmous Main Compartment
    * Inside Zipper Pouch
    * Brass hardware
    * 3 Outside Pockets

    Product Description:
    The Perfect Sized Bag for Personal or Business Use.
    Features 2" Wide Adjustable Shoulder Strap Heavy Weight Wear-Resist Unwashed Dark Canvas 15" X 11" X 6"
    Dus ongeveer zo groot. In cm: 38 X 27 X 15 (lxhxb denk ik)

  19. #19

    Standaard

    ik heb hem binnen en doe hem gelijk in de verkoop, vindt hem net iets te groot.

    vraag er 35,- euro voor incl. verz. stuur maar een PM bij intressen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    ik heb hem binnen en doe hem gelijk in de verkoop, vindt hem net iets te groot.

    vraag er 35,- euro voor incl. verz. stuur maar een PM bij intressen.
    Ik heb wel interessen! PM verstuurd

  21. #21

    Standaard

    Is het al bekend of de actie door gaat? Ik wil er ook een als dat nog mogelijk is.

  22. #22

    Standaard

    Nog niet zeker, maar het ziet er naar uit dat het doorgaat. Zodra ik bericht krijg over de tassen (uiterlijk volgende week), laat ik het weten.
    Ik hou van mijn Pioneer setje.
    Safetrader :D
    neomotion@gmail.com

  23. #23

    Standaard

    Ik heb hem reeds bij misterfun gekocht. Dus ik heb om het zo maar te zeggen geen interessen meer in deze powerbuy!

    Succes nog verder

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karim
    Ok, 2e powerbuy voor deze tas. Dit kan doorgaan bij 10 mensen, dan komen we uit op 30 euro per tas (plus verzendkosten binnen nederland, zal nog een 5 euro kosten denk ik??)

    Dit is dus een animo check. 10 tassen (9 eigenlijk, want ik neem er natuurlijk zelf ook eentje!) en we kunnen zaken doen. Laat maar even weten.
    Bij amazon.com kost deze nog maar $ 16.99. maar om een of andere rede verzenden ze niet naar Nederland...

    Dus, hoe staat het met deze powerbuy, want ik heb best wel intresse Mijn huidige Ikki Tousen tas is namelijk stuk gegaan door het aantal boeken dat ik destijds mee moest sjouwen

    Als deze powerbuy nl niet doorgaat en hij is nergens (wellicht via iemand die hem van de hand doet) te verkrijgen, dan ga ik voor deze :


  25. #25

    Standaard

    Ook ik heb uiteraard interesse !!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •